Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

LosMerengues

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 263
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Had vorige week seizoen 2 er helemaal doorheen gejaagd. Denk dat ik nu ook gewoon ga wachten tot alle afleveringen van s03 uit zijn voor ik daar aan ga beginnen. S02 was minder dan het eerste seizoen, maar was nog steeds erg vermakelijk. En die trailer van seizoen 3 ziet er echt wel nice uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben echt net 10 minuten klaar met de laatste aflevering van book 3, in 1 week The Last Airbender en Legend of Korra uitgekeken, wat een helden serie _O_

Trouwens, ik vond The Last Airbender zo gaaf dat ik The Legend of Korra echt minder verwachtte, het eerste seizoen van Korra was ook niet zo met een veel te sterke Amon, seizoen 2 met de spirits was wel weer tof en seizoen 3 was gewoon echt puntje van mijn stoel. Paar personen die ik echt tof vind zijn Iroh, Zuko, Bolin, Mako en Tenzin _O_

bewerkt door Root
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer, maar goed, die trailer showde wel dat Metal Benders gaan overnemen, waarschijnlijk is de moeder van Opel hun leidster.

Nee joh, die zat nog vastgebonden in de trailer. Kuvira is de leider. Avatar speelt heel veel verschillende gebeurtenissen irl na. Amon = communisme, Red Lotus = anarchisme en met die spirits was ook wat. Kuvira is de leidster van het deel fascisme.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee joh, die zat nog vastgebonden in de trailer. Kuvira is de leider. Avatar speelt heel veel verschillende gebeurtenissen irl na. Amon = communisme, Red Lotus = anarchisme en met die spirits was ook wat. Kuvira is de leidster van het deel fascisme.

Nou, Amon communisme? Was meer anti-bending zodat hij zelf de machtigste persoon zou worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb dit topic weleens voorbij zien komen maar nooit aandacht aan besteed. Was zelf groot fan van Avatar: the last Airbender. Is dit een vervolg ofzo erop? En is het aan te raden? :)

Ja, zelfde makers en alles. Het is wel anders in de zin van elk boek apart doel ipv ATLA met een doel in drie boeken. Het beste kan je het kijken door het in HD te downloaden van de piratenbaai. Het is zeker aan te raden ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, zelfde makers en alles. Het is wel anders in de zin van elk boek apart doel ipv ATLA met een doel in drie boeken. Het beste kan je het kijken door het in HD te downloaden van de piratenbaai. Het is zeker aan te raden ja.

Heb dit topic weleens voorbij zien komen maar nooit aandacht aan besteed. Was zelf groot fan van Avatar: the last Airbender. Is dit een vervolg ofzo erop? En is het aan te raden? :)

Er zijn ook sites die het in HD streamen zoals legendofkorra.tv en anime.fullfights.org

Link naar opmerking
Deel via andere websites