Technisch Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 BUMP N4zYipqfBOs vies :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 11 november 2012 Share Geplaatst 11 november 2012 Aankomende zaterdag Resist #2 ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 16 november 2012 Share Geplaatst 16 november 2012 Aankomende zaterdag Resist #2 ! Dacht t wellll wordt helemaal aan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DUTCH Geplaatst 20 november 2012 Share Geplaatst 20 november 2012 http://www.youtube.com/watch?v=Haq8XpClyiQ&feature=plcp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 21 november 2012 Share Geplaatst 21 november 2012 Resist was aan! Resist#3 gaat em sowieso weer worden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 6 december 2012 Share Geplaatst 6 december 2012 zgWApfPXvXw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Sinds afgelopen week voor het eerst in aanraking gekomen met wat ze volgens mij chillstep noemen. Dubstep idee zonder climax, heerlijk relaxed om naar te luisteren. [YOUTUBE]Fnp7p-xh5hk[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Is dit ook chillstep dan? ;c _2XmLcnYSwQ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 VNT-7UEIqMg bMXaLDAokio (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 23 januari 2013 Share Geplaatst 23 januari 2013 Het is niet echt dubstep of sommigen willen niet dat het zo genoemd wordt, maar weet niet waar anders te posten. Wat vinden jullie van de nieuwe Skrillex EP? Al een tijdje uit volgens mij(?) en net voor het eerst echt een beetje zitten luisteren en ik vind het eigenlijk best goed. Stuk rustiger geworden ook, dat vind ik wel chill want Skrillex was hiervoor echt een bij elkaar gegooide hoop geluiden, maar nu valt dat wel mee. Alhoewel er wel wat herkenbare stukjes tussen zitten, voor zover ik het tot nu toe heb gehoord (pas een paar tracks, weet niet hoeveel er zijn) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 23 januari 2013 Share Geplaatst 23 januari 2013 (bewerkt) Dat ruige maakte skrillex juist uniek. 't Heeft alleen wel de hele brostep scene kapot gemaakt huhuhu. Verder vind ik skrillex best pauper sinds ie weg is bij mau5trap. Kwam laatst wel een dikke remix van hem tegen: wpkeZ2kwpkM Maar ik heb het idee dat ie daar gewoon veel meer geholpen werd door gasten als deadmau5 maar vooral ook spor/feed me, noisa en excision. D'r gaan ook genoeg verhalen de ronde dat scary monsters & nice sprites (of more monsters & sprites) gedeeltelijk ghost produced is door gasten als spor en noisa. Of dat waar is weet ik niet, maar sinds ie weg is bij mau5trap is het niet echt meer wat imo. Bij Owsla is ie zelf de grote man en moet ie juist andere gozers een beetje op gang helpen heb ik het idee. 23 januari 2013 bewerkt door Technisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 30 januari 2013 Share Geplaatst 30 januari 2013 Wat voor sites gebruiken jullie om nieuwe shit te ontdekken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marxel Geplaatst 5 maart 2013 Share Geplaatst 5 maart 2013 (bewerkt) Ben ik ook wel benieuwd naar. De laatste tijd vooral steeds dezelfde DnB geluisterd. Ben wel weer toe aan wat nieuws. Chillstep luister ik altijd tijdens het huiswerk maken. Echt super relaxed! Op youtube een hele selectie Chillstep mixes in de afspeellijst. Voor nieuwe DnB zit altijd wat op spotify te kijken naar DnB afspeellijsten. 5 maart 2013 bewerkt door Marxel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 8 april 2013 Share Geplaatst 8 april 2013 Bietje dood hier COKI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 14 april 2013 Share Geplaatst 14 april 2013 7lT76RwTB1c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arnout` Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Lekker hoor :thumb: Nog mensen die Jump Up luisteren (Levela, Konichi, Macky Gee, ...)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Net ff gechecked. Klinkt wel lekker :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arnout` Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Dwzmlyo3C8o :< Rampage was ook wel feest :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arnout` Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 (bewerkt) Calyx & Teebee :love: Duti33pgu1o epsUfFZ5i6Y fs5jbHHd59E pZ_9zjmu2wA x49xDfW3czo Original Sin, nog zo'n topper (y) FmWEBw4lmY8 eXIfaqiJ430 15 mei 2013 bewerkt door Arnout` Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 16 mei 2013 Share Geplaatst 16 mei 2013 (bewerkt) Zaterdag Resist #3. Kaartverkoop loopt erg slecht volgens mij, ineens worden vet veel prijsvragen etc georganiseerd voor kaartjes en kunnen promomedewerkers extra gratis kaartjes krijgen voor hun vrienden :cab:. Zelf 2 kaartjes gewonnen, een vriend 4, een andere vriend 2, ook nog geflyerd voor 2 kaartjes en nog via een vriend die promomedewerker is een kaartje geregeld. Al 11 gratis dus, wij gaan met een leuke groep dus haha. edit; 1 kaartje over, als iemand em nodig heeft pm maar. wie het eerst komt wie het eerst maalt 16 mei 2013 bewerkt door Manager Mitchell Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arnout` Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 (bewerkt) cN_JA_XnPgs Panda Dub _O_ YYCiRL3CdFQ Heerlijk feestje was dat ook 20 mei 2013 bewerkt door Arnout` Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Ik weet niet of hier mensen bekend zijn met Dj Hidden & Eye-D of 1 van hun 2, maar het nieuwe album van Dj Hidden is echt moeilijk gaaf. DJ Hidden - Enclosed is de naam van het album. Ik vind het geweldig :D Dit zijn hun aliassen van The Outside Agency :) Onder die naam maakt dit duo crossbreed/industrial hardcore. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marxel Geplaatst 4 november 2013 Share Geplaatst 4 november 2013 Weet niet of jullie Etherwood al kennen maar zijn debut album klinkt erg lekker. [YOUTUBE]P1-7oQpFbwg[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Swiepje Geplaatst 5 november 2013 Share Geplaatst 5 november 2013 Gaat er iemand Rampage 15 februari? Toch wel harde line-up met Camo & Krooked, 50 Carrot, Coffi, Flux Pavilion, Soloman, Eptic, Sigma, DJ Guv, Macky, Syndaesia, Habstrakt, Fox Stevenson (Stan SB), Point.Blank, AMC, Levela, Funtcase en Murdock Hier nog wat deuntjes http://www.youtube.com/watch?v=HI8iRqWvGbU [video=youtube;-SXivQ8Mj4A] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marxel Geplaatst 17 februari 2014 Share Geplaatst 17 februari 2014 Zit nu die livestream terug te kijken van Rampage, maar dat ziet er echt super vet uit. Zijn er nog meer van dit soort feesten in de buurt van Nederland/België? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten