Big Mike Geplaatst 17 januari 2011 Share Geplaatst 17 januari 2011 Oke, aangezien er nogal veel series zijn die gedownload worden vanuit Amerika, en we niet allemaal een profiel hebben op sites als bierdopje of Imdb, lijkt het mij handig om een lijst te gaan maken met de series die we hier allemaal volgen, met de dagen waarom de volgende aflevering te zien is. Aangezien er veel series zijn die zowel in Amerika als in Nederland worden uitgezonden, ga ik daar ook een verschil tussen maken. Voor Amerikaanse uitzendingen zet ik de dag neer waarop die te downloaden is, voor de Nederlandse uitzendingen gewoon de dag van uitzending + uitzendtijd. Post hier maar gewoon in, ik update elke keer de begin post wel. Nederlandse uitzendtijden. Two and a Half Men - Ma t/m Vrij om 19.30 (Veronica) The Big Bang Theory - Ma t/m Vrij om 20.00 (Veronica) Goeden Tijden, Slechte Tijden - Ma t/m Vrij 20.00 (RTL 4) How I Met Your Mother - Ma t/m Vrij 18.35 (RTL 5) The King of Queens - Ma t/m Vrij 17.35 (RTL 5) Voetbalfans - Maandag 22.00 (RTL 7) Modern Family - Dinsdag 21.30 (RTL 5) NCIS - Dinsdag 20.30 (SBS 6) Criminal Minds - Woensdag 20.30 (Veronica) Chuck - Woensdag 22.30 (Comedy Central) The Mentalist - Donderdag 20.30 (SBS 6) Wie is de Mol? - Donderdag 20.30 (Nederland 1) Castle - Donderdag 21.30 (SBS 6) Flikken Maastricht - Vrijdag 20.30 (Nederland 1) Sons of Archany - Zondag 21.40 (RTL 5) Amerikaanse downloaddagen Californication - Maandag Family Guy - Maandag American Dad - Maandag Robot Chicken - Maandag The Simpsons - Maandag Chuck - Dinsdag House - Dinsdag Two and a Half Men - Dinsdag Mike & Molly - Dinsdag Weeds - Dinsdag How I Met Your Mother - Dinsdag White Collar - Woensdag NCIS - Woensdag Psych - Donderdag Modern Family - Donderdag The Office US - Vrijdag Bones - Vrijdag The Big Bang Theory - Vrijdag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 17 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 17 januari 2011 Oke, aangezien er nogal veel series zijn die gedownload worden vanuit Amerika, en we niet allemaal een profiel hebben op sites als bierdopje of Imdb, lijkt het mij handig om een lijst te gaan maken met de series die we hier allemaal volgen, met de dagen waarom de volgende aflevering te zien is. Aangezien er veel series zijn die zowel in Amerika als in Nederland worden uitgezonden, ga ik daar ook een verschil tussen maken. Voor Amerikaanse uitzendingen zet ik de dag neer waarop die te downloaden is, voor de Nederlandse uitzendingen gewoon de dag van uitzending + uitzendtijd. Post hier maar gewoon in, ik update elke keer de begin post wel. Nederlandse uitzendtijden. Two and a Half Men - Ma t/m Vrij om 19.30 (Veronica) The Big Bang Theory - Ma t/m Vrij om 20.00 (Veronica) Goeden Tijden, Slechte Tijden - Ma t/m Vrij 20.00 (RTL 4) How I Met Your Mother - Ma t/m Vrij 18.35 (RTL 5) The King of Queens - Ma t/m Vrij 17.35 (RTL 5) Voetbalfans - Maandag 22.00 (RTL 7) Modern Family - Dinsdag 21.30 (RTL 5) NCIS - Dinsdag 20.30 (SBS 6) Criminal Minds - Woensdag 20.30 (Veronica) Chuck - Woensdag 22.30 (Comedy Central) The Mentalist - Donderdag 20.30 (SBS 6) Wie is de Mol? - Donderdag 20.30 (Nederland 1) Castle - Donderdag 21.30 (SBS 6) Flikken Maastricht - Vrijdag 20.30 (Nederland 1) Sons of Archany - Zondag 21.40 (RTL 5) Amerikaanse downloaddagen Californication - Maandag Family Guy - Maandag American Dad - Maandag Robot Chicken - Maandag The Simpsons - Maandag Chuck - Dinsdag House - Dinsdag Two and a Half Men - Dinsdag Mike & Molly - Dinsdag Weeds - Dinsdag How I Met Your Mother - Dinsdag White Collar - Woensdag NCIS - Woensdag Psych - Donderdag Modern Family - Donderdag The Office US - Vrijdag Bones - Vrijdag The Big Bang Theory - Vrijdag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juiceman Geplaatst 17 januari 2011 Share Geplaatst 17 januari 2011 The King Of Queens (Maandag tm Vrijdag 17.35) RTL 5 How I met your mother (Maandag tm Vrijdag 18.35) RTL 5 Modern Family (Dinsdag 21.30) RTL 5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyllanw Geplaatst 17 januari 2011 Share Geplaatst 17 januari 2011 Downloaddagen VS: Bones: dinsdag House: dinsdag Psych: donderdag The Office US: dinsdag The Simpsons: maandag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 17 januari 2011 Share Geplaatst 17 januari 2011 Amerikaanse downloaddagen Californication: maandag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 17 januari 2011 Share Geplaatst 17 januari 2011 Zijn er trouwens nog meer mensen bekend met de website ch131.com? Nieuwe afleveringen staan er volgens mij binnen 24 uur op :< Enig nadeel is dat ze niet alle seizoenen hebben van de meeste series :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 17 januari 2011 Share Geplaatst 17 januari 2011 eztv.it staan ook dezelfde dag nog afleveringen erop :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 17 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 17 januari 2011 Meestal tussen 2 en 4 ook te vinden via de Piratenbaai, sowieso download ik alles van EZTV, verreweg de beste uploader qua series. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyllanw Geplaatst 18 januari 2011 Share Geplaatst 18 januari 2011 Correctie op mezelf: Bones word blijkbaar vanaf dit jaar uitgezonden op donderdag, dus de downloaddag is vrijdag EDIT: idem voor The Office (US) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 18 januari 2011 Share Geplaatst 18 januari 2011 Chuck is te downloaden op dinsdag. White Collar ook weer begonnen, te downloaden elke woensdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 19 januari 2011 Share Geplaatst 19 januari 2011 Voetbalfans - maandag 22.00-22.30 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 16 juni 2011 Share Geplaatst 16 juni 2011 CSI: New York - Maandag 20:30 (RTL 4) Bones - Maandag 21:25 (RTL 4) Crime Scene Investigation - Maandag 22:25 (RTL 4) CSI: Miami - Zondag 20:30 (RTL 5) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 15 juli 2011 Share Geplaatst 15 juli 2011 Chuck - Zondag 21:35 (Comedy Central) in het overzicht hierboven staat woensdag maar ik denk dat dit niet meer klopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 26 juli 2011 Share Geplaatst 26 juli 2011 Ideale site om te kijken als je niet steeds afleveringen wilt downloaden: http://www.cucirca.com/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 Two and a Half Men is tegenwoordig om 19.00 en That 70's Show om 19.30. Beiden op Veronica ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten