Izsco Geplaatst 22 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 22 juni 2009 zie paar pagina's verder op... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 22 juni 2009 Share Geplaatst 22 juni 2009 Hoogvelder: (7. | R. Damen) thanx:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Angelomilano Geplaatst 22 juni 2009 Share Geplaatst 22 juni 2009 Shirt Iszco, zou je deze shirts voor me kunnen maken? Je mag er ook meer maken met jou ontwerpen, de reclame wat erop staat mag ook in andere lettertype als je wilt! Jouw feestje.. Groetjes Angelo Dit zijn de shirts: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 22 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 22 juni 2009 Hoi Izsco, Fantastisch! Ik wilde je namelijk vragen om het nieuwe tenue van BV Veendam te maken. Een foto ervan vind je via deze link: THUIS: http://www.bvveendam.nl/news/article1419.ece# UIT: http://www.actafotografie.nl (is een beveiligde foto, staat bij BV Veendam-foto onder pagina 2, het blauwe shirt...) Alvast bedankt! Niek P. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 22 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 22 juni 2009 Izsco, zou je deze shirts voor me kunnen maken? Je mag er ook meer maken met jou ontwerpen, de reclame wat erop staat mag ook in andere lettertype als je wilt! Jouw feestje.. Groetjes Angelo Dit zijn de shirts: Zoiets? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Angelomilano Geplaatst 22 juni 2009 Share Geplaatst 22 juni 2009 Ziet er echt Vet uit! Hartstikke Bedankt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 22 juni 2009 Share Geplaatst 22 juni 2009 Dank je voor de kitback;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 24 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 24 juni 2009 Shirts... Zie boven: Laatst toegevoegd: NEC Nijmegen thuis en Uit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 25 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 25 juni 2009 NAC Breda Thuis en Uit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 25 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 25 juni 2009 Vitesse Arnhem Thuis en Uit: ^^^^ zie boven ^^^^ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 26 juni 2009 Share Geplaatst 26 juni 2009 Goed werk, ziet er mooi uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 26 juni 2009 Share Geplaatst 26 juni 2009 Goed werk! Psv Thuis kun je ook alvast maken. Is gewoon van afgelopen seizoen... dat houden ze 2 jaar;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 27 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 27 juni 2009 Request Borussia Monchengladbach: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Davey Geplaatst 27 juni 2009 Share Geplaatst 27 juni 2009 hey rune deed jij nou wel of niet mee met het kits tournament want je ging toch in de plaats van iemand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 27 juni 2009 Share Geplaatst 27 juni 2009 Wow!! _O_ Die zien er echt heldig uit!! :o 4500ste bericht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 27 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 27 juni 2009 hey rune deed jij nou wel of niet mee met het kits tournament want je ging toch in de plaats van iemand Hey Davey, Ik zou mee doen in de plaats van Vaassen, maar ik heb ook niet altijd de tijd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 27 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 27 juni 2009 Roda JC Thuis en Uit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Davey Geplaatst 27 juni 2009 Share Geplaatst 27 juni 2009 Hey Davey, Ik zou mee doen in de plaats van Vaassen, maar ik heb ook niet altijd de tijd! jammer aan de ene kant maar lekker want dan heb ik weer iets minder concurentie ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 27 juni 2009 Share Geplaatst 27 juni 2009 jammer aan de ene kant maar lekker want dan heb ik weer iets minder concurentie ;sm; hij zou zowieso niet doorgaan, omdat als de tegenstander van 'm wat in zou leveren al de punten zou krijgen. Zou eigenlijk ook wel dom zijn als Izsco op naam van Vaassen door zou gaan.;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kjeld Geplaatst 28 juni 2009 Share Geplaatst 28 juni 2009 Maak je nog requests ? Zou je voor mij dan een (fantasy) thuis, uit en derde shirt kunnen maken van King's Lynn Logo : Link Shirtsponsor: Lotto(vind dat grijs/groene shirt van Borussia wel mooi, dus 1 shirt in die stijl zou wel vet zijn) Sponsor: Lynn News(gewoon tekst) Kleuren: Thuis: Geel/Blauw Uit: Oranje(met beetje zwart) Derde: Eigen invulling Alvast bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miich Geplaatst 28 juni 2009 Share Geplaatst 28 juni 2009 Ik wil graag een nieuwe kitback. Club: Ajax Naam: Blind Nummer: 27 Uit en thuis, nieuwe shirts.. (Dus thuis met het Amsterdam logo, en het nieuwe zwarte uit-shirt) Zou je de .psd kunnen sturen/geven van beide? Thxx. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 1 juli 2009 Auteur Share Geplaatst 1 juli 2009 Ik wil graag een nieuwe kitback. Club: Ajax Naam: Blind Nummer: 27 Uit en thuis, nieuwe shirts.. (Dus thuis met het Amsterdam logo, en het nieuwe zwarte uit-shirt) Zou je de .psd kunnen sturen/geven van beide? Thxx. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 1 juli 2009 Auteur Share Geplaatst 1 juli 2009 Maak je nog requests ? Zou je voor mij dan een (fantasy) thuis, uit en derde shirt kunnen maken van King's Lynn Logo : Link Shirtsponsor: Lotto(vind dat grijs/groene shirt van Borussia wel mooi, dus 1 shirt in die stijl zou wel vet zijn) Sponsor: Lynn News(gewoon tekst) Kleuren: Thuis: Geel/Blauw Uit: Oranje(met beetje zwart) Derde: Eigen invulling Alvast bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kjeld Geplaatst 2 juli 2009 Share Geplaatst 2 juli 2009 Held _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 2 juli 2009 Auteur Share Geplaatst 2 juli 2009 Hey super! Als je tijd en of zin hebt... Zou je dan ook kits kunnen maken van vv Roden en Gronitas? vv Roden : Erima kits net als veendam, thuis: wit/zwart en uit: rood zwart sponsor: super de boer Voorbeeld roden:http://www.parea.nu/voetbal/vvRoden/pictures/roden-drachten-sept-2008-003.jpg Gronitas: Zou je deze kits in de nieuwe feyenoord( puma) style kunnen maken? thuis: Groen/oranje en uit: Zwart/Oranje... en als sponsor SAMSUNG in witte letters?? Zou geweldig zijn iig! Voorbeeld Gronitas:http://lh3.ggpht.com/_G-z9fqluLPY/R8F0ltcbmjI/AAAAAAAAA3E/w4eKl-UiKE8/DSC_0062.jpg Kits komen bij de kits topic?? Alvast bedankt! ben benieuwd! VV Roden: SC Gronitas: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten