Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Naruto (Shippuden) topic

LosMerengues

Aanbevolen berichten

Naruto (ナルト) is een Japanse animeserie, gebaseerd op de gelijknamige manga door Masashi Kishimoto. Het hoofdpersonage heet Uzumaki Naruto en is een luidruchtige, hyperactieve, puberale ninja die constant zoekt naar erkenning en goedkeuring.

De manga werd voor het eerst gepubliceerd in 1999 door uitgeverij Shueisha in Japan, in het tijdschrift Shonen Jump. Viz Media publiceert een vertaalde versie in het Amerikaanse tijdschrift Shonen Jump. Desondanks is het Viz Media's best verkopende mangaserie. In oktober 2006 kwam uitgeverij Kana met een Nederlandstalige versie op de markt.

Viz heeft ook de licenties voor Noord-Amerikaanse televisieproducties. Naruto debuteerde in Amerika in het programmablok Toonami van Cartoon Network op 10 september 2005 om negen uur 's avonds. In Canada wordt deze animeserie uitgezonden door YTV's Bionix. Naruto debuteerde daar op 16 september 2005 om half tien 's avonds. In de Benelux bezit Kana de licenties voor televisieproducties.

Kijk je Naruto? Waar ben je? Wie vind je het tofst? Kortom, bespreek al je Naruto stuff hier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 395
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Naruto (ナルト) is een Japanse animeserie, gebaseerd op de gelijknamige manga door Masashi Kishimoto. Het hoofdpersonage heet Uzumaki Naruto en is een luidruchtige, hyperactieve, puberale ninja die constant zoekt naar erkenning en goedkeuring.

De manga werd voor het eerst gepubliceerd in 1999 door uitgeverij Shueisha in Japan, in het tijdschrift Shonen Jump. Viz Media publiceert een vertaalde versie in het Amerikaanse tijdschrift Shonen Jump. Desondanks is het Viz Media's best verkopende mangaserie. In oktober 2006 kwam uitgeverij Kana met een Nederlandstalige versie op de markt.

Viz heeft ook de licenties voor Noord-Amerikaanse televisieproducties. Naruto debuteerde in Amerika in het programmablok Toonami van Cartoon Network op 10 september 2005 om negen uur 's avonds. In Canada wordt deze animeserie uitgezonden door YTV's Bionix. Naruto debuteerde daar op 16 september 2005 om half tien 's avonds. In de Benelux bezit Kana de licenties voor televisieproducties.

Kijk je Naruto? Waar ben je? Wie vind je het tofst? Kortom, bespreek al je Naruto stuff hier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk ik Naruto? Ja.

Waar ik ben? Naruto Shippuuden, wachtende op episode 165. Zonet episode 164 gekeken.

Tofste Naruto personage? Hatake "copy ninja" Kakashi, Jiraiya, Uzumaki "dattebayo" Naruto, Nara "mendÅkusei" Shikamaru, Uchiha Sasuke, Uchiha Itachi, Hyuga Neji, Sarutobi Asuma, Aburame Shino en nog veeeeeeeeeeel meer. Zo'n beetje iedereen dus, behalve onderstaand.

Minst toffe Naruto personage? Shimura Danzo, Haruna Sakura, Yakushi Kabuto en nog wat irri ventjes.

Waarom vind ik Naruto zo dope? Daarom.

SAGE MODE, BITCH!!! _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha cool :D

Kijk ik Naruto? Ja. Me broertje zat ongeveer 2 maand geleden ofzo elke dag aan me te zeuren dat ik het moest gaan kijken, en ben er nou verslaafd aan :p

Waar ik ben? Seizoen 6 episode 152, net 151 gekeken

Tofste personageGaara, gelijk vanaf het begin vond ik hem super chil. Hinata , vooral na het gevecht met Neji dat ze die ogen gebruikt, en Sasuke maar nu niet meer :( En Naruto natuurlijk als die boos wordt en die power van die 9tail fox krijgt

Minst toffe Naruto personage? Orochimaru en Sakura. Orochimaru omdat hij irritant is en sakura omdat zij nog irritanter is , boos op anderen worden als ze niet helpen maar zelf doet ze geen reet en kan totaal niet vechtten Maar Gaara vind ik denk ik toch wel 1 van de vetste

Waarom vind ik Naruto zo dope? Sommige afleveringen zijn echt te grappig, zoals die dat ze willen weten wat er onder de masker zit van kakashi , en de muziek enzo is ook mooi, plus het vechten is natuurlijk vet

Ow btw, wat kijken jullie liever, in het engels gesproken of japans met engelse ondertiteling ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk ik Naruto? Ofcourse, ander vul ik dit niet in.

Waar ik ben? Episode 96 van Shippuden, heb nog een hoop te gaan dus.

Tofste personage Naruto Uzumaki, Sasuke Uchiha, Kakashi Hatake, Gai Maito, Rock Lee, Neji Hyūga, Shikamaru Nara, Asuma Sarutobi, Hiruzen Sarutobi, Gaara, Itachi Uchiha, Jiraiya Goketsu en in mindere mate Sai.

Minst toffe Naruto personage? Sakura, irritante kutwijf die maar stoer doet tegen alles en iedereen. Ze denkt ook iedereen de baas te kunnen zijn. ;e;e

Waarom vind ik Naruto zo dope? Het is hilarisch, spannend, mooi en het heeft oog voor detail. Erg vet al zeg ik het zelf. Zeker een aanrader!

Ow btw, wat kijken jullie liever, in het engels gesproken of japans met engelse ondertiteling ?

Engels, maar omdat die nog niet verder dan ep 43 van Shippuden zijn, kijk ik nu in het Japans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nooit Engelse eps gekeken. Vind ik knettershard sucken. Ook Dragonball Z vind ik in het Japans gewoon doper (al klinkt Goku voor geen meter, is ook irl gewoon echt een oude vrouw). Japans klinkt gewoon vet. :D En door Japans te luisteren, leer ik een paar woordjes.

Oja, ik was Mr Nice Guy, Maito Gai, vergeten te noemen. Held zeg. :D

EDIT: Bij die Engelse versie is Naruto's stem ook die van een oude vrouw. :x

EDIT2: [YOUTUBE]3injCU-gbsc[/YOUTUBE]

Klinkt voor geen meter. ;e

EDIT3: [YOUTUBE]LW6_vgUzE4c[/YOUTUBE]

In het Japans is Naruto ook een vrouw irl, maar daar klinkt die stem gewoon tof. Klaar.

Japanse voice actors ftw _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe ik wist niet eens dat het werd gesproken door vrouwen zowel in engels als japans

Ik vind het vooral vet in het Japans als ze Yaataaa zeggen of iets met hattaa beiyor ( geen idee wat die eigelijk zegt maar Naruto zegt dat super vaak )

Die Fujikaze Yukie ken ik eigenlijk helemaal niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat ja idd :P

Staan de movies btw los van de serie of kan je ze het beste tijdens de episodes kijken ? Want ik heb geen zin om straks een movie te kijken terwijl ik in de serie al veel verder ben, of juist andersom en dat ik iets te horen / zien krijg wat nog in de serie moet gebeuren. Zoals wat er bijv. met sasuke gebeurt wist ik dankzij iemand al vanaf het begin en dat vond ik behoorlijk klote

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naruto heb ik ook allemaal gekeken. :mrgy:

Bij Naruto Shippuden is iedereen een paar jaar ouder + beter. Je moet wel eerst Naruto hebben gezien voordat je begint aan Naruto Shippuden, want dan zie je ze steeds beter worden. Da's vet. Daarnaast moet je het gehele verhaal gewoon weten. Dat maakt het nog veel bruter.

En als je net begint, alleen Japanse eps kijken met Engelse ondertiteling. Da's 10 keer awesomerderder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, die movies lopen redelijk synchroon met de eps, maar het probleem is dat je nu moet gaan uitzoeken welke film je mag kijken na welke episodes. Aan de titels van de episodes kan al heel veel gespoiled worden en das nie tof. Dus ja, je moet dan data van uitbrengen checken. Ik heb 't eigenlijk gewoon door elkaar gekeken. Boeit niet zo. Maar wel beginnen met Naruto. Hier heb je ook movies van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, die movies lopen redelijk synchroon met de eps, maar het probleem is dat je nu moet gaan uitzoeken welke film je mag kijken na welke episodes. Aan de titels van de episodes kan al heel veel gespoiled worden en das nie tof. Dus ja, je moet dan data van uitbrengen checken. Ik heb 't eigenlijk gewoon door elkaar gekeken. Boeit niet zo. Maar wel beginnen met Naruto. Hier heb je ook movies van.

http://naruto-tv.com ff rondgekeken , mischien wel bekend bij je , maar hier linksonder aan de pagina staan van onder naar boven alles op volgorde , dus ook de films tussen de episodes door , denk op de juiste plaats :D dus komt mij goed uit , net nog ff aflevering 2 opnieuw gekeken , (zit nu bij 8 ) , weer stuk gegaan;D ) d8 zeg t ffies

Link naar opmerking
Deel via andere websites