Geplaatst 29 december 200915 jr. Ik speel nu in een game met Nederland t/m 1e klasse (amateur), Macao t/m 3e niveau en Spaanse Primera Division. Het duurt op mijn pc vaak lang voordat de uitslagen van deze wedstrijden zijn geladen en tijdens het laden zie ik ook allerlei uitslagen uit Macao over mijn scherm vliegen waar ik nu nog helemaal niet in geinteresseerd ben. Later wil ik nog eens de overstap naar Macao of Spanje maken, maar nu hoef ik die uitslagen allemaal niet te zien. Is er iets wat ik kan doen om het laden van wedstrijden sneller te maken? Volgens mij staan de leagues van Macao en Spanje al niet als full detail. Edit: het is zeker ook niet mogelijk om full detail uit te zetten voor de 1e klasse en hoofdklasse? (ik speel nu zelf in de Eredivisie) check dat bij je instellingen. Daar kun je aangeven of je de wedstrijduitslagen langzaam, langzamer, snel, sneller voorbij wilt zien komen. Dat hangt ook samen met de snelheid van je pc. Is die wat trager dan zet je dat op snel of sneller. Nadeel daarvan is alleen dat je niet (of moeilijk) kan onderbreken.
Geplaatst 29 december 200915 jr. sinds lang maak ik gebruik van ddt-files om extra spelers te genereren in fm2010, maar na patch 10.2 en MU update 2 is me opgevallen dat dit niet meer werkt... (misschien werkte het ervoor ook al niet, maar toen had ik het nog niet gezien) werken DDT-files nog in FM2010? en zoja, waar moet ik ze in godsnaam plaatsen?
Geplaatst 29 december 200915 jr. Taalbarriere Beste managers, Ik heb 2 Argentijnen in mijn selectie genomen bij Feyenoord, probleem is echter dat ze spaans spreken. Kan je ze niet naar een of andere cursus sturen om nederlands te leren? :P
Geplaatst 29 december 200915 jr. Dat gaat vanzelf. Naar verloop van tijd leren ze, als het goed is, gewoon Nederlands.
Geplaatst 29 december 200915 jr. Heb een vraagje over de contracten van spelers. Normaal gezien kan je spelers een contract aanbieden vanaf dat het contract gaat aflopen binnen de 6 maanden. Ik speel nu met York en zit op 1 januari 2010 spelers en ik wil een contract aanbieden aan spelers waarvan de contracten dus gaan aflopen. Hoe komt het dat dit bij sommige spelers lukt en bij andere niet. Enkele dingen gevonden waaraan het niet ligt: - De contracten staan allemaal op 30/6/2010. - De Leeftijd. Het gebeurt zowel bij spelers die jong zijn als oudere. - Jeugdcontracten of normale contracten. - De nationaliteit. Iemand een idee. PS: ik wist niet in welk onderwerp ik dit moest plaatsen dus ik doe het hier maar.
Geplaatst 29 december 200915 jr. Heb een vraagje over de contracten van spelers. Normaal gezien kan je spelers een contract aanbieden vanaf dat het contract gaat aflopen binnen de 6 maanden. Ik speel nu met York en zit op 1 januari 2010 spelers en ik wil een contract aanbieden aan spelers waarvan de contracten dus gaan aflopen. Hoe komt het dat dit bij sommige spelers lukt en bij andere niet. Enkele dingen gevonden waaraan het niet ligt: - De contracten staan allemaal op 30/6/2010. - De Leeftijd. Het gebeurt zowel bij spelers die jong zijn als oudere. - Jeugdcontracten of normale contracten. - De nationaliteit. Iemand een idee. PS: ik wist niet in welk onderwerp ik dit moest plaatsen dus ik doe het hier maar. In Engeland is die regel niet, daar kun je pas op 1 juni van deze regel gebruik maken. Je kunt wel spelers van buiten de UK met deze regel aantrekken
Geplaatst 29 december 200915 jr. In Engeland is die regel niet, daar kun je pas op 1 juni van deze regel gebruik maken. Je kunt wel spelers van buiten de UK met deze regel aantrekken Oké, dan weet ik waar ik op moet letten. Bedankt voor de snelle reactie.
Geplaatst 29 december 200915 jr. Wanneer ik de tactiek scherm open, zie ik geen shirtjes van de club niet, behalve de namen van de spelers. Hoe kan ik dit verhelpen?
Geplaatst 29 december 200915 jr. ik heb een vraagje, in fm 2009 kon je gewoon als je bijv (ik ben vvv) als de Championsleague en de europa leuage bezig is, dan ging je automatisch naar dat scherm en na de wedstrijden zag je dus ook alle uitslagen etc. dit zie ik nu niet meer? bij abonnementen heb ik ze allebij aangeklikt en wdstrijden aangevinkt maar ik kom maar niet bij dit scherm? ik moet zelf ersteeds via wereld-> europa-> champions league naar kijken wat er gespeeld is, kan ik dit instellen dat ik daar automatsch weer bij kan? Satyr kun je mij niet aub helpen met deze vraag?
Geplaatst 29 december 200915 jr. Je kunt ook in een nieuwsbericht op CL/EL klikken, dan ga je ook naar de wedstrijden.
Geplaatst 29 december 200915 jr. Word het spel aanmerkelijker langzamer wanneer ik de nieuwe regens zo'n eigen gezicht laat krijgen? Ik heb het altijd uitstaan, omdat ik ooit eens hoorde dat je spel er langzamer van wordt, maar merk je dat ook echt? Het lijkt me namelijk wel eens leuk...
Geplaatst 29 december 200915 jr. Word het spel aanmerkelijker langzamer wanneer ik de nieuwe regens zo'n eigen gezicht laat krijgen? Ik heb het altijd uitstaan, omdat ik ooit eens hoorde dat je spel er langzamer van wordt, maar merk je dat ook echt? Het lijkt me namelijk wel eens leuk... Volgens mij maakt dat niks uit.
Geplaatst 29 december 200915 jr. Bij een slome pc duurt het langer een profiel van een regen te laden, voor de laadsnelheid van het spel zelf zal het weinig uitmaken. Mijn pc is sloom en heb enkel last van het eerste, maar vergeleken met FM09 heb ik het nu veel minder.
Geplaatst 29 december 200915 jr. LLM clubs. Hoi, ik heb zojuist een bestand gedownload die er voor moet zorgen dat ik lager dan jupiler league kan spelen =D. Maar nu heb ik een bestandje, en weet ik niet wat ik er mee aan moet? In welke map moet ik hem stoppen? Alvast bedankt !
Geplaatst 29 december 200915 jr. jamar in 2009 kwam je gewoon automatisch naar dat scherm? anders moet ik steeds extra klikken en ik weet ook niet precies welke weke ner nou gespeeld wordt. waarom hebben ze dat eruit gehaald?:S
Geplaatst 29 december 200915 jr. Hoi, ik heb zojuist een bestand gedownload die er voor moet zorgen dat ik lager dan jupiler league kan spelen =D. Maar nu heb ik een bestandje, en weet ik niet wat ik er mee aan moet? In welke map moet ik hem stoppen? Alvast bedankt ! C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Sports Interactive\Football Manager 2010\editor data Dan een nieuwe game starten en daar het vakje 'change' aanvinken jamar in 2009 kwam je gewoon automatisch naar dat scherm? anders moet ik steeds extra klikken en ik weet ook niet precies welke weke ner nou gespeeld wordt. waarom hebben ze dat eruit gehaald?:S Speel je met VVV in de CL dan?
Geplaatst 29 december 200915 jr. Ik heb het spel via Steam geinstalleerd. Dan zijn er bepaalde Achievements etc. maar waar zijn die te vinden?
Geplaatst 29 december 200915 jr. -------------------------------------------------------------------------------- Ik zit met een probleem, als ik FM opstart en een nieuwe game begin gaat alles goed totdat ik mijn gegevens in moet vullen voor het profiel. dan krijg ik de melding: wel not well-formed (invalid token) at line 1 of Profile0.xml Heb in een ander topic dit ook al aangegeven maar van Willem moest dit in het FM-inhoudelijke vragentopic. Mensen die mij probeerde te helpen zijden dat ik dit moest doen 1. Open “Deze Computer†2. Ga naar: “Documents and Settings\\Application Data\ 3. Naar: “Sports Interactive†Folder. 4. Naar: “Football Manager 09†Folder. 5. Delete de Map "Cache" Maar eerst kon ik die Application Data niet vinden maar dat was een verborgen map. Nu heb ik de map gewoon zichtbaar, maar als ik dan in die map ''Application Data'' ga dan kan ik alleen maar kiezen uit Microsoft en verder niks. En geen Sport interactive... dus kan ik uiteindelijk die Cache ook niet verwijderen. Ik heb FM via de stream gedownload. Iemand die aub kan helpen
Geplaatst 29 december 200915 jr. Speel je met VVV in de CL dan? nee maar i kvind het gewoon interessant wat daar allemaal gemaakt wordt. en als di tniet automatisch voorbij komt vergeet ik dit... maar dit kan dus niet meer? want als je normaal in de Cl speelde zag je ook alle wedstrijde van de Uefa Cup...
Geplaatst 29 december 200915 jr. [Hulp] Laptop hangt vast bij het starten van Setup Hallo, Toen ik FM2010 wou gaan installeren op mijn laptop (Windows XP) hing de laptop direct in het begin vast. Nog geen minuut na dat ik op Setup had geklikt. Weet iemand misschien hoe ik hier vanaf kan komen en verder kan gaan met de installatie? Mrlitjens
Geplaatst 29 december 200915 jr. alles in 1 elftal Hallo allemaal, Ik ben Real Madrid maar in mijn 1st elftal zit al mijn spelers (19jarige, de spelers die zijn verhuurd en die niet meer speelgerechtig zijn voor 19 jarige) Dat is heel erg irritant hierdoor heb ik geen overzicht op mijn team wie weet hoe je dit kan weghalen. Als ik zeg maar speler in 19 jarige elftal zet dan zit die daar wel maar zijn naam staat nog steeds in de 1st elftal.
Geplaatst 29 december 200915 jr. Hallo allemaal, Ik ben Real Madrid maar in mijn 1st elftal zit al mijn spelers (19jarige, de spelers die zijn verhuurd en die niet meer speelgerechtig zijn voor 19 jarige) Dat is heel erg irritant hierdoor heb ik geen overzicht op mijn team wie weet hoe je dit kan weghalen. Als ik zeg maar speler in 19 jarige elftal zet dan zit die daar wel maar zijn naam staat nog steeds in de 1st elftal. Is bekend, er is nog geen oplossing voor, ook geen oorzaak trouwens.
Geplaatst 29 december 200915 jr. Is bekend, er is nog geen oplossing voor, ook geen oorzaak trouwens. Serieus :S dat is echt irritant man
Geplaatst 29 december 200915 jr. nvm, zat weer eens op de vorige pagina... Post mag verwijderd worden :)