Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Honkbal

Satyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ze hebben overal regels voor, joh. Gekke Amerikanen. Moet je de Venditte regel maar eens opzoeken. Daat kan [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; over meepraten. ;c

Die regel kende ik. Belachelijk dat je niet zelf mag weten of je met links of rechts gooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag wel, alleen moet 'ie dat van te voren aangeven en mag de batter daarna zijn keuze maken. Maar die regel is wel grappig. ;c

Ja, maar hij mag toch niet continu wisselen? Ik had begrepen dat hij één keer per duel mag wisselen van werparm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, maar hij mag toch niet continu wisselen? Ik had begrepen dat hij één keer per duel mag wisselen van werparm

The pitcher is not permitted to pitch with the other hand until the batter is retired, the batter becomes a runner, the inning ends, the batter is substituted for by a pinch-hitter or the pitcher incurs an injury.

Per batter dus.

En iemand was gisteren te vroeg;

XA4Vs1i.png?1

:cab:

bewerkt door Richarð.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh krijg je dat geld argument weer. Kunnen ze veel aan doen zeg :-D En alles beter dan Frank McCourt. En na 4 jaar geld hebben we nog steeds geen bullpen trouwens :huhu:

Vind het alleen zelf een beetje ziekelijk van [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; om een club eng te noemen die erg veel heeft betekend in de strijd tegen racisme en ervoor heeft gezorgd dat we nu kunnen genieten van donkere honkballers in Amerika. Maar die Christian klonk al niet 100 op Skype dus verbaasd me niks :mrg:

:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

Prachtig ja, veel voor racisme en de sport in het algemeen betekenen in Brooklyn om vervolgens je complete geschiedenis opzij te zetten en doodleuk duizenden kilometers verderop te gaan spelen, nee niet mijn ding. Zelfde verhaal voor de Giants trouwens, vind ik ook maar eng. En ach, de dollartjes zullen we het niet eens over hebben. Maar wist niet dat je zo snel op je pik getrapt bent jochie, sorry dat ik je cluppie aanval hoor. Al kijk ik d'r eigenlijk ook niet van op dat jij dr uitgerekend fan van bent. Soort zoekt soort zullen we maar zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites