Tijn Geplaatst 13 mei 2010 Share Geplaatst 13 mei 2010 Mja, dat is het risico van zo'n goede divisie met de Rays en de Red Sox. Daarbij hadden ze ook hun blessureproblemen tijdens dat seizoen, dus dat zijn verzachtende omstandigheden :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 14 mei 2010 Gisteren live naar Oriles - Mariners gekeken, de O's wonnen met een Grand Slam homerun in de 8e inning, 6-5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 14 mei 2010 Share Geplaatst 14 mei 2010 Pauper Mariners :@ Defensief staat het niet eens zo slecht en de bullpen is ook best goed maar ze scoren meestal gewoon te weinig runs... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 17 mei 2010 Share Geplaatst 17 mei 2010 Het blijkt kennelijk toch moeilijk te zijn om wedstrijden te winnen door volledig te vertrouwen op je pitchers, gelukkig komen de Giants vanavond op bezoek, hun offense is ook al zo fantastisch ;d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 17 mei 2010 Share Geplaatst 17 mei 2010 Hoop trouwens deze zomer nog een wedstrijd in New York te bezoeken, precies de dag dat ik arriveer spelen de Yankees nog een match tegen de Red Sox, de laatste van de series en het zou geweldig zijn als we daar tickets voor kunnen krijgen. Enige nadeel is dat de tijd van die wedstrijd nog niet staat vastgesteld, als het niet lukt moeten we maar naar een match van de Mets proberen te gaan maargoed de Yankees vs. Red Sox zou wel mooier zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 18 mei 2010 Share Geplaatst 18 mei 2010 Je hebt grote kans dat het een 1.05 game wordt, omdat ze die dag erna aan een roadtrip beginnen in Texas. Donder hee typische Red Sox - Yankee game vannacht. Yankees na 2 innings al 6-1 voor, om daarna in de 9e inning 4 runs te scoren via Home runs van A-Rod & Thames. En de wedstrijd te winnen met 11-9. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 18 mei 2010 Share Geplaatst 18 mei 2010 Als je de kans hebt om een wedstrijd te bezoeken moet je het zeker doen, ideaal tijdverdrijf en het is echt tof om die sfeer eens mee te maken. Het was weer heel fijn om San Francisco op bezoek te hebben, 3-1 win en dat is 7-0 dit seizoen tegen de Giants :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 18 mei 2010 Share Geplaatst 18 mei 2010 Echt dramatisch ja ;s Verder ; sowieso naar een wedstrijd gaan hartstikke vet. Ben zelf al naar A's, Giants(3x) en Red Sox geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 18 mei 2010 Share Geplaatst 18 mei 2010 Bij de A's ben ik ook geweest, beetje jammer dat dat eigenlijk een Football stadion is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 18 mei 2010 Share Geplaatst 18 mei 2010 Ja zag het vanmiddag in MLB the show, het stadion van de A's, daardoor zit je ook verder van het veld af vooral aan de zijkanten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 19 mei 2010 Share Geplaatst 19 mei 2010 Ze krijgen volgens mij wel een nieuw stadion de A's. Alhoewel ik nu lees dat het oorspronkelijke plan is geannuleerd. Vind het sowiezo al vaag om in een football stadion honkbal te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MajinRico Geplaatst 19 mei 2010 Share Geplaatst 19 mei 2010 Was dit topic nog niet eerder tegengekomen. Ik ben Rico, eigenlijk alleen actief op het subforum Novellen. Heb begin april een wedstrijd bezocht van de RedSox tegen Yankees. Was de 2e wedstrijd van het seizoen, sfeer was echt super. Nog nooit zoiets meegemaakt. Sindsdien toch wel een fan geworden van de RedSox, ook al heb ik geen ESPN of iets dergelijks. Altijd wel even uitslagen checken enzo, het gaat nog spannend worden in hun divisie nu ook de Rays het goed doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 19 mei 2010 Share Geplaatst 19 mei 2010 Misschien dat de Red Sox dit jaar nog hoogtens derde worden, van hoe ze nu spelen ben ik niet echt van onder de indruk. Zie de Rays en de Yankees sowieso boven ze eindigen als ze geen move maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 19 mei 2010 Share Geplaatst 19 mei 2010 Red Sox hebben een goede rotation vergelijkbaar met die van de Yankees qua sterkte, maar hun zwakte is toch echt hun offense. Behoudens Pedroia, Youkilis en missschien Martinez is het allemaal maar matig dit jaar. Yankees zetten hier Tex, Arod, Jeter, Cano & Posada tegenover. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MajinRico Geplaatst 21 mei 2010 Share Geplaatst 21 mei 2010 Jep dat klopt, zeker Papi Ortiz slaat niet veel meer dit jaar. Overigens is Youkilis de echte favoriet bij de fans, geweldig als hij wordt omgeroepen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 22 mei 2010 Share Geplaatst 22 mei 2010 Anders win je eff met 15-8 van de Padres :cab: Nu kunnen ze het opeens wel, normaal is de Seattle offense echt een dramaaaa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 22 mei 2010 Share Geplaatst 22 mei 2010 Gefeliciteerd iig, we blijven het maar moeilijk hebben tegen de M's. Moeten nu onze lead in de NL West delen met de Dodgers, zou fijn zijn als we nu nog twee keer winnen in Seattle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 23 mei 2010 Share Geplaatst 23 mei 2010 Lijkt dus ook te gebeuren, want Seattle's offense is weer lekker bezig zeg :cab: Griffey die als DH en PH echt bijna geen bal goed raakt...typerend voor de offense/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 24 mei 2010 Share Geplaatst 24 mei 2010 Cleveland niet echt goed bezig man, zit er nog potentieel in volgens jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 24 mei 2010 Share Geplaatst 24 mei 2010 Ze hebben iig wel goede outfielders in Grazy Sizemore en die Koreaan, maar verder is het niet heel veel volgens mij in Cleveland. Padres hebben de sweep voltooid na twee sterke wedstrijden van onze rookies Clayton Richard en Mat Latos, nu de Cardinals even laten zien dat wij ook in de top van de NL thuis horen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 27 mei 2010 Share Geplaatst 27 mei 2010 SERIES WIN! Nu vanavond gaan voor de sweep tegen Pujols en consorten, om te laten zien aan de rest van de NL dat wij echt meedoen dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 27 mei 2010 Mooi potje op ESPN, Brewers - Astros. Bottom 10e inning, 3-3, Brewers met 3 man op de honken en 1 uit. In de 9e ging het fout en nu waarschijnlijk ook weer. 2 uit, 2 slag. Prutsers. edit: 4 wijd, Brewers winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 28 mei 2010 SERIES WIN! Nu vanavond gaan voor de sweep tegen Pujols en consorten, om te laten zien aan de rest van de NL dat wij echt meedoen dit jaar. Vraagje: - Wat is een series win? Ik kan me niet voorstellen dat je na amper 50 van de 162 wedstrijden al een divisie hebt gewonnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 28 mei 2010 Share Geplaatst 28 mei 2010 Je speelt meestal(altijd, niet toch?) 3 wedstrijden tegen hezelfde team achter elkaar. Als je er 2 hebt gewonnen en de ander 1 dan win je de series. Een sweep is als je ze allemaal wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 28 mei 2010 Oh, zo. Hoe zat het nou met de regel dat een pitcher moet slaan? Eén van de twee Leagues heeft die regel, dus als die thuis spelen moet een team uit de andere League zich aanpassen neem ik aan? Want ik zag Sabathia laatst slaan, dat doen ze niet vrijwillig lijkt me...:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten