Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Naruto (Shippuden) topic

LosMerengues

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 395
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha dat is 101 idd:P

En ja zijn zoveel hilarische momenten, dat Naruto bijv. met Hinata en Shino weg gaat, en dat dan op een gegeven moment Shino zegt dat ze moeten oppassen voor fruit ofzo wat net zo groot als mensen zijn, en dat iemand dan zegt ja niemand is toch zo dom om dat op te gaan eten en dat je dan Naruto opeens erachter 1 ziet op te eten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Keihard topic _O_ Nieuwe aflevering moet echt uber worden.

Pain is wel keihard trouwens.

Kijk ik Naruto?

Jackerr!!

Waar ik ben?

Gewoon waar het verhaal is, Shippuuden nieuwste aflevering, weet even niet meer welke het is.

Tofste personage:

Kakashi, Omdat het een baas is.

Itachi Omdat hij gewoon gruwlijk rustig en bruut is.

Minst toffe Naruto personage?

Sakura ofz...weinig inbreng op later wat momenten na.

Waarom vind ik Naruto zo dope?

Tja voornamelijk de gevechten, muziek is fijn meegenomen en ik volg het al sinds episode 1, in het japans met engelse ondertiteling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar ik ben?

Gewoon waar het verhaal is, Shippuuden nieuwste aflevering, weet even niet meer welke het is.

165. Ik neem aan dat je zonet 164 heb gezien, waarbij Naruto Pains ass beat, maar dat z'n sage mode limit bereikt wordt, en dan tovert ie een kage bunshin no jutsu uit de hoge hoed, boem, reverse summoning jutsu. _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog meer Naruto kijkers dus, altijd goed. :D

Tjin en ik hadden het er al over, maar ik wil ook jullie mening weten? Wie denken jullie dat Tobi is? Ikzelf denk dat het Obito is. Tjin denkt dat het gewoon Madara is.;)

Lange, je weet dat ik een fervente DBZ fan, maar Naruto moet je echt kijken. Was er zelf eerst ook sceptisch over, maar een vriend haalde me over. Ben nog steeds blij dat hij dat deed! _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk

Ik weet niet zeker of het madara is, Tobi lijkt wel de leider inderdaad van Akatsuki en tja madara a.k.a Tobi is eigenlijk wel super sterk want die gozert ontweek al die klappen eerst moeiteloos..volgens mij zelfs nog zonder sharingan. ;sm;

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tobi is ongetwijfeld Obito. Waarom? Omdat je Tobi's rechter Sharingan ziet. Dit sluit aan bij Obito, want die is z'n linker Sharingan kwijt aan Kakashi. Ook zie je Kakashi helemaal verstijven als hij Tobi voor het eerst ziet. Ten tweede, omdat Setzu een body recovering jutsu heeft. Je weet ook dat Setzu voor een lange tijd de 'sensei' van Tobi was. Dit sluit ook aan bij het body recovery van Obito. Ten slotte weet je ook dat Kakashi een soort van zwart gat kan creëren met z'n Mangekyou Sharingan. Tobi's Mangekyou geeft hem de kracht door tijd en ruimte te reizen. Dit sluit allemaal bij elkaar. Dit is waarom ik denk dat Tobi, Obito is. Je moet dit niet lezen als je niet bij episode 164 bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, veel meer awesome powers. Plus je krijgt veel sterkere enemies te zien.

Dikke '_O_' voor Tjin. Die jongen (zo ver je het een jongen kunt noemen) is echt te irritant bezig. De hele tijd blijft hij maar over z'n huis en Guren-san praten. Kan niet wachten totdat ik voorbij deze saga ben. ;e;e;e;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, veel meer awesome powers. Plus je krijgt veel sterkere enemies te zien.

Dikke '_O_' voor Tjin. Die jongen (zo ver je het een jongen kunt noemen) is echt te irritant bezig. De hele tijd blijft hij maar over z'n huis en Guren-san praten. Kan niet wachten totdat ik voorbij deze saga ben. ;e;e;e;e

Haha ja, bok irritante saga was dat. ;e duurt veels te lang en komt veel te veel gezeik in voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites