ShadowSaiyan Geplaatst 26 juni 2010 Share Geplaatst 26 juni 2010 Oke ik ben blijkbaar dus de enige die manga leest :p nope :shhh: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 27 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 27 juni 2010 Oke ik ben blijkbaar dus de enige die manga leest :p Ik weet het ook al. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diono Geplaatst 28 juni 2010 Share Geplaatst 28 juni 2010 :shhh: Heb er zo een haat aan als ik ineens van iemand hoor wat er gaat gebeuren :mrgy: Dan loop je rond met het gevoel dat de episode voorspelbaar word. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 28 juni 2010 Share Geplaatst 28 juni 2010 Niemand vertelt wat toch? :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 28 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 28 juni 2010 :shhh: Heb er zo een haat aan als ik ineens van iemand hoor wat er gaat gebeuren :mrgy: Dan loop je rond met het gevoel dat de episode voorspelbaar word. :mrgy: Ik zal het ook niet vertellen hoor. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diono Geplaatst 28 juni 2010 Share Geplaatst 28 juni 2010 Is het nou eigenlijk leuk om de episodes te zien? als je de manga al gelezen hebt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 28 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 28 juni 2010 Ik heb de manga niet gelezen. Ik keek toevallig een keer op de naruto-pedia page van Naruto en tot m'n ergernis keek ik per ongeluk over een stukje waarin gespoiled werd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 29 juni 2010 Share Geplaatst 29 juni 2010 Het is idd wel minder leuk, grote gebeurtenissen weet je al, maar de kleine dingen is vaak anders in de episodes dan in de manga. Het is wel elke keer vet spannend met manga ;) Dit is trouwens het enige anime waar ik naar de manga kijk, one piece, bleach en fairy tale kijk ik alleen episodes, dat is toch wat leuker :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 29 juni 2010 Share Geplaatst 29 juni 2010 Uzumaki Naruto leeft. geen zin om goed te bewerken. ;x Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diono Geplaatst 30 juni 2010 Share Geplaatst 30 juni 2010 :mrgy::mrgy::mrgy::mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 1 juli 2010 Share Geplaatst 1 juli 2010 Straks ep 167 Planetary Devastation online. _O_ NARUTO GAAT 'M FLIPPENNNNNNNNNN!! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 1 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 1 juli 2010 Waarom is ep 167 zo lelijk getekend, helemaal niet Naruto waardig en kinderachtig. Dikke ;e;e;e voor deze episode alleen omdat het zo raar is getekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diono Geplaatst 1 juli 2010 Share Geplaatst 1 juli 2010 Ja uh, ik vond het wel iets hebben maar het kan beter inderdaad! Verder is de episode kick ass _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 1 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 1 juli 2010 Ja uh, ik vond het wel iets hebben maar het kan beter inderdaad! Verder is de episode kick ass _O_ Minato Namikaze, the fourth hokage. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickyyyy Geplaatst 1 juli 2010 Share Geplaatst 1 juli 2010 God heb een nieuwe op me irritante characters lijst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 1 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 1 juli 2010 Hehe, die was ik helemaal vergeten. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ShadowSaiyan Geplaatst 1 juli 2010 Share Geplaatst 1 juli 2010 was ook het eerste wat mij opviel, dat het er lelijk getekend uitzag. maar het einde van de ep _O_ ik wist dat het zou gebeuren, maar het was echt fantastisch om het in beweging te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 2 juli 2010 Share Geplaatst 2 juli 2010 Mijn favoriete quote van ep 167 = Naruto: "ROAAAAAAAAAAAAAAAR!" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 3 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 3 juli 2010 Vind dit toch één van de mooiste Naruto Youtube filmpjes ooit. Geweldig muziek ook! SPOILER ALERT! [YOUTUBE]qz_fZQtKn98&playnext_from=TL&videos=D0j0Jia5_qg[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diono Geplaatst 3 juli 2010 Share Geplaatst 3 juli 2010 Eens!! Kakashi owned zoiezo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickyyyy Geplaatst 3 juli 2010 Share Geplaatst 3 juli 2010 Ik vind kakashi ook vet :D Zit nu in een episode dat ze naruto hinata en kiba hebben gecloned ofzo, hoop wel dat ze snel weer Sasuke en Orochimaru tegen komen, zodat ze Orochimaru kunnen verslaan. Maar zal vast nog wel even duren gok ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diono Geplaatst 4 juli 2010 Share Geplaatst 4 juli 2010 Ik vind Orochimaru af en toe echt veels te veel overpowerd :mrgy:, echt wat die vent heeft overleefd..props! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickyyyy Geplaatst 5 juli 2010 Share Geplaatst 5 juli 2010 Oow misschien een stom vraagje, maar weet iemand waar die verschillende namen voor zijn? Ik hoor heel vaak Naruto-kun , Naruto-chan , Nee-chan , Naruto-san en volgens mij heb je nog wel een paar ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diono Geplaatst 5 juli 2010 Share Geplaatst 5 juli 2010 Meestal is de kun/chan etc een vorm van respect net zoals Senpai. Naruto voor vrienden Naruto- chan voor kennisen denk k? Nee-chan is een grote broer als het goed is, konohomaru noemt Naruto zo dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 5 juli 2010 Share Geplaatst 5 juli 2010 -san is geloof ik voor de ouderen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten