Tjinnoes Geplaatst 13 juni 2010 Share Geplaatst 13 juni 2010 Die ep is zo legendarisch. Uit m'n hoofd is dat ep 101, toch? :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 13 juni 2010 Sowieso heeft Naruto zo veel hilarische episodes. Zo geniaal. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickyyyy Geplaatst 13 juni 2010 Share Geplaatst 13 juni 2010 Haha dat is 101 idd:P En ja zijn zoveel hilarische momenten, dat Naruto bijv. met Hinata en Shino weg gaat, en dat dan op een gegeven moment Shino zegt dat ze moeten oppassen voor fruit ofzo wat net zo groot als mensen zijn, en dat iemand dan zegt ja niemand is toch zo dom om dat op te gaan eten en dat je dan Naruto opeens erachter 1 ziet op te eten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 13 juni 2010 Of met die Beetle die Sasuke's geur moest tracken. Laat Naruto een scheet. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 13 juni 2010 Share Geplaatst 13 juni 2010 Als je het zo vertelt, is het echt debiel, maar als je het ziet, is 't wel ;D-achtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dorpzgek Geplaatst 13 juni 2010 Share Geplaatst 13 juni 2010 zo in zo , als je stoned kijkt en ze trekken een rare bek , of je ziet bv de verleidingstechniek voor het eerst ,of weer iets anders grappigs dan trek ik t amper , egt geweldig , vond in mn jeugd dragonball ook komisch maar dits 10x mijn ding;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 13 juni 2010 Share Geplaatst 13 juni 2010 Zo in zo? Oh, sowieso. :cab: RRRRRRRRRRASENGAN!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diono Geplaatst 13 juni 2010 Share Geplaatst 13 juni 2010 Keihard topic _O_ Nieuwe aflevering moet echt uber worden. Pain is wel keihard trouwens. Kijk ik Naruto? Jackerr!! Waar ik ben? Gewoon waar het verhaal is, Shippuuden nieuwste aflevering, weet even niet meer welke het is. Tofste personage: Kakashi, Omdat het een baas is. Itachi Omdat hij gewoon gruwlijk rustig en bruut is. Minst toffe Naruto personage? Sakura ofz...weinig inbreng op later wat momenten na. Waarom vind ik Naruto zo dope? Tja voornamelijk de gevechten, muziek is fijn meegenomen en ik volg het al sinds episode 1, in het japans met engelse ondertiteling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 13 juni 2010 Share Geplaatst 13 juni 2010 Moet dat plaatje niet in een spoiler? Dit vond ik ook heel mooi: [spoiler=manga chap 496] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 13 juni 2010 Share Geplaatst 13 juni 2010 Waar ik ben? Gewoon waar het verhaal is, Shippuuden nieuwste aflevering, weet even niet meer welke het is. 165. Ik neem aan dat je zonet 164 heb gezien, waarbij Naruto Pains ass beat, maar dat z'n sage mode limit bereikt wordt, en dan tovert ie een kage bunshin no jutsu uit de hoge hoed, boem, reverse summoning jutsu. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickyyyy Geplaatst 13 juni 2010 Share Geplaatst 13 juni 2010 Wat vinden jullie trouwens vetter, dbz of naruto ? Toen ik het begon te kijken zei me broertje dat het vetter is dan dbz, wat ik d8 dat het onzin zou zijn, maar ondertussen ben ik wel om Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 13 juni 2010 Ik vind dat dit soort uitspraken niet gedaan mogen worden, simpelweg omdat je één van de twee tekort doet. Naruto en DBZ hebben zo hun charmes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 13 juni 2010 Share Geplaatst 13 juni 2010 Eens met LM. Al kan ik wel zeggen dat ik minder gek word van Naruto's fillers dan die van DBZ. Aan de andere kant is het ook zo dat er bij Naruto teveel wordt uitlegd (huh? hoe heeft ie dat gedaan? nou, precies zo... ;e). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickyyyy Geplaatst 13 juni 2010 Share Geplaatst 13 juni 2010 Aah jaa hebben jullie ook wel gelijk in. Af en toe zijn die flashbacks wel een beetje te lang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 14 juni 2010 Share Geplaatst 14 juni 2010 Must see voor een DBZ fan zo te horen? Zal eens wat gaan downloaden. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diono Geplaatst 14 juni 2010 Share Geplaatst 14 juni 2010 Inderdaad! _O_ Beter Dat hij gewoon keihard pain beat! manga nog niet gelezen en dat wil ik ook helemaal niet :huhu:, Overigens briljant dat Shikamaru gewoon een keiharde rasengan kan! @Tjinnoes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 14 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 14 juni 2010 Nog meer Naruto kijkers dus, altijd goed. :D Tjin en ik hadden het er al over, maar ik wil ook jullie mening weten? Wie denken jullie dat Tobi is? Ikzelf denk dat het Obito is. Tjin denkt dat het gewoon Madara is.;) Lange, je weet dat ik een fervente DBZ fan, maar Naruto moet je echt kijken. Was er zelf eerst ook sceptisch over, maar een vriend haalde me over. Ben nog steeds blij dat hij dat deed! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickyyyy Geplaatst 14 juni 2010 Share Geplaatst 14 juni 2010 Als dbz fan zal je naruto ook vet gaan vinden.:D Ook al zal goku het in een 1 op 1 gevecht waarschijnlijk wel winnen van Naruto hehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dorpzgek Geplaatst 14 juni 2010 Share Geplaatst 14 juni 2010 *zucht* na naruto ook maar weer es dbz gaan zoeken, en gevonden:( , kom nou helemaal niet meer naar buiten:'( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diono Geplaatst 15 juni 2010 Share Geplaatst 15 juni 2010 Ik denk Ik weet niet zeker of het madara is, Tobi lijkt wel de leider inderdaad van Akatsuki en tja madara a.k.a Tobi is eigenlijk wel super sterk want die gozert ontweek al die klappen eerst moeiteloos..volgens mij zelfs nog zonder sharingan. ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 15 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 15 juni 2010 Tobi is ongetwijfeld Obito. Waarom? Omdat je Tobi's rechter Sharingan ziet. Dit sluit aan bij Obito, want die is z'n linker Sharingan kwijt aan Kakashi. Ook zie je Kakashi helemaal verstijven als hij Tobi voor het eerst ziet. Ten tweede, omdat Setzu een body recovering jutsu heeft. Je weet ook dat Setzu voor een lange tijd de 'sensei' van Tobi was. Dit sluit ook aan bij het body recovery van Obito. Ten slotte weet je ook dat Kakashi een soort van zwart gat kan creëren met z'n Mangekyou Sharingan. Tobi's Mangekyou geeft hem de kracht door tijd en ruimte te reizen. Dit sluit allemaal bij elkaar. Dit is waarom ik denk dat Tobi, Obito is. Je moet dit niet lezen als je niet bij episode 164 bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 16 juni 2010 Share Geplaatst 16 juni 2010 Oh jezus, wat is die Yukimaru toch irritant met z'n kutgeschreeuw en z'n akai tsubaki (rode camellia). Dikke dislike. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickyyyy Geplaatst 16 juni 2010 Share Geplaatst 16 juni 2010 Aah zo ver ben ik nog niet :( Is er een grote verschil tussen shipuden en de normale Naruto of is het ongeveer hetzelfde? Ik weet dat het een paar jaar later is , maar zijn er verder nog grote verschillen of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 16 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 16 juni 2010 Ja, veel meer awesome powers. Plus je krijgt veel sterkere enemies te zien. Dikke '_O_' voor Tjin. Die jongen (zo ver je het een jongen kunt noemen) is echt te irritant bezig. De hele tijd blijft hij maar over z'n huis en Guren-san praten. Kan niet wachten totdat ik voorbij deze saga ben. ;e;e;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diono Geplaatst 16 juni 2010 Share Geplaatst 16 juni 2010 Ja, veel meer awesome powers. Plus je krijgt veel sterkere enemies te zien. Dikke '_O_' voor Tjin. Die jongen (zo ver je het een jongen kunt noemen) is echt te irritant bezig. De hele tijd blijft hij maar over z'n huis en Guren-san praten. Kan niet wachten totdat ik voorbij deze saga ben. ;e;e;e;e Haha ja, bok irritante saga was dat. ;e duurt veels te lang en komt veel te veel gezeik in voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten