MetalMichael Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Zoals je misschien hebt meegekregen bestaat dit jaar de Televisie in Nederland 60 jaar. Op tv wordt je een beetje doodgegooid met programma's waarin mensen hun favoriete fragmenten laten zien. Een mooi topic idee dacht ik zo. Ik trap af met een fragmentje van het BNN programma "Over mijn lijk". In dit programma volgt Patrick Lodiers (later met Yvon Jaspers) terminale kankerpatiënten in de laatste fase van hun leven. Moment uit één van de seizoenen dat me erg heeft geraakt en me is bijgebleven is het volgende: mYxoPQksd9g Het gaat dus om toffe fragmenten uit je favoriete programma's. Dus niet voor de goal van Van Basten in '88 etc. daar zijn andere topics voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 2 oktober 2011 Zoals je misschien hebt meegekregen bestaat dit jaar de Televisie in Nederland 60 jaar. Op tv wordt je een beetje doodgegooid met programma's waarin mensen hun favoriete fragmenten laten zien. Een mooi topic idee dacht ik zo. Ik trap af met een fragmentje van het BNN programma "Over mijn lijk". In dit programma volgt Patrick Lodiers (later met Yvon Jaspers) terminale kankerpatiënten in de laatste fase van hun leven. Moment uit één van de seizoenen dat me erg heeft geraakt en me is bijgebleven is het volgende: mYxoPQksd9g Het gaat dus om toffe fragmenten uit je favoriete programma's. Dus niet voor de goal van Van Basten in '88 etc. daar zijn andere topics voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 MM, vind je het goed als ik roep ''Geen voetbalmomenten'' daar zijn namelijk genoeg andere topics voor. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 2 oktober 2011 Dat was de strekking van mijn laatste zin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Overheen gelezen :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten