LosMerengues Geplaatst 18 september 2011 Auteur Share Geplaatst 18 september 2011 Shippuuden is veel vetter. Veel sterkere villians en onder andere veel sterkere Naruto. Verhaal komt echt op stoom en je krijgt veel vettere moves. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 18 september 2011 Share Geplaatst 18 september 2011 Ze zijn ouder, een beetje het Z van Dragonball denk ik. En je kan dit beter kijken dan fucking Spongebob straks hoor ;) Shippuuden is veel vetter. Veel sterkere villians en onder andere veel sterkere Naruto. Verhaal komt echt op stoom en je krijgt veel vettere moves. Hmm jullie maken het me niet makkelijker... met de laatste uitleg zou ik meteen voor Shippuuden gaan, maar met de eerste uitleg voor Naruto want DBZ owns de latere Dragonballs!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 18 september 2011 Auteur Share Geplaatst 18 september 2011 Naruto is wel veel beter dan DB, dat kan ik je wel zeggen. Je kan Shippuuden trouwens niet kijken zonder Naruto te hebben gekeken. Daar verschilt het wel met Dragonball Z. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 19 september 2011 Share Geplaatst 19 september 2011 Noem eens een echt vette episode, dan ga ik die ff downen om te testen. Want ik denk niet dat ik aan meer dan 400 episodes ga beginnen, geen idee wanneer ik dat allemaal zou moeten kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 19 september 2011 Auteur Share Geplaatst 19 september 2011 Nja, er zijn zoveel vette episodes en het zou jammer zijn als je zomaar ergens inhapt. Bij Naruto is het verhaal wel erg van belang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 september 2011 Share Geplaatst 19 september 2011 Waarom word opeens het verhaal van Itachi genegeerd na het gevecht tussen Orochimaru en Pervy Sage/5th Hokage? Volgens mij ben ik vol in een filler saga beland, jammer. Als die niet van belang is dan skip ik hem. Gaat over Idate en die renwedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 19 september 2011 Auteur Share Geplaatst 19 september 2011 Waarom word opeens het verhaal van Itachi genegeerd na het gevecht tussen Orochimaru en Pervy Sage/5th Hokage? Dat komt nog terug Lange, no worry. ;) Volgens mij ben ik vol in een filler saga beland, jammer. Als die niet van belang is dan skip ik hem. Gaat over Idate en die renwedstrijd. Dat is inderdaad klote. Ik weet niet waar jij nu bent, maar de filler episodes beginnen bij episode 136 en duurt tot episode 220. Dan begint Shippuuden. Je kunt trouwens wel de einde van episode 220 kijken, want dan gebeurt iets. Als ik jou was zou ik ze gewoon skippen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 september 2011 Share Geplaatst 19 september 2011 Ergens rond episode 100, maar bedankt, dan weet ik dat alvast. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 19 september 2011 Auteur Share Geplaatst 19 september 2011 Nog characters bijgekomen die je vet vindt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 september 2011 Share Geplaatst 19 september 2011 Rock Lee, Gaara, Pervy Sage, Kakashi en Itachi vond/vind ik vrij bruut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 19 september 2011 Auteur Share Geplaatst 19 september 2011 Je hebt smaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 19 september 2011 Share Geplaatst 19 september 2011 Ik weet wel waar je moet beginnen.. Chuunin examens, ben ik ook begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 19 september 2011 Share Geplaatst 19 september 2011 Ik heb daarstraks episode 70 gekeken, las elders dat dat een vd allerbeste episodes moest zijn... met Sora die bezeten wordt door een of andere demon ofzo en zich tegen hen keert en dan later Naruto ook.. het zal ff wennen zijn maar ik ben niet overtuigd. De geluidseffecten en vooral de 'special moves' komen toch met heel wat minder impact over dan in DBZ. Vond het ook allemaal wat traag overkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 19 september 2011 Auteur Share Geplaatst 19 september 2011 Lol, dat was helemaal niet éen van de allerbeste episodes. Als je dan een vette gevecht wil zien is het deze: [Youtube]Rk_zpXcHIo4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 19 september 2011 Share Geplaatst 19 september 2011 Dat vond ik dus ook niet, enkele andere fora blijkbaar wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 19 september 2011 Auteur Share Geplaatst 19 september 2011 Die je hebt gekeken is wel leuk, maar niet WAUW. Jij bent sowieso een persoon die een goede verhaal erg belangrijk vindt right? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 19 september 2011 Share Geplaatst 19 september 2011 Ja op zich wel maar dan zal ik ook zo goed als alle afleveringen moeten kijken, dat gaat me gewoon nooit en never lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 19 september 2011 Auteur Share Geplaatst 19 september 2011 Nee hoor, fillers hoef je niet te kijken. Als je het niet tof vindt, krijg je van mij je tijd terug. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 september 2011 Share Geplaatst 19 september 2011 Dan komen LM en ik een jaar lang op zaterdagavond op Milan passen ;c Haha, jullie snappen wel hoe vet het was toen ik vandaag tijdens mijn eerste lesdag hoorde ''Nee, hij is van een andere clan (wtf WOW NERDS)...... blabla want hij beheerst de Sharingan niet goed (of iets in die richting)(Wacht ff, Sharingan???? NARUTO :D:D)'' Veel anime liefhebbers in de klas, veel Naruto fans, nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 19 september 2011 Auteur Share Geplaatst 19 september 2011 Bij mij ook ééntje haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 september 2011 Share Geplaatst 19 september 2011 Weet trouwens niet of het correct is, maar volgens mij is het grootste gedeelte van de muziek wel intact gebleven in de Amerikaanse versie, wat zeker een pluspunt is. Goede opzwepende muziek op de wat spannendere momenten, de toffe tunes voor de characters zelf, zeer nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 19 september 2011 Auteur Share Geplaatst 19 september 2011 Muziek is zeker één van de grote pluspunten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 september 2011 Share Geplaatst 19 september 2011 Vind het wel jammer dat ze opeens de hele Itachi shit links laten liggen voor een groot gedeelte en dat het volgens mij pas verder gaat echt in Shippuden met die verhaallijn. Beetje het gevoel alsof Itachi te snel in beeld kwam terwijl ze de Orochimaru verhaallijn nog niet afgewerkt hadden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 19 september 2011 Auteur Share Geplaatst 19 september 2011 Ik heb daar nooit last van gehad eerlijk gezegd. Wat ik je wel kan vertellen is dat het echt epic is en je het zo bruut gaat vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 september 2011 Share Geplaatst 19 september 2011 Had jij niet het verlangen om er meer van te weten. Door jou vraag wat ik wist over de geschiedenis van de clan en Kakashi moet ik me echt inhouden om op narutopedia te gaan lezen hoe het dan precies zit met Itachi en de clan, al is de Orochimaru verhaallijn ook bruut genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten