Geplaatst 7 december 201014 jr. Wat een bullshit, als je je team hier neerzet wil je iemands mening horen over je team en als dat zijn mening is mag die dat toch zeggen zonder te moeten gaan denken: maar oh nee hij wil graag kwaliteit dus ik zal wel een goed punt geven ipv mijn eigen mening En dus zou je een hoger punt krijgen als je V Wolfswinkel in je nederlands team hebt dan wanneer je in datzelfde team Dzeko hebt staan.. Klinkt logisch..:cab::whistle:
Geplaatst 7 december 201014 jr. Als dat iemands mening toch is. Anders hadden ze hier wel een regel gemaakt over hoe de puntentelling gaat
Geplaatst 7 december 201014 jr. Als je dit nog leest; http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=35430 Heel erg bedankt man ! (y)
Geplaatst 7 december 201014 jr. mijn team, burnley. seizoen 1: gepromoveerd. 2: 4e geworden 3:11e geworden 4: KAMPIOEN!!! DM : Areola. VR : J. Boateng. VCR : R. Shawcross. VCL : L. Galeano. VL : Dodô. MCR : K. Haestad. MCL : M. Verratti. AMR : G. dos Santon / Wijnaldum. AML : Iturbe / Wallace. SCR : Y. Sanogo. SCL : Pato. overige spelers : L. Griffiths, G. Nelson , K. Naughton , Vrsajlko , Etheridge , Bikey , H. Kane , R. van la parra , Bel Hassani , RATE PLEASE Mooie ploeg heb je. Mag ik een screen van Griffiths, Iturbe, Wallace, Etheridge en Kane ? Als het niet te veel moeite is.
Geplaatst 7 december 201014 jr. Mijn Man City, Bank bestaat uit: Given, K.Touré, Rodwell, Milner, Lucas, Johnson en Adebayor Sta halverweg bovenaan!(h)
Geplaatst 8 december 201014 jr. Mijn Feyenoord selectie in het seizoen 2013/2014. :clap::clap::clap: Not bad voor feyenoord he
Geplaatst 8 december 201014 jr. Erg mooi team met Feyenoord. 8,5! Is Luc trouwens een beetje goed bij jou??
Geplaatst 8 december 201014 jr. Erg mooi team met Feyenoord. 8,5! Is Luc trouwens een beetje goed bij jou?? Uhm ja, ik heb hem afgelopen 2 seizoenen een basisplaats gegeven. Dus hij ontwikkelt zich goed. Heeft alleen pas een blessure gehad, en toen zijn zijn statistieken iets omlaag gegaan
Geplaatst 8 december 201014 jr. Manchester United seizoen 2. Mijn selectie is te groot, ik weet het, maar ik raak sommige spelers niet kwijt! En Srna staat normaal wel in de basis maar was geschorst! [spoiler=MANCHESTER UNITED]
Geplaatst 9 december 201014 jr. Mijn PSV Eindhoven in eind 2012! :) Geniaal team gebouwd hoor, alleen het realisme is ver te zoeken:( een 7,5
Geplaatst 9 december 201014 jr. Mooie ploeg met PSV; een 8,5 Voor Manutd: leuke ploeg, met weinig standaard aankopen. Niet echt top maar wel leuk om mee te bouwen, een 7,8. Ik wil mn team ook posten, maar printscreen werkt niet en Ctrl+P gaat ie naar de printer? of niet direct?
Geplaatst 9 december 201014 jr. Hoe kunnen jullie allemaal Pastore krijgen? Hij vroeg bij mij 13,5 miljoen tekengeld..:cab:
Geplaatst 9 december 201014 jr. Mijn Werder Bremen game is vorige week gecrashed. Hoe kut is dat ! Kan geen screen neerzetten maar weet me opstelling nog wel: DM: Wiese VR: Celozzi VC: Mertesacker VC: Naldo VL: Pander MC: Frings MC: Khedira AMC: Buonanotte AMC: Özil AMC: Marin SC: Arnautovic Heerlijk al zeg ik het zelf!
Geplaatst 9 december 201014 jr. Mijn Werder Bremen game is vorige week gecrashed. Hoe kut is dat ! Kan geen screen neerzetten maar weet me opstelling nog wel: DM: Wiese VR: Celozzi VC: Mertesacker VC: Naldo VL: Pander MC: Frings MC: Khedira AMC: Buonanotte AMC: Özil AMC: Marin SC: Arnautovic Heerlijk al zeg ik het zelf! 8,5 vooral omdat je zoveel Duitse topspelers hebt binnengehaald (Ozil & Khedira)
Geplaatst 9 december 201014 jr. Feyenoord seizoen 2013-2014. Dit jaar Zijn Badelj, Dzeko, Balotelli en Delac gekomen. Dzeko en Balotelli allebei transfervrij! :O Torre is een regen, zal ik ook een afbeelding van plaatsen. Team: http://img137.imageshack.us/i/feyenoordfeyenoordtacti.png/ Torre: http://img821.imageshack.us/i/jesstorreprofieleigensc.png/
Geplaatst 9 december 201014 jr. ik zit bij palmeiras. DM: Romero. VL: gabriel silva VR: wendel VC: Douglas VC: Danilo VMC: pierre MC: edinho MC: maroc assuncao MC: Theo janssen AMC: Valdivia ST: Kleber (Ewerthon), (Tadeu)