Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Honkbal

Satyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja en die 8e inning was echt typical Mets baseball zeg ffs dat verdiende de schoonheidsprijs maar niet heus haha, Paulino met een single, Harris erin als pinchrunner. Komt Capuano, een pitcher erin om te bunten, hij failt maar omdat een foul ball als ball wordt gegeven loopt Harris doodleuk naar 2nd base. Thole komt erin, er volgt een wild pitch en daarna wordt Harris binnengeslagen, en later nog een extra run erbij cadeau die broodnodig bleek achteraf doordat de pitcher Beltran laat lopen met de bases loaded...en dat alles na een 7-0 achterstand. Dit wordt de start van iets moois voor de Mets kan bijna niet anders dit geeft aan hoe het seizoen zal verlopen :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe doen de Padres het, volg het niet zo maar als ik het topic zie vraag ik het me altijd wel af. Wat is dit trouwens een saai sport om te kijken eigenlijk, al is de beleving wel tof in Amerika. Auto's stilstaan om de wedstrijd te luisteren etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond debuteert hoogstwaarschijnlijk top 1B prospect Rizzo bij de Padres uit de Gonzalez deal, ben benieuwd hoe ie de overgang maakt van een hitters league naar de pitchers heaven die ze Petco Park noemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren zijn eerste homerun zag ik (Rizzo)

De Mariners blijven vooralsnog +.500 ondanks de haperende offense, sommigen zijn ze al aan het vergelijken met de Giants maar dat is wel een tikje overdreven denk ik.

En de Mets kruipen langzaam naar de .500 grens, vooral die Dillon Gee gooit vooralsnog goed zeg geloof ik 7 wins nu en nog geen enkel loss en dat voor de jongste pitcher uit de rotation.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren zijn eerste homerun zag ik (Rizzo)

De Mariners blijven vooralsnog +.500 ondanks de haperende offense, sommigen zijn ze al aan het vergelijken met de Giants maar dat is wel een tikje overdreven denk ik.

En de Mets kruipen langzaam naar de .500 grens, vooral die Dillon Gee gooit vooralsnog goed zeg geloof ik 7 wins nu en nog geen enkel loss en dat voor de jongste pitcher uit de rotation.

Klopt, ook al veel walks tot nu toe, dus die jongen weet wel op de honken te komen. Het is alleen een beetje jammer dat het in Petco altijd zo moeilijk gaat, de Nationals kunnen bijvoorbeeld nu voor het eerst een serie winnen tegen de Padres sinds 2004 :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar de bezoekers hebben toch ook last van Petco lijkt mij, natuurlijk helpt het feit dat er weinig kracht zit in de huidige Padres line-up (voor zover ik de lineup ken) alleszins mee. De Mets en de Mariners hebben toevallig ook allebei pitchers parks en hebben allebei matige offenses dus qua statistieken is het natuurlijk zeker een nadeel maar over een heel seizoen zou het toch niet veel uit moeten maken wat betreft resultaten. Als het team echt goed is presteer je altijd wel of het nu op Citi Field is of in Denver.

En ja de Red Sox lijken nu echt op gang te komen, Yankees zullen moeten vechten voor die Wild Card plek want divisie winst kunnen ze wel vergeten zo :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The Mets extended their winning streak to four games and set a team record by scoring 52 runs over that span.

_O_ :mrgy:

Dat is niet eens een 1/6 van de totale runproductie van de Padres, ook weer twee runs gescoord in het weekend :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gooi je bijna de eerste no-hitter in Padres geschiedenis, maar weer 0,0 offense ter ondersteuning van de pitchers. Van mij part kan het gros simpelweg de deur uit en dan maar gaan tanken voor de 1st overall pick volgend jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow een honkbal topic, had ik niet echt in de gaten! Vrijdag weer een wedstrijdje Dodgers, tegen Washington. Hopen op wat Kemp fire want de rest is niet heel veel soeps deze dagen..

Sowieso zware tijden als Dodgers fan met het hele gezeik buiten het spelletje om, bah!

Wie heeft er overigens hier gespeeld of speelt nog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geloof niet dat iemand hier honkbal speelt, denk er soms weleens aan om als soort van hobby op een laag niveau een Amerikaanse sport op te pikken zoals honkbal of football of om op zn minst aan een van die try-out dagen mee te doen. (heb zelf tot mn 13e basketbal gespeeld maar vanwege blessures en het feit dat ik niet vaak mee mocht spelen verloor ik daarin plezier, achteraf soms nog weleens spijt van maarja)

Verder hebben mijn teams het ook zwaar, Seattle 9 in a row verloren dus dat wordt wederom niets. Mets blijven maar rond .500 sputteren ondanks een fenomenale Reyes, man wat hoop ik zwaar dat hij blijft...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrij triest ja, net nu het wat leek te worden hebben ze zo'n dramatische streak, weer een verloren seizoen dus sowieso. Vraag me af of Hernandez wel echt wilt blijven als het zo slecht blijft gaan. Maarja wel gek maandje terug zaten ze een halve game achter Texas en nu zijn ze weer back to being bottomfeeders ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites