Woutinho11 Geplaatst 8 april 2009 Share Geplaatst 8 april 2009 Is er een tutorial voor het maken van kitbacks? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 10 april 2009 Auteur Share Geplaatst 10 april 2009 Izsco, weet jij toevallig welk lettertype het is van de bedrukking van het Roma shirt, ik kom er zelf maar niet achter en kan het niet vinden, dus ik dacht misschien weet de kitmaker het:). Alvast bedankt. Nee geen idee, ik heb het op een andere manier erop gekregen... Heb dus geen idee welk lettertype er wordt gebruikt... Helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyTrigger Geplaatst 10 april 2009 Share Geplaatst 10 april 2009 Komt mijn kit er nog? :$ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Davey Geplaatst 10 april 2009 Share Geplaatst 10 april 2009 Is er een tutorial voor het maken van kitbacks? nee maar misschien wil Izsco die maken ? :whistle: Maar misschien heb je hier wat aan:checkit:http://pes2008editing.blogspot.com/search/label/PES%202008%2F9%20Numbers%20%2B%20Fonts Komt mijn kit er nog? :$ kijk hoeveel requests iemand krijgt die ze zo goed maakt. Dan moet je ook wel een beetje geduld hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 10 april 2009 Auteur Share Geplaatst 10 april 2009 Komt mijn kit er nog? :$ Eeeuhh... Even verder kijken dan je neus lang is.. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 10 april 2009 Auteur Share Geplaatst 10 april 2009 wil je mischien het volgende maken: club:Barcelona naam: DB2707 nummer: 14 schouderbadge: zoals op het plaatje Style: SS09 Het moet dit shirt zijn daar staat ook rechts op het plaatje de achterkant van het shirt: http://www.footy-boots.com/wp-content/uploads/2009/02/barcelona-2009-2010-away.jpg Avatar: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Davey Geplaatst 10 april 2009 Share Geplaatst 10 april 2009 bedankt man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Woutinho11 Geplaatst 10 april 2009 Share Geplaatst 10 april 2009 Bedakt voor de link DB2707! weet iemand toevallig hoe het lettertype bedrukking op de ajax shirts heet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Davey Geplaatst 10 april 2009 Share Geplaatst 10 april 2009 Bedakt voor de link DB2707! weet iemand toevallig hoe het lettertype bedrukking op de ajax shirts heet? ik weet dat Izsco dat weet ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 10 april 2009 Auteur Share Geplaatst 10 april 2009 ik weet dat Izsco dat weet ;sm; Ik weet het niet, ik gebruik altijd die van P.E.S. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Woutinho11 Geplaatst 10 april 2009 Share Geplaatst 10 april 2009 Izsco zou jij misschien een kitback tutorial kunnen maken? moet je gewoon die afbeeldingen kopiëren en dan stuk voor stuk erin plakken op dat shirt, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Davey Geplaatst 10 april 2009 Share Geplaatst 10 april 2009 Ik weet het niet, ik gebruik altijd die van P.E.S. ja ik ook als ik het wil maken maar ik ben er niet zo goed in :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Woutinho11 Geplaatst 10 april 2009 Share Geplaatst 10 april 2009 Hopelijk komt er een Kitback tutorial dan moet het lukken, Klopt het dat je al die letters stuk voor stuk erop moet zetten? of kan het sneller Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 10 april 2009 Auteur Share Geplaatst 10 april 2009 Hopelijk komt er een Kitback tutorial dan moet het lukken, Klopt het dat je al die letters stuk voor stuk erop moet zetten? of kan het sneller Als je een keer begint over een kitback tutorial, dan ben je mijns inziens al duidelijk genoeg :checkit: De letters moet je inderdaad één voor één erop kopieren. Dus dat is wel een werkje, maar daar wordt het wel mooi van! Verder ga ik geen kitback tutorial maken... Dat kost te veel tijd. Tijd die ik niet heb... Misschien iemand anders... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Davey Geplaatst 10 april 2009 Share Geplaatst 10 april 2009 Als je een keer begint over een kitback tutorial, dan ben je mijns inziens al duidelijk genoeg :checkit: De letters moet je inderdaad één voor één erop kopieren. Dus dat is wel een werkje, maar daar wordt het wel mooi van! Verder ga ik geen kitback tutorial maken... Dat kost te veel tijd. Tijd die ik niet heb... Misschien iemand anders... zo maakte ik ze ook en ik wil wel een tutorial maken maar ik weet niet of die van hoge kwaliteit zal zijn Edit: Tog maar gerpobeerd. Izsco wat denk je ervan is deze uitleg een beetje goed?:whistle: http://forum.manutd.nl/showthread.php?p=1355684#post1355684 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 10 april 2009 Auteur Share Geplaatst 10 april 2009 Voor requests en dergelijke kunt gij mij vinden op deze pagina Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyTrigger Geplaatst 10 april 2009 Share Geplaatst 10 april 2009 Eeeuhh... Even verder kijken dan je neus lang is.. :mrgy: Haha, hij's prachtig :) Maar het moment dat ik het vroeg stond hij er nog niet ;) @DB2707: Ik weet het wel, maar er stond een post erboven dat hij mss voor die dag nog was (was ondertussen al 2 dagen geleden ofzo..) BEDANKT!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 10 april 2009 Share Geplaatst 10 april 2009 hey izsco, ben bezig met een novelle met wolfsburg en zou graag nieuwe shirts willen voor wolfsburg Club: VfL Wolfsburg Style: maakt neit zoveel uit, wat je denkt dat het beste lijkt Merk: nike Sponsor: volkswagen Thuis tenue: groen met witte accenten Uit tenue: de stijl van het shirt van sao paulo en die strepen dan gewoon wolfsburg groen 3e Tenue: zwart shirt met blauw kuis, dit idee thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 12 april 2009 Auteur Share Geplaatst 12 april 2009 hey izsco, ben bezig met een novelle met wolfsburg en zou graag nieuwe shirts willen voor wolfsburg Club: VfL Wolfsburg Style: maakt neit zoveel uit, wat je denkt dat het beste lijkt Merk: nike Sponsor: volkswagen Thuis tenue: groen met witte accenten Uit tenue: de stijl van het shirt van sao paulo en die strepen dan gewoon wolfsburg groen 3e Tenue: zwart shirt met blauw kuis, dit idee thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 12 april 2009 Share Geplaatst 12 april 2009 ze zijn echt schitterend! en supermooi, heel erg bedankt :clap: ga er absoluut een update aan wijden in mn novelle :checkit: geeft het net even weer wat extra's. nogmaal: echt heel erg mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 12 april 2009 Auteur Share Geplaatst 12 april 2009 hey izsco, ben bezig met een novelle met wolfsburg en zou graag nieuwe shirts willen voor wolfsburg Club: VfL Wolfsburg Style: maakt neit zoveel uit, wat je denkt dat het beste lijkt Merk: nike Sponsor: volkswagen Thuis tenue: groen met witte accenten Uit tenue: de stijl van het shirt van sao paulo en die strepen dan gewoon wolfsburg groen 3e Tenue: zwart shirt met blauw kuis, dit idee thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 12 april 2009 Share Geplaatst 12 april 2009 geweldig weer, vind ook de achterkant goed gelukt :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miich Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Kan je voor mij nog een kitback maken: Club: Manchester United (Thuisshirt) Naam: M. de Vries Nummer: 37 Evt. armbadge: Premier League Style: SS'09 en Avatar En ik had nog een extra vraagje, maak jij de kits met het lettertype van Pro 2008 of Pro 2009? (Ik heb die van 2009 gezocht maar die kan ik niet vinden.) Als je die van 2009 gebruikt, zou je mij dan een linkje kunnen sturen van de download? Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 14 april 2009 Auteur Share Geplaatst 14 april 2009 Kan je voor mij nog een kitback maken: Club: Manchester United (Thuisshirt) Naam: M. de Vries Nummer: 37 Evt. armbadge: Premier League Style: SS'09 en Avatar En ik had nog een extra vraagje, maak jij de kits met het lettertype van Pro 2008 of Pro 2009? (Ik heb die van 2009 gezocht maar die kan ik niet vinden.) Als je die van 2009 gebruikt, zou je mij dan een linkje kunnen sturen van de download? Alvast bedankt! Hey, Ik gebruik die van Pro Evolution Soccer 2008. Zoeken op club met daarachter GDB. Verder zijn hier je kits: Avatar: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reflex Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Club: Kingston Fc Klik Style: Keuze is aan jou. Merk: nike Sponsor: Klik Thuis tenue: Wit met blauwe accenten Uit tenue: Zwart met blauwe accenten 3e Tenue: Blauw met goude accenten Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten