Jeroen. Geplaatst 20 februari 2012 Share Geplaatst 20 februari 2012 Wat heb je gedaan dan:P ik krijg nog altijd die zelfde melding. Ah zie het al de edit van Dennis:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 20 februari 2012 Share Geplaatst 20 februari 2012 PM gewoon even de mensen die je hier weleens hebt zien posten, je hebt ook nog ene Jan die voor de Yankees is, Dost die voor de Giants is....euh Gino misschien? En als het maandag is kan ik vanaf dit tijdstip want heb altijd tot 1900 college :p Drukke student jeweet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 22 februari 2012 Share Geplaatst 22 februari 2012 Carnaval jongens ;) maarre ik doe ook wel mee als ik weet wat het is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 22 februari 2012 Share Geplaatst 22 februari 2012 Oke, ben erin; Dost Giants. Maar wat nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 23 februari 2012 Share Geplaatst 23 februari 2012 Heb me aangemeld. Had al 2 teams in een openbare league. Private kan er ook nog wel bij :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 23 februari 2012 Share Geplaatst 23 februari 2012 Nou, nu nog 3 mensen aanmelden zodat de draft kan beginnen ;c Live draft of een list draft ofzo. Maar live draft lijkt me leuker. Sowieso livedraft, blijft toch het tofste als je gewoon iedere speler zelf kiest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 23 februari 2012 Share Geplaatst 23 februari 2012 Live draft heeft ook mijn voorkeur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 23 maart 2012 Share Geplaatst 23 maart 2012 Wij kunnen ook wel een nieuwe eigenaar gebruiken, de huidige situatie met Moores en Moorad is echt kut. Hopen op Carlos Slim natuurlijk, al worden wij sowieso laatste dit jaar :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 25 maart 2012 Share Geplaatst 25 maart 2012 Het was nu volgens mij het idee dat Moorad door middel van een vier jarenplan de Padres zou overnemen van John Moores, maar ik weet het fijne er ook niet van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 28 maart 2012 Share Geplaatst 28 maart 2012 Nu wij nog graag :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 5 april 2012 Share Geplaatst 5 april 2012 Succes voor vanavond Dennis, zal wel weer erg low-scoring worden denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 5 april 2012 Share Geplaatst 5 april 2012 Onze offense was in Spring Training in iedergeval al erg goed, team average van .290 volgens mij. Daar zal Petco wel wat van afhalen, maar toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Wat een graf pot zeg, Volquez die zijn controle totaal kwijt is -> twee runs tegen. Die drie errors ook :cab: wel een lekkere home run van Maybin iig, al hoop ik niet dat deze wedstrijd de trend zet voor dit seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Dodgers @ Padres vanavond free game of the day, primaaaa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Altijd leuk. Op ESPN? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 MLB.com ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Weer twee errors, gaat lekker hoor :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Mets en Mariners beginnen goed...:cab::cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Padres ook bagger, wedstrijd gisteren was nog wel aardig door de vele walks maar toch weer nipt verloren. Denk dat de eerste no-no/perfecto deze maand nog wel gaat vallen, men komt al best ver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Giants tot nu toe twee keer verloren door een heel slechte beginfase van de pitchers. Eerste wedstrijd begon Lincecum echt ver onder zijn niveau en ook Bumgarner gister na 2 innings al 4-0 achter ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Padres ook bagger, wedstrijd gisteren was nog wel aardig door de vele walks maar toch weer nipt verloren. Denk dat de eerste no-no/perfecto deze maand nog wel gaat vallen, men komt al best ver. Idd zag net Hamels tot de 8e en lees net bij het Mets verslag dat Niese het tot de 7e volhield ((no-hitter) Mets sweepen de Braves weeejooo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 (bewerkt) Verrek, wij staan voor het eerst voor dit jaar volgens mij :huhu: prima tijdstip dit trouwens, stukken beter dan die avond games aan de westkust. Edit: 't was niet Hamels, want die pitcht voor de Phillies. Was dus Jason Hammel, die ook bij de Rockies heeft gepitcht volgens mij. 8 april 2012 bewerkt door Tijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Mooi hoor, fucking Andy Parrino hit zijn eerste Major League home-run. Ook mooi om te zien hoe hard Harang aan het falen is vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 10 april 2012 Share Geplaatst 10 april 2012 4-0 :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 10 april 2012 Share Geplaatst 10 april 2012 Als zij dit volhouden wel ja, al zijn zij denk ik wel de klos als een Verlander/Scherzer geblesseerd zou raken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten