Stefan Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 Natuurlijk, alleen heb al deze eps al een keer gezien. Volgende week pas echt nieuwe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 Had vorige week seizoen 2 er helemaal doorheen gejaagd. Denk dat ik nu ook gewoon ga wachten tot alle afleveringen van s03 uit zijn voor ik daar aan ga beginnen. S02 was minder dan het eerste seizoen, maar was nog steeds erg vermakelijk. En die trailer van seizoen 3 ziet er echt wel nice uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Ongelofelijk goed seizoen dit, echt nooit gedacht. Volgende week finale laatste 2 eps. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 16 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2014 Dit seizoen komt gewoon in de buurt vh eerste seizoen. Geile shit man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 september 2014 Share Geplaatst 29 september 2014 Vrijdag begint het alweer! 3 year leap enorm veel zin in :D http://www.ign.com/articles/2014/09/29/the-legend-of-korra-exclusive-clip-watch-the-opening-sequence-from-book-four Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 29 september 2014 Share Geplaatst 29 september 2014 (bewerkt) Vrijdag begint het alweer! 3 year leap enorm veel zin in :D http://www.ign.com/articles/2014/09/29/the-legend-of-korra-exclusive-clip-watch-the-opening-sequence-from-book-four Ik ben echt net 10 minuten klaar met de laatste aflevering van book 3, in 1 week The Last Airbender en Legend of Korra uitgekeken, wat een helden serie _O_ Trouwens, ik vond The Last Airbender zo gaaf dat ik The Legend of Korra echt minder verwachtte, het eerste seizoen van Korra was ook niet zo met een veel te sterke Amon, seizoen 2 met de spirits was wel weer tof en seizoen 3 was gewoon echt puntje van mijn stoel. Paar personen die ik echt tof vind zijn Iroh, Zuko, Bolin, Mako en Tenzin _O_ 29 september 2014 bewerkt door Root Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 september 2014 Share Geplaatst 29 september 2014 Hier kan je trouwens live & heel snel erna in HD alles van LOK kijken http://korraspirit.net/, weet niet of ik 'm al eerder had gelinkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 30 september 2014 Auteur Share Geplaatst 30 september 2014 Zo snel alweer? Nice, hopen dat ze dit afsluiten met een bang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 30 september 2014 Share Geplaatst 30 september 2014 Hoop wel dat we nog een Avatar met Earth krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 30 september 2014 Share Geplaatst 30 september 2014 Hoop wel dat we nog een Avatar met Earth krijgen. Meh, misschien. Volgens mij hebben ze gezegd dat ze ooit nog een film willen maken, maar denk dat weer met Korra is. Sowieso nemen ze paar jaar break gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 30 september 2014 Share Geplaatst 30 september 2014 Jammer, maar goed, die trailer showde wel dat Metal Benders gaan overnemen, waarschijnlijk is de moeder van Opel hun leidster. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 30 september 2014 Share Geplaatst 30 september 2014 Jammer, maar goed, die trailer showde wel dat Metal Benders gaan overnemen, waarschijnlijk is de moeder van Opel hun leidster. Nee joh, die zat nog vastgebonden in de trailer. Kuvira is de leider. Avatar speelt heel veel verschillende gebeurtenissen irl na. Amon = communisme, Red Lotus = anarchisme en met die spirits was ook wat. Kuvira is de leidster van het deel fascisme. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 30 september 2014 Share Geplaatst 30 september 2014 Nee joh, die zat nog vastgebonden in de trailer. Kuvira is de leider. Avatar speelt heel veel verschillende gebeurtenissen irl na. Amon = communisme, Red Lotus = anarchisme en met die spirits was ook wat. Kuvira is de leidster van het deel fascisme. Nou, Amon communisme? Was meer anti-bending zodat hij zelf de machtigste persoon zou worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 1 oktober 2014 Auteur Share Geplaatst 1 oktober 2014 Weet jij wat communisme is? Jij volgt ook de comics toch [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 1 oktober 2014 Share Geplaatst 1 oktober 2014 Weet jij wat communisme is? Jij volgt ook de comics toch [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Ja, vorige week nog met geschiedenis gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 1 oktober 2014 Auteur Share Geplaatst 1 oktober 2014 Waarom was Amon anti-bending? Gelijkheid en shit. Natuurlijk had hij een dubbele agenda, maar snap de link wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 oktober 2014 Share Geplaatst 1 oktober 2014 Weet jij wat communisme is? Jij volgt ook de comics toch [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Ja allemaal gelezen, wat dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 1 oktober 2014 Auteur Share Geplaatst 1 oktober 2014 Nee gewoon een vraagje. Jij weet dus al wat er allemaal aankomt en shit. [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 oktober 2014 Share Geplaatst 1 oktober 2014 Nee gewoon een vraagje. Jij weet dus al wat er allemaal aankomt en shit. [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Comics zijn allemaal tussen de twee series, geen idee wat we gaat gebeuren dus. Maar ik weet wel wat er met Zuko's moeder is gebeurd bijv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 1 oktober 2014 Auteur Share Geplaatst 1 oktober 2014 Ja dat weet ik ook. Zou ook een vette story arc kunnen zijn eigenlijk. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 1 oktober 2014 Share Geplaatst 1 oktober 2014 Heb dit topic weleens voorbij zien komen maar nooit aandacht aan besteed. Was zelf groot fan van Avatar: the last Airbender. Is dit een vervolg ofzo erop? En is het aan te raden? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 oktober 2014 Share Geplaatst 1 oktober 2014 Heb dit topic weleens voorbij zien komen maar nooit aandacht aan besteed. Was zelf groot fan van Avatar: the last Airbender. Is dit een vervolg ofzo erop? En is het aan te raden? :) Ja, zelfde makers en alles. Het is wel anders in de zin van elk boek apart doel ipv ATLA met een doel in drie boeken. Het beste kan je het kijken door het in HD te downloaden van de piratenbaai. Het is zeker aan te raden ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 1 oktober 2014 Share Geplaatst 1 oktober 2014 Ja, zelfde makers en alles. Het is wel anders in de zin van elk boek apart doel ipv ATLA met een doel in drie boeken. Het beste kan je het kijken door het in HD te downloaden van de piratenbaai. Het is zeker aan te raden ja. Heb dit topic weleens voorbij zien komen maar nooit aandacht aan besteed. Was zelf groot fan van Avatar: the last Airbender. Is dit een vervolg ofzo erop? En is het aan te raden? :) Er zijn ook sites die het in HD streamen zoals legendofkorra.tv en anime.fullfights.org Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 2 oktober 2014 Share Geplaatst 2 oktober 2014 1 dag en 18 uur : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 2 oktober 2014 Share Geplaatst 2 oktober 2014 1 dag en 18 uur :< Hoe kom je daar bij? Eps seizoen 3 stonden gewoon al 's middags online op vrijdag op nick.com. Kon ik gewoon met Hola bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten