Joery Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Everybody Loves Raymond is een Amerikaanse komedieserie (1996 - 2005), over het leven van de familie Barone. Het hoofdpersonage is Raymond Barone (Ray Romano), een succesvol sportjournalist. Samen met zijn vrouw Debra (Patricia Heaton), hun dochter Ally en de tweeling Michael en Geoffrey woont hij pal naast zijn ouders en oudere broer Robert (Brad Garrett), die een politieagent is. Frank Barone, de stoïcijnse vader van Raymond wordt gespeeld door Peter Boyle, Doris Roberts geeft invulling aan de rol van Marie, de altijd bemoeizuchtige moeder van Ray. _O_ sowieso is Robert geniaal _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 15 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 15 januari 2011 Everybody Loves Raymond is een Amerikaanse komedieserie (1996 - 2005), over het leven van de familie Barone. Het hoofdpersonage is Raymond Barone (Ray Romano), een succesvol sportjournalist. Samen met zijn vrouw Debra (Patricia Heaton), hun dochter Ally en de tweeling Michael en Geoffrey woont hij pal naast zijn ouders en oudere broer Robert (Brad Garrett), die een politieagent is. Frank Barone, de stoïcijnse vader van Raymond wordt gespeeld door Peter Boyle, Doris Roberts geeft invulling aan de rol van Marie, de altijd bemoeizuchtige moeder van Ray. _O_ sowieso is Robert geniaal _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Die pa is een baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Frank is inderdaad geweldig :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Mooi programma dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Zelfs me ouders kijken het inmiddels en me pa vindt het helemaal geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Dit is echt geweldig _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 16 januari 2011 Share Geplaatst 16 januari 2011 Uiteraard ik kijk dit _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Appelvlaai Geplaatst 16 januari 2011 Share Geplaatst 16 januari 2011 Kijk ik altijd onder het eten :D! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten