Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Honkbal

Satyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vannacht wss Martinez(Phillies)-Pettite. Beide 35+ en gaat dus sowieso spannend. Want Yankees spelen de World Series tot nu toe met 3 pitchers, Phillies met 4. Martinez is dus beter uitgerust.

Stel dat de Phillies winnen dan pitcht Sabathia weer en dan is het maar de vraag of de Phillies Lee weer op de heuvel zetten, die heeft dan namelijk maar 2 dagen rust en dat is echt ziek weinig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat onze nieuwe GM Hoyer zo voor de spring training nog wat spelers gaat binnen halen, moet dan vooral wat kwaliteit bij voor in het outfield en wat extra power in de line-up ter bescherming van mannen als Adrian Gonzalez (_O_) en Kevin Kouzmanoff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk als Gonzalez geblesseert of getraded word dat het voor San Diego een moeilijk seizoen word.

Achja, ik hoop het liefste dat ie bij ons blijft en dat we dan de vorm van eind vorig seizoen kunnen doorzetten. In het geval van een blessure is het shit happens en een eventuele trade met Boston zou ons over de gehele linie wel sterker maken hoor ;sm; (met Ellsbury, Bucholz en nog wat prospects.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jerry Hairston als free agent naar de Padres en Scott Hairston via een trade voor Kouzmanoff komt ook onze kant op. We krijgen er zo iig weer wat multifunctionele spelers erbij, alleen jammer dat we nu een heldje als Kouz kwijt zijn :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog 12 dagen tot spring training. :)

Mijn Yankees hebben zich waar nodig goed versterkt. En voor de verandering is via trades ipv. free agents.

Meest verrassende deze winter zijn toch wel de Mariners, de Angels gaan het moeilijk krijgen dit jaar. Zie ze zo maar 3e worden. Texas met de vele talenten die dit jaar moeten gaan doorbreken kunnen ook nog wel is voor een verrassing zorgen in die divisie.

Ook goed om te lezen dat andere teams hun ''franchise players'' proberen te houden. Zie Detroit met Verlander, en heb ook al gelezen dat de Twins Mauer een voorstel hebben gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites