Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Honkbal

Satyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het blijkt kennelijk toch moeilijk te zijn om wedstrijden te winnen door volledig te vertrouwen op je pitchers, gelukkig komen de Giants vanavond op bezoek, hun offense is ook al zo fantastisch ;d

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop trouwens deze zomer nog een wedstrijd in New York te bezoeken, precies de dag dat ik arriveer spelen de Yankees nog een match tegen de Red Sox, de laatste van de series en het zou geweldig zijn als we daar tickets voor kunnen krijgen. Enige nadeel is dat de tijd van die wedstrijd nog niet staat vastgesteld, als het niet lukt moeten we maar naar een match van de Mets proberen te gaan maargoed de Yankees vs. Red Sox zou wel mooier zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt grote kans dat het een 1.05 game wordt, omdat ze die dag erna aan een roadtrip beginnen in Texas.

Donder hee typische Red Sox - Yankee game vannacht. Yankees na 2 innings al 6-1 voor, om daarna in de 9e inning 4 runs te scoren via Home runs van A-Rod & Thames. En de wedstrijd te winnen met 11-9. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je de kans hebt om een wedstrijd te bezoeken moet je het zeker doen, ideaal tijdverdrijf en het is echt tof om die sfeer eens mee te maken.

Het was weer heel fijn om San Francisco op bezoek te hebben, 3-1 win en dat is 7-0 dit seizoen tegen de Giants :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was dit topic nog niet eerder tegengekomen.

Ik ben Rico, eigenlijk alleen actief op het subforum Novellen.

Heb begin april een wedstrijd bezocht van de RedSox tegen Yankees.

Was de 2e wedstrijd van het seizoen, sfeer was echt super. Nog nooit zoiets meegemaakt.

Sindsdien toch wel een fan geworden van de RedSox, ook al heb ik geen ESPN of iets dergelijks. Altijd wel even uitslagen checken enzo, het gaat nog spannend worden in hun divisie nu ook de Rays het goed doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien dat de Red Sox dit jaar nog hoogtens derde worden, van hoe ze nu spelen ben ik niet echt van onder de indruk. Zie de Rays en de Yankees sowieso boven ze eindigen als ze geen move maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Red Sox hebben een goede rotation vergelijkbaar met die van de Yankees qua sterkte, maar hun zwakte is toch echt hun offense. Behoudens Pedroia, Youkilis en missschien Martinez is het allemaal maar matig dit jaar. Yankees zetten hier Tex, Arod, Jeter, Cano & Posada tegenover.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hebben iig wel goede outfielders in Grazy Sizemore en die Koreaan, maar verder is het niet heel veel volgens mij in Cleveland.

Padres hebben de sweep voltooid na twee sterke wedstrijden van onze rookies Clayton Richard en Mat Latos, nu de Cardinals even laten zien dat wij ook in de top van de NL thuis horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi potje op ESPN, Brewers - Astros. Bottom 10e inning, 3-3, Brewers met 3 man op de honken en 1 uit. In de 9e ging het fout en nu waarschijnlijk ook weer. 2 uit, 2 slag. Prutsers.

edit: 4 wijd, Brewers winnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

SERIES WIN! Nu vanavond gaan voor de sweep tegen Pujols en consorten, om te laten zien aan de rest van de NL dat wij echt meedoen dit jaar.

Vraagje:

- Wat is een series win? Ik kan me niet voorstellen dat je na amper 50 van de 162 wedstrijden al een divisie hebt gewonnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, zo. Hoe zat het nou met de regel dat een pitcher moet slaan? Eén van de twee Leagues heeft die regel, dus als die thuis spelen moet een team uit de andere League zich aanpassen neem ik aan?

Want ik zag Sabathia laatst slaan, dat doen ze niet vrijwillig lijkt me...:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites