Richarð. Geplaatst 15 oktober 2015 Share Geplaatst 15 oktober 2015 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 15 oktober 2015 Share Geplaatst 15 oktober 2015 Potverdikkie. Heb tot de 6e inning gekeken (ong 0:20 uur). Toen dacht ik echt, nu moet ik gaan pitten, vandaag weer om 6 uur op. Tsja dan mis je even die 7e inning. :r Maar wat maakt het uit, want de Blue Jays zijn door :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 oktober 2015 Share Geplaatst 15 oktober 2015 Ik heb alles gekeken en ben blij dat ik dat gedaan heb! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 15 oktober 2015 Share Geplaatst 15 oktober 2015 Ik heb alles gekeken en ben blij dat ik dat gedaan heb! _O_ Haha ja dat snap ik. Ik kan ook uren blijven kijken naar de homeruns van Encarnacion en Bautista :love::love::love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 15 oktober 2015 Waar staan samenvattingen? En dan bedoel ik niet de 'highlights' van mlb.com ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 15 oktober 2015 Share Geplaatst 15 oktober 2015 Waar staan samenvattingen? En dan bedoel ik niet de 'highlights' van mlb.com ;e Dit is de recap: http://m.mlb.com/video/topic/8879974/v523149683/101415-bautistas-blast-sends-toronto-to-lcs Als je uitgebreid wil hebben moet je MLB.tv hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 15 oktober 2015 Dankje, dat is wel genoeg :) Wat een rare call in de 7e inning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 15 oktober 2015 Share Geplaatst 15 oktober 2015 Dankje, dat is wel genoeg :) Wat een rare call in de 7e inning. Schijnt dus serieus een regel te zijn die letterlijk zegt dat als de bal tegen de knuppel/hand aan gegooid word, het geen 'dead ball' is :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 oktober 2015 Share Geplaatst 15 oktober 2015 Ze hebben overal regels voor, joh. Gekke Amerikanen. Moet je de Venditte regel maar eens opzoeken. Daat kan [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; over meepraten. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 15 oktober 2015 Ze hebben overal regels voor, joh. Gekke Amerikanen. Moet je de Venditte regel maar eens opzoeken. Daat kan [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; over meepraten. ;c Die regel kende ik. Belachelijk dat je niet zelf mag weten of je met links of rechts gooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 oktober 2015 Share Geplaatst 15 oktober 2015 Die regel kende ik. Belachelijk dat je niet zelf mag weten of je met links of rechts gooit. Mag wel, alleen moet 'ie dat van te voren aangeven en mag de batter daarna zijn keuze maken. Maar die regel is wel grappig. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 15 oktober 2015 Mag wel, alleen moet 'ie dat van te voren aangeven en mag de batter daarna zijn keuze maken. Maar die regel is wel grappig. ;c Ja, maar hij mag toch niet continu wisselen? Ik had begrepen dat hij één keer per duel mag wisselen van werparm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 oktober 2015 Share Geplaatst 15 oktober 2015 (bewerkt) Ja, maar hij mag toch niet continu wisselen? Ik had begrepen dat hij één keer per duel mag wisselen van werparm The pitcher is not permitted to pitch with the other hand until the batter is retired, the batter becomes a runner, the inning ends, the batter is substituted for by a pinch-hitter or the pitcher incurs an injury. Per batter dus. En iemand was gisteren te vroeg; :cab: 15 oktober 2015 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 16 oktober 2015 Share Geplaatst 16 oktober 2015 Nice, NY Mets door ten koste van die enge Dodgers. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 oktober 2015 Share Geplaatst 16 oktober 2015 Chase Utley... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 16 oktober 2015 Share Geplaatst 16 oktober 2015 Dan vergeet hij ze nog de Dodger$$$ te noemen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 oktober 2015 Share Geplaatst 16 oktober 2015 Maarja, wel Kershaw en Greinke. :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 oktober 2015 Share Geplaatst 17 oktober 2015 Esky _O_ Twee pitches, twee doubles. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 17 oktober 2015 Share Geplaatst 17 oktober 2015 Goh krijg je dat geld argument weer. Kunnen ze veel aan doen zeg :-D En alles beter dan Frank McCourt. En na 4 jaar geld hebben we nog steeds geen bullpen trouwens :huhu: Vind het alleen zelf een beetje ziekelijk van [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; om een club eng te noemen die erg veel heeft betekend in de strijd tegen racisme en ervoor heeft gezorgd dat we nu kunnen genieten van donkere honkballers in Amerika. Maar die Christian klonk al niet 100 op Skype dus verbaasd me niks :mrg: :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry: Prachtig ja, veel voor racisme en de sport in het algemeen betekenen in Brooklyn om vervolgens je complete geschiedenis opzij te zetten en doodleuk duizenden kilometers verderop te gaan spelen, nee niet mijn ding. Zelfde verhaal voor de Giants trouwens, vind ik ook maar eng. En ach, de dollartjes zullen we het niet eens over hebben. Maar wist niet dat je zo snel op je pik getrapt bent jochie, sorry dat ik je cluppie aanval hoor. Al kijk ik d'r eigenlijk ook niet van op dat jij dr uitgerekend fan van bent. Soort zoekt soort zullen we maar zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 oktober 2015 Share Geplaatst 17 oktober 2015 Uit nieuwsgierigheid, waar was jij nou fan van, Chris? [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 17 oktober 2015 Share Geplaatst 17 oktober 2015 Uit nieuwsgierigheid, waar was jij nou fan van, Chris? [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; Fan vind ik een groot woord, maar ben toen ik in 2012 in New York was bij de Mets geweest en heb sindsdien wel sympathie voor hun :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 oktober 2015 Share Geplaatst 17 oktober 2015 Fan vind ik een groot woord, maar ben toen ik in 2012 in New York was bij de Mets geweest en heb sindsdien wel sympathie voor hun :) Heb je in ieder geval de juiste club uit New York gekozen. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 oktober 2015 Share Geplaatst 17 oktober 2015 ROYALS _O_ Even een 3-0 achterstand wegwerken in één inning. En nog wel tegen Price, die daarvoor 6 innings unhittable was. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 oktober 2015 Share Geplaatst 18 oktober 2015 ROYALS _O_ Even een 3-0 achterstand wegwerken in één inning. En nog wel tegen Price, die daarvoor 6 innings unhittable was. :< Gaat de goede kant op voor jou dus, netjes (y) Hopen dat de Mets vandaag ook de eerste stap in de goede richting gaan zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 18 oktober 2015 Share Geplaatst 18 oktober 2015 ROYALS _O_ Even een 3-0 achterstand wegwerken in één inning. En nog wel tegen Price, die daarvoor 6 innings unhittable was. :< Was een duur foutje van Goins en Bautista. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten