Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Honkbal

Satyr

Aanbevolen berichten

Mjah Uribe is gewoon enkel nuttig voor zijn power nog, average is afgelopen jaren een probleem geworden zit altijd maar net rond de .200

Mooi om trouwens te zien dat grote jongens als de Red Sox, Angels en Phillies het nog steeds lastig hebben, kon trouwens gisteren zowaar de Mariners zien die ze uitzonden op ESPN. Goede overwinning op de Rangers dankzij een grand slam van de Italiaan Liddi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja maarja dan nog toont aan dat je met geld geen depth kan kopen, en dan nog is hun starting pitching echt maar heel average en zit heel veel van hun geld in Carl Crawford...wat een faal is dat sinds ie bij Boston speelt ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff, mn vertrouwen gezakt tot een dieptepunt nu. Zeker nu nadat Kemp alweer geblesseerd moest afhaken na 1 inning. Zelfde hamstring, MRI scan vandaag.. Kan gewoon maanden eruit zijn en dat is niet echt wat we nodig hebben ;e En weer verloren

Ach joh, zegt nog allemaal niks. Je meot gewoon tevreden zijn met de voorsprong die je tot nog toe hebt opgebouwd. Er kan nog zoveel gebeuren, ook bij andere teams, voor hetzelfde geld wordt je 3e in west, en voor hetzeflde geld 1e.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mjah de Padres en de Rockies zijn sowieso geen bedreigingen, D-Backs zijn ook maar average, enkel de Giants zullen vanwege hun geweldige pitching (Al gooit Lincecum wel als een natte krant, statistisch veruit de slechtste starter voor SF met zijn 5.82 ERA) altijd wel net boven de .500 mark zitten zolang de offense niet helemaal wegvalt. Dodgers hebben dus het geluk dat ze in misschien wel de makkelijkste divisie zitten.

Verder opvallend: White Sox die als een gek gaan en bovenaan de AL Centraal staan, AL East staat allemaal weer gigantisch dicht bij elkaar nu de Orioles een 2-8 stretch achter de rug hebben (Hun middelmatige pitching moet uiteindelijk zijn tol eisen en dat gebeurt nu al)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geluk :cab: Je tikt de Cardinals ff drie keer achterelkaar van het veld. Die staan eerste. Is dus niet zo dat ze eerste staan omdat de rest zo zwak is.

Tijn, gefrustreerd? :cab: Vind je het gek als je ziek loopt te spelen en dan nu door klachten 2 maanden niet kan spelen. Bovendien gebeurde het tijdens de wedstrijd en stond ie na afloop weer lachend voor de camera.

Nee ok ik wil ook niet zeggen dat ze in elke andere divisie laatste hadden gestaan maar het helpt wel en vermindert de druk, bedoel als je naar de NL East kijkt daar zit gewoon iedereen boven .500. Ze hebben dus meer margin for error i.t.t. tot teams in de AL east of de NL east wat denk ik wel de twee zwaarste zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja zal ooit wel eens gaan gebeuren, als je ziet dat Philip Humber een perfecto gooit terwijl het eigenlijk maar een hele matige pitcher is. Ben nu naar Dodgers @ Rockies aan het kijken, dat ESPN America is toch wel erg tof :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, de keren dat zij San Diego zullen uitzenden zijn op een hand te tellen, dus dan kijk ik maar naar de buren ;) Mja Colorado is nu alleen maar the grote one men show van CarGo, dat moeten de Dodgers wel winnen lijkt mij. Heldje Tony Gwynn Jr. speelt ook gewoon, dus dat is sowieso bonuspunten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat je nu gewoon kan kijken hoor, de pitcher is geblesseerd eruit en de Rockies hebben hun bullpen de laatste dagen flink moeten gebruiken. Zal raar moeten lopen als dit geen win gaat worden :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind MLB.tv ook zonde van het geld als je fan bent van een westcoast team, die meeste wedstrijden beginnen toch pas rond een uur of drie, vier als ik mij niet vergis. Bij ons was ie ook gewoon goed, maar Petco helpt natuurlijk erg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al is het voordeel van de Mets dan wel dat met name Dickey en Santana het zo goed doen, gisteren Niese ook weer prima alleen werd de spanning hem iets teveel :cab: Ging er na de 6e inning uit vanwege hartkloppingen oid maar schijnt weleens vaker te gebeuren terwijl er niks aan de hand schijnt te zijn met hem dusja...verder staat Gee ook wel zn mannetje en is alleen de 5e starter een groot vraagteken, dat lijk van een Batista kan je echt niet meer gebruiken en Hefner is so-so. Nu komt waarschijnlijk Young terug van rehab als 5e starter.

En ja Tijn, Street zou een goede zijn, gisteren hield die vetklep van een Francisco het dan wel een inning vol maar zodra er een save situation is hou ik mn hart vast :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IMG_4275-1.jpg

_O__O__O_

Eerste pitcher met 9 wins nu, wss na volgende de langste scoreless streak dit seizoen (twee innings erbij om die van Gio Gonzalez te verbeteren), en laatste 7 starts een ERA van 1.55 en een WHIP van 0.81...CY YOUNG

Die foto is trouwens van de enige honkbalwedstrijd die ik ooit in mijn leven heb bezocht, sindsdien fan van deze eindbaas :mrgy:

IMG_4275.thumb.jpg.b9870eff4342f752682616e45623d28e.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat ging wel lekker tegen de Mariners he?:D Verbaasde me toen ik t las omdat vetklep Millwood startte, toen ik las dat zelfs Luetge, League, Wilhelmsen en Furbush hadden bijgedragen.....ziekkk :mrgy: Ook precies een week na de no hitter van Johan:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites