Dost Geplaatst 2 november 2009 Share Geplaatst 2 november 2009 Sweet, Lee pitcht vannacht :) tegen Burnett. Nou als Lee zo pitcht als het hele seizoen eigenlijk dan wordt het 2-3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 3 november 2009 Share Geplaatst 3 november 2009 Chase fucking Utley :@ die man moet toch aan de dope zitten? 6-8 Phillies, 2-3 in de Series. Terug naar de Bronx, woensdag op donderdag game 6. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 3 november 2009 Share Geplaatst 3 november 2009 In de Bronx maken de Yankees het af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 3 november 2009 Share Geplaatst 3 november 2009 Z'n 5e nu toch al in de World Series? Wat een koning. Nja, verwacht wel dat de Yankees winnen, maar een 4-3 zou toch leuker zijn, spannender eh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 3 november 2009 Share Geplaatst 3 november 2009 Ja, hij komt daardoor gelijk met Reggie Jackson met meeste homeruns in de World Series. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 4 november 2009 Share Geplaatst 4 november 2009 Vannacht wss Martinez(Phillies)-Pettite. Beide 35+ en gaat dus sowieso spannend. Want Yankees spelen de World Series tot nu toe met 3 pitchers, Phillies met 4. Martinez is dus beter uitgerust. Stel dat de Phillies winnen dan pitcht Sabathia weer en dan is het maar de vraag of de Phillies Lee weer op de heuvel zetten, die heeft dan namelijk maar 2 dagen rust en dat is echt ziek weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 4 november 2009 Share Geplaatst 4 november 2009 Het is te hopen dat Petitte in z'n flow blijft zitten. De laatste keer dat ie pitchte, was hij in het begin echt de weg kwijt. Daarna pakte hij het gelukkig wel goed op, en ik hoop dat hij dat meeneemt naar vannacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 4 november 2009 Share Geplaatst 4 november 2009 Heb er wel redleijk vertrouwen in voor de Phillies, als Pettite iig niet heel sterk pitcht en dan beetje vermoeidheid wat toch meespeeld helemaal omdat ie donders oud is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 november 2009 Auteur Share Geplaatst 5 november 2009 Een hele snelle 1e inning, 0-0 nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 5 november 2009 Share Geplaatst 5 november 2009 7-3, en titel nummer 27 8) "Godzilla" Matsui met 6 RBIs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 5 november 2009 Share Geplaatst 5 november 2009 Poe, netjes 6 RBI's. Ik richt me alweer op het volgend seizoen ; 3 Maart spring training @ Seattle 5 april 'echte' seizoen @ Houston Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 november 2009 Auteur Share Geplaatst 5 november 2009 Wat een anti-climax! Die werper van de Phillies was een schande en mocht gewoon blijven staan, ik snap dat niet hoor. 5 punten cadeau gedaan aan de Yankees in een mustwin wedstrijd, Na de 5-1 ben ik gaan slapen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 5 november 2009 Share Geplaatst 5 november 2009 Net goed voor Pedro Martinez, die vent zat zelf allemaal te zeggen dat hij grote successen gehad heeft in het Yankee-stadion. Deksel op de neus :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 november 2009 Auteur Share Geplaatst 5 november 2009 Nou ja, het is in ieder geval een verdiende zege voor NY. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 5 januari 2010 Share Geplaatst 5 januari 2010 ;O Bay naar NY Mets, zou zelf lekker blijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 6 januari 2010 Share Geplaatst 6 januari 2010 Had beter naar de Giants kunnen gaan :(, bah bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 6 januari 2010 Share Geplaatst 6 januari 2010 Ik hoop dat onze nieuwe GM Hoyer zo voor de spring training nog wat spelers gaat binnen halen, moet dan vooral wat kwaliteit bij voor in het outfield en wat extra power in de line-up ter bescherming van mannen als Adrian Gonzalez (_O_) en Kevin Kouzmanoff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 10 januari 2010 Share Geplaatst 10 januari 2010 Ik denk als Gonzalez geblesseert of getraded word dat het voor San Diego een moeilijk seizoen word. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 januari 2010 Auteur Share Geplaatst 10 januari 2010 4 april begint het nieuwe seizoen pas. Wat duurt dat nog lang... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 10 januari 2010 Share Geplaatst 10 januari 2010 Ik denk als Gonzalez geblesseert of getraded word dat het voor San Diego een moeilijk seizoen word. Achja, ik hoop het liefste dat ie bij ons blijft en dat we dan de vorm van eind vorig seizoen kunnen doorzetten. In het geval van een blessure is het shit happens en een eventuele trade met Boston zou ons over de gehele linie wel sterker maken hoor ;sm; (met Ellsbury, Bucholz en nog wat prospects.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 McGwire geeft steroïdegebruik toe :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 14 januari 2010 Share Geplaatst 14 januari 2010 Dat is Stom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 19 januari 2010 Share Geplaatst 19 januari 2010 Jerry Hairston als free agent naar de Padres en Scott Hairston via een trade voor Kouzmanoff komt ook onze kant op. We krijgen er zo iig weer wat multifunctionele spelers erbij, alleen jammer dat we nu een heldje als Kouz kwijt zijn :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 5 februari 2010 Share Geplaatst 5 februari 2010 Nog 12 dagen tot spring training. :) Mijn Yankees hebben zich waar nodig goed versterkt. En voor de verandering is via trades ipv. free agents. Meest verrassende deze winter zijn toch wel de Mariners, de Angels gaan het moeilijk krijgen dit jaar. Zie ze zo maar 3e worden. Texas met de vele talenten die dit jaar moeten gaan doorbreken kunnen ook nog wel is voor een verrassing zorgen in die divisie. Ook goed om te lezen dat andere teams hun ''franchise players'' proberen te houden. Zie Detroit met Verlander, en heb ook al gelezen dat de Twins Mauer een voorstel hebben gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 februari 2010 Share Geplaatst 8 februari 2010 Zou er hier nog interesse zijn in een Managers United fantasy league? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten