Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Honkbal

Satyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

PM gewoon even de mensen die je hier weleens hebt zien posten, je hebt ook nog ene Jan die voor de Yankees is, Dost die voor de Giants is....euh Gino misschien?

En als het maandag is kan ik vanaf dit tijdstip want heb altijd tot 1900 college :p Drukke student jeweet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een graf pot zeg, Volquez die zijn controle totaal kwijt is -> twee runs tegen. Die drie errors ook :cab: wel een lekkere home run van Maybin iig, al hoop ik niet dat deze wedstrijd de trend zet voor dit seizoen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Padres ook bagger, wedstrijd gisteren was nog wel aardig door de vele walks maar toch weer nipt verloren. Denk dat de eerste no-no/perfecto deze maand nog wel gaat vallen, men komt al best ver.

Idd zag net Hamels tot de 8e en lees net bij het Mets verslag dat Niese het tot de 7e volhield ((no-hitter)

Mets sweepen de Braves weeejooo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verrek, wij staan voor het eerst voor dit jaar volgens mij :huhu: prima tijdstip dit trouwens, stukken beter dan die avond games aan de westkust.

Edit: 't was niet Hamels, want die pitcht voor de Phillies. Was dus Jason Hammel, die ook bij de Rockies heeft gepitcht volgens mij.

bewerkt door Tijn
Link naar opmerking
Deel via andere websites