Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Naruto (Shippuden) topic

LosMerengues

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 395
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ze zijn ouder, een beetje het Z van Dragonball denk ik. En je kan dit beter kijken dan fucking Spongebob straks hoor ;)

Shippuuden is veel vetter. Veel sterkere villians en onder andere veel sterkere Naruto. Verhaal komt echt op stoom en je krijgt veel vettere moves.

Hmm jullie maken het me niet makkelijker... met de laatste uitleg zou ik meteen voor Shippuuden gaan, maar met de eerste uitleg voor Naruto want DBZ owns de latere Dragonballs!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom word opeens het verhaal van Itachi genegeerd na het gevecht tussen Orochimaru en Pervy Sage/5th Hokage?

Dat komt nog terug Lange, no worry. ;)

Volgens mij ben ik vol in een filler saga beland, jammer. Als die niet van belang is dan skip ik hem. Gaat over Idate en die renwedstrijd.

Dat is inderdaad klote. Ik weet niet waar jij nu bent, maar de filler episodes beginnen bij episode 136 en duurt tot episode 220. Dan begint Shippuuden. Je kunt trouwens wel de einde van episode 220 kijken, want dan gebeurt iets. Als ik jou was zou ik ze gewoon skippen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb daarstraks episode 70 gekeken, las elders dat dat een vd allerbeste episodes moest zijn... met Sora die bezeten wordt door een of andere demon ofzo en zich tegen hen keert en dan later Naruto ook.. het zal ff wennen zijn maar ik ben niet overtuigd. De geluidseffecten en vooral de 'special moves' komen toch met heel wat minder impact over dan in DBZ. Vond het ook allemaal wat traag overkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan komen LM en ik een jaar lang op zaterdagavond op Milan passen ;c

Haha, jullie snappen wel hoe vet het was toen ik vandaag tijdens mijn eerste lesdag hoorde ''Nee, hij is van een andere clan (wtf WOW NERDS)...... blabla want hij beheerst de Sharingan niet goed (of iets in die richting)(Wacht ff, Sharingan???? NARUTO :D:D)'' Veel anime liefhebbers in de klas, veel Naruto fans, nice.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet trouwens niet of het correct is, maar volgens mij is het grootste gedeelte van de muziek wel intact gebleven in de Amerikaanse versie, wat zeker een pluspunt is. Goede opzwepende muziek op de wat spannendere momenten, de toffe tunes voor de characters zelf, zeer nice.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het wel jammer dat ze opeens de hele Itachi shit links laten liggen voor een groot gedeelte en dat het volgens mij pas verder gaat echt in Shippuden met die verhaallijn. Beetje het gevoel alsof Itachi te snel in beeld kwam terwijl ze de Orochimaru verhaallijn nog niet afgewerkt hadden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had jij niet het verlangen om er meer van te weten. Door jou vraag wat ik wist over de geschiedenis van de clan en Kakashi moet ik me echt inhouden om op narutopedia te gaan lezen hoe het dan precies zit met Itachi en de clan, al is de Orochimaru verhaallijn ook bruut genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites