Satyr Geplaatst 2 november 2010 Auteur Share Geplaatst 2 november 2010 Oh man, zo blij _O_ nog eentje en de fakkn WS gewonnen. Gefeliciteerd :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 2 november 2010 Share Geplaatst 2 november 2010 _O_ Hoe geniaal, echt totaal niet verwacht ook. Was al blij met de division winst, maar dit is natuurlijk fantastisch_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 2 november 2010 Share Geplaatst 2 november 2010 Giants :banana::banana::banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 2 november 2010 Share Geplaatst 2 november 2010 Jammer, maar helaas. Gefeliciteerd Jomar/Dost en dat wij volgend jaar maar gaan begrijpen dat je ook in september goed moet spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 6 november 2010 Share Geplaatst 6 november 2010 Morgen gaat de free agent markt weer open, hoop in iedergeval dat de teams in de NL West zich een beetje rustig houden en dat Lee gewoon in Texas blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 7 november 2010 Share Geplaatst 7 november 2010 Hoop dat de bullpen in SF een beetje intact blijft. Weet jij ergens een site waar je een beetje de ' transfers' kan zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 7 november 2010 Share Geplaatst 7 november 2010 http://www.mlbtraderumors.com/ Top site met alle rumours en signings. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 18 november 2010 Share Geplaatst 18 november 2010 Felix Hernandez wint een Cy Young award met maar 13 wins, laagste aantal voor een Cy Young award winner. Geeft maar aan hoe crappy de Mariners zijn dat ze ondanks dat ze de beste pitcher van de conference hebben het zo slecht doen. En dan hadden ze ook nog eens Cliff Lee aan het begin van het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 19 november 2010 Share Geplaatst 19 november 2010 Volgens mij heeft Lee amper gespeeld voor de Mariners, lang geblesseerd geweest en dan uiteindelijk getrade naar Texas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 4 december 2010 Share Geplaatst 4 december 2010 Nou Tijn, Adrian Gonzalez waarschijnlijk naar Boston voor een paar low level prospects met potentie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 4 december 2010 Share Geplaatst 4 december 2010 Mwah low level dan doe je ze te kort, het zijn de nr. 1,3 en 6 prospects in de Red Sox organisatie. Verder is het wel een beroerde deal, alleen Kelly zie ik zijn potentie waar maken. Kyle Blanks zou al de 1B volgend jaar moeten worden in AAA en volgens mij was Rizzo al het AA niveau voorbij. Van die OF ben ik niet zo van onder de indruk, dat Hoyer niet eens een SS/2B in de deal kon betrekken vind ik echt heel slecht van 'em, Lowrie had niet misstaan in onze line-up. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 4 december 2010 Share Geplaatst 4 december 2010 Met low level bedoelde ik dat ze nog nooit hoger hebben gespeeld dan AA. Vaak zie je ook dat ze nog wel is spelers ruilen die al Major league ready zijn, dat is dit keer niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 Is er al iets gebeurd bij deGiants? Geen flauw idee waar/hoe ik dat moet gaan volgen. Engels isn amelijk ook niet heel best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 Uribe is naar de LA Dodgers vertrokken dat weet ik wel en Burrell heeft zijn contract met 1 jaar verlengd en ook Huff heeft een sterk verbeterde aanbieding getekend. http://espn.go.com/mlb/freeagents/_/oldteam/sfo Hier is het makkelijk te volgen denk ik ook al is je Engels niet heel best ;) En daarnaast hebben ze dus ook Miguel Tejada overgenomen van San Diego om Uribe's plek in te nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 Tejada is niet echt een goede voor San Francisco, zijn defense wordt met het jaar slechter en slechter en dat gaat je opbreken in een ballpark als AT&T. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 Red Sox krijgen het niet voor elkaar om Agon een nieuw contract te gegeven waar ze beiden happy mee zijn, dus laten we het nu maar proberen met de Cubs om Castro naar San Diego te halen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 Wow naar verluidt zou Jayson Werth een 7-jarig contract tekenen bij de Washington Nationals! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 Dat is dus een gevalletje van dik iemand overbetalen, 18 miljoen per jaar en dat zeven jaar lang, doet ie goed. AGon nu definitief naar de Red Sox, hoop dat ie het goed gaat doen en dat we met de talenten en spelers die we nu hebben langzaam weer de payroll kunnen opbouwen naar 70 miljoen. Want als we over een paar jaar weer het zelfde gezeik krijgen met Latos kunnen we de Padres net zo goed opdoeken, want dan zijn we een veredeld farm team voor de rest van de MLB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 Crawford naar Red Sox, daarmee halen ze waarschijnlijk de beste free agent binnen wat betreft veldspelers. (Cliff Lee is natuurlijk prolly wel de meest begeerde als pitcher) Vind dat toch apart in de MLB, is er dan helemaal geen salary cap in de MLB? Want in tegenstelling tot bij de NFL en de NHL zie je hier toch echt vaak dezelfde teams die de grote jongens binnenhalen (Yankees, Red Sox, en nu zie je opeens dat de Nats en de Rangers ook opeens elke goede free agent willen hebben) Niet dat dat veel zegt, daarom vond ik het wel leuk dat de Giants wat toch een van de minder rijke teams zijn dacht ik zo, de world series wonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 Giants hebben geld zat, die hebben niks te klagen. Beetje jammer dat de Red $ox nu de Yankee$ achterna gaan qua die idiote salarissen, hopelijk blijft Cliff Lee gewoon bij de Rangers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Lee naar Philly, die hebben nu echt een gruwelijke pitching rotation =/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 17 december 2010 Share Geplaatst 17 december 2010 Dit maakt mij heel erg blij, Orlando Hudson is hoogst waarschijnlijk de komende twee jaar een Padre :) Past perfect in Petco, nu nog zorgen dat Bartlett en Lee komen en dan hebben we weer een sterk team staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 19 februari 2011 Share Geplaatst 19 februari 2011 De pitchers en de catcher zijn inmiddels alweer begonnen aan hun spring training, heel erg benieuwd wat dit Padres team kan gaan uitrichten en de prestaties van Adrian Gonzalez in Fenway. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 19 februari 2011 Share Geplaatst 19 februari 2011 Ben ook heel erg benieuwd, voor het eerst dat ik het vanaf het begin goed zal kunnen volgen ook dankzij ESPN America, heb ook de offseason moves bijgehouden en ben idd benieuwd naar hoe goed de Red Sox het zullen doen en ook toch wel naar de Yankees die met Petitte een starter hebben verloren en geen grote naam hebben kunnen halen. Verder verwacht ik niet veel van mijn fav. teams de Mariners en de Mets. Mariners hebben dan wel King Felix maar komen verder tekort om een rol te spelen in hun divisie met Angels en Rangers als sterke teams en natuurlijk de niet te onderschatte A's. En de Mets missen Santana voor de eerste helft van het seizoen dus dat zal ook een moeilijk verhaal worden vrees ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 19 februari 2011 Share Geplaatst 19 februari 2011 Iemand nog wat 'nieuws' over de Giants? Uribe is weg, en verder? Wat verwachten jullie ervan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten