LosMerengues Geplaatst 5 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 5 juli 2010 "Chan" is iets als jongetje/boy. Nee-chan is (grote) broer. Sensei is jouw meester. Senpai is volgens mij net als je een andere lerares die jou geen les geeft, noemt. Sama is iemand die veel respect krijgt volgens mij (Jiraiya-sama, Orochimaru-sama) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 8 juli 2010 Share Geplaatst 8 juli 2010 "Chan" is iets als jongetje/boy. Nee-chan is (grote) broer. Sensei is jouw meester. Senpai is volgens mij net als je een andere lerares die jou geen les geeft, noemt. Sama is iemand die veel respect krijgt volgens mij (Jiraiya-sama, Orochimaru-sama) http://en.wikipedia.org/wiki/Japanese_honorifics Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickyyyy Geplaatst 14 juli 2010 Share Geplaatst 14 juli 2010 Haha gister weer 2 mooie afleveringen gezien, 1tje dat Naruto met Ino weg gaat op een missie en dat Ino verkleed moet gaan als een prinses en 1 dat er iemand Konoha wil in gaan en dan verkleed gaat als de sensai van Rock lee die toen ook al verkleed was met een Afro en een snor hehe :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 20 augustus 2010 Share Geplaatst 20 augustus 2010 Episode 174 is online. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 21 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 21 augustus 2010 Wat een serie is het toch! :<:<:<:<: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 4 september 2010 Auteur Share Geplaatst 4 september 2010 Kut fillers. :(:(:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 4 september 2010 Share Geplaatst 4 september 2010 Ach ja jammer, maar hoort erbij! Bekende anime als naruto en bleach hebben altijd fillers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 5 september 2010 Auteur Share Geplaatst 5 september 2010 Komt omdat ze zoveel sneller zijn dan de manga en ze het dus moeten compenseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickyyyy Geplaatst 15 september 2010 Share Geplaatst 15 september 2010 Joh hoe super vet is Shipuden. Gelijk die 1e gevecht tussen Gaara en die blonde kerel, daarna de gevecht met sakura en die oude oma tegen Sasori en Kakashi met z`n nieuwe Sharengan :D En daarna nog Naruto die gek wordt tegen Orochimaru Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 17 september 2010 Auteur Share Geplaatst 17 september 2010 Het vetste komt nog Nicky. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
True_Warrior Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Weet iemand toevallig of ik ook via me ps3 Naruto kan kijken via een stream-site of iets anders? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 17 september 2010 Auteur Share Geplaatst 17 september 2010 Ja, ga naar Narutospot.com. Dat moet lukken, ik heb zo vaak Naruto via mijn PS3 gekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diono Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Jammer van de fillers nu :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 of narutoget.com Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 1 oktober 2010 Auteur Share Geplaatst 1 oktober 2010 Volgende week weer een filler. ;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diono Geplaatst 3 oktober 2010 Share Geplaatst 3 oktober 2010 Volgende week weer een filler. ;e;e Ja, ze gaan lekker...die naruto heb ik nou wel genoeg gezien... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickyyyy Geplaatst 11 oktober 2010 Share Geplaatst 11 oktober 2010 Jeezus jullie hebben wel gelijk, wordt alleen maar vetter en vetter nu Ben al bij epp 126, maar ik mag niet verder dan 156 kijken van me broertje, want hij komt volgende week en wat ernaa komt wil hij samen met mij wil zien, ben benieuwd :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 12 oktober 2010 Auteur Share Geplaatst 12 oktober 2010 Ooh wat heb jij een geluk man. Je kan gewoon elke keer doorkijken zonder dat je ook maar een week hoeft te wachten voor een episode. Je hebt ook nog de vetste episodes en ik moet dus een week wachten voor een kut filler en dat al voor een maand. ;e;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickyyyy Geplaatst 12 oktober 2010 Share Geplaatst 12 oktober 2010 Haha jaa daarom wil ik eigenlijk ook niet te snel doorkijken, lijkt me vet klote om de hele tijd een week te moeten wachtten :p Die episodes dat je te zien kreeg hoe kakashi z'n sharengan kreeg en hoe jiraya enzo de legendarische Sanin worden waren ook echt vet, en dat de 4e de vader is van Naruto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 12 oktober 2010 Auteur Share Geplaatst 12 oktober 2010 Haha, vet hé. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickyyyy Geplaatst 12 oktober 2010 Share Geplaatst 12 oktober 2010 Haha jaa :p Wat ik me nu wel echt af zit te vragen is of die Tobi die gene was met z`n Sharengan die orders geeft aan Pain, want ze droegen beiden wel dezelfde masker. En vraag me ook af of Orochimaru nou echt dood is of niet, want heb het gevoel dat die vast wel weer ergens tevoorschijn komt. Maarja kom er vanzelf achter, ga nu nog maar even verder kijken want kan toch niet slapen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 12 oktober 2010 Auteur Share Geplaatst 12 oktober 2010 Haha jaa :p Wat ik me nu wel echt af zit te vragen is of die Tobi die gene was met z`n Sharengan die orders geeft aan Pain, want ze droegen beiden wel dezelfde masker. En vraag me ook af of Orochimaru nou echt dood is of niet, want heb het gevoel dat die vast wel weer ergens tevoorschijn komt. Maarja kom er vanzelf achter, ga nu nog maar even verder kijken want kan toch niet slapen :) Haha, Tobi is inderdaad ook een main discussion bij de Naruto die-hards. Dat gevoel over Orochimaru heb ik ook en later zal dat alleen maar bevestigd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickyyyy Geplaatst 15 oktober 2010 Share Geplaatst 15 oktober 2010 Ok ben nu dus bij 157 en mag niet verder kijken van me broertje. Moet een week wachtten, maar wil eigenlijk gewoon verder kijken :(. Zijn weer genoeg dingen gebeurt, Jiraiya dood :S en ook dikke wending opeens bij Itachi. Eigenlijk heel zielig wat er was gebeurt voor hem en Sasuke, maar Itachi is wel opeens van 1 van de stomste personen uit de serie naar 1 van de chilste verandert voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 17 oktober 2010 Auteur Share Geplaatst 17 oktober 2010 Ik heb altijd al loveee voor Itachi gehad, dat werd alleen maar versterkt door de door jou genoemde gebeurtenis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diono Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 Ik heb altijd al loveee voor Itachi gehad, dat werd alleen maar versterkt door de door jou genoemde gebeurtenis. Zoiezo :D Brute gast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten