Dost Geplaatst 22 maart 2010 Share Geplaatst 22 maart 2010 Hehe eens, de sfeer btw bij de Red Sox is echt machtig mooi _O_ Das wel minder bij Giants, maar ach. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 maart 2010 Auteur Share Geplaatst 22 maart 2010 Op ESPN is Yankees - Phillies live :) 7-7 in de 9e inning Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 23 maart 2010 Share Geplaatst 23 maart 2010 Ook goed om te zien dat Joe Mauer bij de Twins blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 23 maart 2010 Share Geplaatst 23 maart 2010 Idd, beter dat ie behouden blijft voor een toffe franchise als de twins dan dat hij een van de sterren wordt in de Bronx. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 24 maart 2010 Share Geplaatst 24 maart 2010 Oh wij hebben onze eigen catching prospects al. Montero en Romine die het volgend jaar overnemen van Posada. Nu moeten de Padres nog volgen met Gonzalez. Denk je dat ze eruit komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 25 maart 2010 Share Geplaatst 25 maart 2010 Dat zal helemaal afhangen van onze prestaties dit seizoen. Stel we staan rond de trade deadline op een zelfde plaats als vorig jaar (onderaan de NL West) zal hij wel naar de RedSox gaan. Maar als we de tred van de spring training (11-10) voortzetten, heb ik er wel vertrouwen in dat ie blijft. Zeker nu dat de nieuwe eigenaar in principe bereid is om de payroll beetje bij beetje weer terug te brengen naar max. 80 miljoen, zou er ook eventueel de ruimte voor zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 25 maart 2010 Share Geplaatst 25 maart 2010 Giants nu 17-7 :cab: hopen dat die lijn wordt doorgetrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 25 maart 2010 Share Geplaatst 25 maart 2010 Dat zal helemaal afhangen van onze prestaties dit seizoen. Stel we staan rond de trade deadline op een zelfde plaats als vorig jaar (onderaan de NL West) zal hij wel naar de RedSox gaan. Maar als we de tred van de spring training (11-10) voortzetten, heb ik er wel vertrouwen in dat ie blijft. Zeker nu dat de nieuwe eigenaar in principe bereid is om de payroll beetje bij beetje weer terug te brengen naar max. 80 miljoen, zou er ook eventueel de ruimte voor zijn. Red Sox hebben Youkilis al op 1b. Lijkt me sterk dat die daarheen gaat. NL West is wel 1 van de meest open divisies samen met de AL West. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 25 maart 2010 Share Geplaatst 25 maart 2010 Red Sox hebben Youkilis al op 1b. Lijkt me sterk dat die daarheen gaat. NL West is wel 1 van de meest open divisies samen met de AL West. Hij werd iig vaak gelinkt met de RedSox en de WhiteSox tijdens het offseason. Dat sowieso, maar ben sowieso al tevreden als we dit jaar een .500 team zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 26 maart 2010 Share Geplaatst 26 maart 2010 Hebben jullie ook een goede farm of niet? Ze moeten ook niet te lang blijven hangen onderin. Met talenten gaat het toch makkelijker om uit de kelder te komen. Paar jaar terug waren jullie nog top met Peavy en Young. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 26 maart 2010 Share Geplaatst 26 maart 2010 De laatste seizoenen was die echt prut, maar nu zit weer wat verbetering in en hebben we vooral een aantal talentvolle pitchers waardoor we rond 2011/2012 naast een goede bullpen ook uitzicht hebben op goede starting pitchers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 29 maart 2010 Share Geplaatst 29 maart 2010 Gheghe, 7-0 gewonnen van de Giants :p Hopelijk kunnen we onze vorm meenemen naar het reguliere seizoen, Jon Garland begint in iedergeval het seizoen als starting pitcher :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 29 maart 2010 Share Geplaatst 29 maart 2010 Ik moet wel zeggen dat ik nou nog eigenlijk vrijwel niks kijk. Alleen even of ze gewonnne hebben. Lees ook vrij weinig, weet niet wie er goed bezig is of niet. Dat ga ik weer doen als het reguliere seizoen begint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 30 maart 2010 Share Geplaatst 30 maart 2010 Ja ik ook. Zondag begint het echt pas. New York @ Boston :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 4 april 2010 Share Geplaatst 4 april 2010 Vanavond begint het weer en gelijk met RedSox - Yankees _O_ Eens zien hoe al de nieuwe spelers aan beide kanten het gaan doen in hun eerste RedSox - Yankees game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 5 april 2010 Share Geplaatst 5 april 2010 Wat een drama zeg, ik zal nog is vaker live gaan kijken :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 6 april 2010 Share Geplaatst 6 april 2010 Giants gewonnen @ Astros. Lincecum in 7 innings 4 hits. Als er 3 of meer runs worden gemaakt met Lincecum(38-2) echt ziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 6 april 2010 Share Geplaatst 6 april 2010 Dan Haren had ons gisteren ook flink in de hoek zitten, slechts een hit voor ons in de eerste zeven innings. Gelukkig maakten Agon en Blanks nog iets van de achterstand goed, hopelijk gaat het vandaag met Young als pitcher beter. Die Jason Heyward laat ook direct van zich horen zeg, met zijn eerste at bat in de MLB gelijk een 3-run homer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 22 april 2010 Share Geplaatst 22 april 2010 Genieten geblazen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 22 april 2010 Share Geplaatst 22 april 2010 Echt dramatisch ook. Begonnen met een 7-2 en toen ging het niet meer zo best haha ;p Ik denk iig dat het een spannend seizoen gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 23 april 2010 Share Geplaatst 23 april 2010 Dat sowieso, ik denk dat het lang zal duren voordat er een beslissing gaat vallen in 'onze' NL West. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 24 april 2010 Share Geplaatst 24 april 2010 Sinds die ene film(ben naam kwijt) volg ik meer de MLB en dan metname de Cleveland Indians(daarover ging het in de film) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 25 april 2010 Share Geplaatst 25 april 2010 Major League heet die film. In de divisie van de Indians steekt alleen de Twins erboven uit. Dus ze hebben wel een kans. Wild card zie ik niet snel naar de Central gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 25 april 2010 Share Geplaatst 25 april 2010 Zometeen de sweep op de Reds af gaan maken, om dan morgen te gaan kijken wat we kunnen bieden tegen de Marlins. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 25 april 2010 Share Geplaatst 25 april 2010 Mariners in de laatste inning voorsprong verspeeld tegen de White Sox :@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten