Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Honkbal

Satyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat zal helemaal afhangen van onze prestaties dit seizoen. Stel we staan rond de trade deadline op een zelfde plaats als vorig jaar (onderaan de NL West) zal hij wel naar de RedSox gaan. Maar als we de tred van de spring training (11-10) voortzetten, heb ik er wel vertrouwen in dat ie blijft. Zeker nu dat de nieuwe eigenaar in principe bereid is om de payroll beetje bij beetje weer terug te brengen naar max. 80 miljoen, zou er ook eventueel de ruimte voor zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zal helemaal afhangen van onze prestaties dit seizoen. Stel we staan rond de trade deadline op een zelfde plaats als vorig jaar (onderaan de NL West) zal hij wel naar de RedSox gaan. Maar als we de tred van de spring training (11-10) voortzetten, heb ik er wel vertrouwen in dat ie blijft. Zeker nu dat de nieuwe eigenaar in principe bereid is om de payroll beetje bij beetje weer terug te brengen naar max. 80 miljoen, zou er ook eventueel de ruimte voor zijn.

Red Sox hebben Youkilis al op 1b. Lijkt me sterk dat die daarheen gaat.

NL West is wel 1 van de meest open divisies samen met de AL West.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Red Sox hebben Youkilis al op 1b. Lijkt me sterk dat die daarheen gaat.

NL West is wel 1 van de meest open divisies samen met de AL West.

Hij werd iig vaak gelinkt met de RedSox en de WhiteSox tijdens het offseason.

Dat sowieso, maar ben sowieso al tevreden als we dit jaar een .500 team zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De laatste seizoenen was die echt prut, maar nu zit weer wat verbetering in en hebben we vooral een aantal talentvolle pitchers waardoor we rond 2011/2012 naast een goede bullpen ook uitzicht hebben op goede starting pitchers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan Haren had ons gisteren ook flink in de hoek zitten, slechts een hit voor ons in de eerste zeven innings. Gelukkig maakten Agon en Blanks nog iets van de achterstand goed, hopelijk gaat het vandaag met Young als pitcher beter.

Die Jason Heyward laat ook direct van zich horen zeg, met zijn eerste at bat in de MLB gelijk een 3-run homer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites