Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Los Cementeros- Volver al Principio

Aanbevolen reacties

Geplaatst

97te9e.png

vfxvnt.png

[spoiler=Uitleg]Hier ben ik weer. De carnaval is over, het gezuip is voorbij. Dus weer aan het werk. Zoals je ziet heb ik het scenario "Juventus" gebruikt, maar dan in Mexico. Cruz Azul is toch mijn favoriete club in Mexico en om deze club weer naar boven te brengen leek mij een prachtige doelstelling. Ik hoop op veel reacties.

Geplaatst
  • Auteur

97te9e.png

vfxvnt.png

[spoiler=Uitleg]Hier ben ik weer. De carnaval is over, het gezuip is voorbij. Dus weer aan het werk. Zoals je ziet heb ik het scenario "Juventus" gebruikt, maar dan in Mexico. Cruz Azul is toch mijn favoriete club in Mexico en om deze club weer naar boven te brengen leek mij een prachtige doelstelling. Ik hoop op veel reacties.

Geplaatst

Mooi en origineel idee om een omkoopschandaal met één van de grootste ploegen van Mexico toe te passen. Heb je dit met de editor gedaan ? En wat dan met de ploeg want als je de huidge ploeg behoudt dan ben je zo kampioen in de tweede klasse ?

Succes met het Blauwe Kruis

Geplaatst

Veel Succes in Mexico :). (hoopte dat er ooit een novelle zou komen met een mexicaanse club:oops:) .

Geplaatst
  • Auteur

97te9e.png

Ik speel dus met Cruz Azul in de tweede divisie van Mexico. Ik kruip in de huid van Juan Carlos Savaloza. Een verzonnen personage. Een ex-voetballer van 55 jaar. Hij is pas 13 jaar geleden gestopt. Heeft gevoetbald voor Cruz Azul, Atlas en Real Betis Sevilla. Nu is hij de redder van Cruz Azul. Het eerste wat ik doe is de selectie voorstellen. Zelf vind ik dat we met deze selectie kunnen promoveren. Er zitten grote talenten in, maar ervaren rotten. Verder telt de selectie 3 nationaliteiten. Er zitten Mexicanen, Argentijnen en Costa Ricanen in mijn selectie. De bekende namen zijn toch wel Paco Palencia, Bryan Ruiz en Conejo Perez.

2yua993.png

[spoiler=de Sleutelspelers]

21loemf.png

mjxu6s.png

2jctwn5.png

[spoiler=de Talenten]

21bwua.png

2jd2yde.png

30j2zcm.png

22drpy.png

m98748.png

@Peterzinho: Zoals je leest is alleen Conejo Perez aangebleven.

@Bryan125/Donovan1989: Dankje!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.