Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Naruto (Shippuden) topic

LosMerengues

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 395
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goed, het eerste grote gevecht is bruut, heb nog echt weinig gelezen verder over de serie, dus ik zit een beetje met de dood van je weet wel wie. Ga er alleen een beetje vanuit dat hij niet dood is, want een main character naar 17 episodes killen toont wel van lef. Had trouwens liever dat Sakura was gegaan ;e ;e Dat is tot nu toe echt schermvulling, de titel Ninja niet waardig ;e

Moet ik dit trouwens in spoiler zetten of?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed, het eerste grote gevecht is bruut, heb nog echt weinig gelezen verder over de serie, dus ik zit een beetje met de dood van je weet wel wie. Ga er alleen een beetje vanuit dat hij niet dood is, want een main character naar 17 episodes killen toont wel van lef. Had trouwens liever dat Sakura was gegaan ;e ;e Dat is tot nu toe echt schermvulling, de titel Ninja niet waardig ;e

Moet ik dit trouwens in spoiler zetten of?

Nee, want ik snap er niks van. :D

Sowieso dat Sakura de meest gehate character is, maar zij is de favoriete van de makers. Dus haar ga je nog veel zien en nog veel erger haten haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vertel me alsjeblieft dat ze niet te veel de nadruk blijven leggen op het te lompe liefdesgebeuren. Dat boeit me dus echt totaal niet, achtergrond verhaal is wel goed. Ben nu bij het begin van de Chunin exam, episode 23. Kan nu nog even veel kijken, straks een wat rustiger tempo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vertel me alsjeblieft dat ze niet te veel de nadruk blijven leggen op het te lompe liefdesgebeuren. Dat boeit me dus echt totaal niet, achtergrond verhaal is wel goed. Ben nu bij het begin van de Chunin exam, episode 23. Kan nu nog even veel kijken, straks een wat rustiger tempo.

Het is niet de hele tijd op de voorgrond, maar het blijft wel steeds terugkomen. Chunin exams zijn echt één van de vetste saga's uit heel Naruto man. Ik zat echt steeds op de puntje van m'n stoel toen. Zo spannend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schitterende serie hoor qua flauwe humor. Als kakashi sensei die puppy summoned om Naruto, Sakura en die gozer die nergens zin in heeft te leiden. Die puppy richting Sakura :mrgy: Snap wel dat deze saga volgens LM een van de vetste is, zit er helemaal in. Ben nu aan het begin van de oorlog die gestart word door Sound en Sand (ofja, Orochimaru).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je ziet duidelijk de overeenkomsten qua personages met DBZ en qua stijl ook wel, maar het is toch ook weer zo anders, dat je inderdaad niet kan spreken van een betere serie. Beide kunnen makkelijk naast elkaar staan in de top, wat ben tot nu toe zeer tevreden over de keus die ik gemaakt heb om Naruto toch een kans te geven. Ben ook al gewoon bij episode 86, verslavende shit. Vooral die chunin Exams waren zeer tof, en ben benieuwd waar het verhaal nu naar toe gaat met Itachi en de Akatsuki.

Is dat trouwens Kakashi die je hebt als avatar of een nog voor mij onbekende?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kakashi. Zijn een dubbele episode speciaal aan hem gewijd. Je weet bijvoorbeeld nog niet hoe hij aan die Sharingan komt hé? Weet je überhaupt wel wat van de geschiedenis van de Uchiha en de Sharingan?

Vooral wat er in de episodes zelf verteld is. Dat Itachi de hele clan uitgemoord heeft en Sasuke heeft laten leven omdat hij minderwaardig was. Kakashi is volgens mij een sidebranch kind van de clan, waardoor zijn Sharingan alleen maar aan de linkerkant zit? Sasuke zegt in het hele begin wel iets over dat Kakashi en hij hetzelfde zijn, maar verder word er weinig aandacht aan besteed tot nu toe, of ik moet wat gemist hebben.

Even een ander vraagje, wanneer moet ik de film ''Mission: Protect the Waterfall Village'' kijken? Na de hele serie, of past die ergens in het verhaal?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vooral wat er in de episodes zelf verteld is. Dat Itachi de hele clan uitgemoord heeft en Sasuke heeft laten leven omdat hij minderwaardig was. Kakashi is volgens mij een sidebranch kind van de clan, waardoor zijn Sharingan alleen maar aan de linkerkant zit? Sasuke zegt in het hele begin wel iets over dat Kakashi en hij hetzelfde zijn, maar verder word er weinig aandacht aan besteed tot nu toe, of ik moet wat gemist hebben.

Het is heel iets anders, maar dat zul je nog wel in een episode zien. Duurt nog wel heel lang.

Even een ander vraagje, wanneer moet ik de film ''Mission: Protect the Waterfall Village'' kijken? Na de hele serie, of past die ergens in het verhaal?

Ik heb geen enkele film gezien, omdat het in mijn ogen gewoon minder interessant is voor mij. Ben wel van plan om het ooit te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je dat doet heb ik een persoonlijk succes behaald.

Een beetje wel idd al heeft Michael de doorslag gegeven ;) Maar die is ook gaan kijken dankzij jou dus yup, je hebt gelijk :)

Hoeveel episodes heeft dit eigenlijk?? Want als je van DBZ even alle saga's moet gaan bekijken ben je zo'n 220 uur bezig :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een beetje wel idd al heeft Michael de doorslag gegeven ;) Maar die is ook gaan kijken dankzij jou dus yup, je hebt gelijk :)

Hoeveel episodes heeft dit eigenlijk?? Want als je van DBZ even alle saga's moet gaan bekijken ben je zo'n 220 uur bezig :cab:

Naruto heeft rond de 220 episodes en Naruto Shippuuden is nu ook rond de 220e episodes en dat worden er nog meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites