Izsco Geplaatst 13 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 13 juli 2011 Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bully Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 Je maakt echt gruwelijke kits hoor! Niemand hier die dit niveau overtreft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 14 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 14 juli 2011 Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylantijs6 Geplaatst 14 juli 2011 Share Geplaatst 14 juli 2011 Ze zien er weer goed uit hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Swiepje Geplaatst 14 juli 2011 Share Geplaatst 14 juli 2011 Ja, zoals altijd :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rubenajax Geplaatst 14 juli 2011 Share Geplaatst 14 juli 2011 Nette kits weer :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JR-Style Geplaatst 14 juli 2011 Share Geplaatst 14 juli 2011 Heb geduld als je een request plaatst. Bazenshirt_O_! Erg bedankt man!:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 14 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 14 juli 2011 Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Swiepje Geplaatst 14 juli 2011 Share Geplaatst 14 juli 2011 Nette kit ;) Ziet er goed uit ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lolkejan Geplaatst 14 juli 2011 Share Geplaatst 14 juli 2011 je valt een beetje in herhaling met die kruizen en kromme lijntjes.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 14 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 14 juli 2011 je valt een beetje in herhaling met die kruizen en kromme lijntjes.... Als ik de template zelf heb gemaakt, zelf heb verzonnen, zelf invulling geef, mag ik toch wel een template vaker gebruiken dan 1x? Dat gebeurt ook met de echte grote merken, dus dacht ik dat ik daar wel recht op heb. :*) Probeer maar eens 25 landenteams te maken, waarbij je allemaal verschillende templates gebruikt en ook nog eens een vlag probeert verwerken, zonder dat je in de herhaling valt. Het niveau moet ik daarbij ook waarborgen en volgens mij doe ik dat nog wel. ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lolkejan Geplaatst 14 juli 2011 Share Geplaatst 14 juli 2011 Je mag t wel vaker gebruiken geen probleem. Alleen na de eerste paar x gebruiken is t nieuwe eraf en snap ik de wows en de aaahs niet echt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylantijs6 Geplaatst 14 juli 2011 Share Geplaatst 14 juli 2011 Inderdaad, dat heb ik ook niet meer, ze zijn gewoon 'normaal' wel een hoog niveau maar niet echt om echt onder de indruk te zijn en dat had ik eerst wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 14 juli 2011 Share Geplaatst 14 juli 2011 Die Servië & Oostenrijk zien er goed uit : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dylanbaas Geplaatst 14 juli 2011 Share Geplaatst 14 juli 2011 Izsco, zou jij misschien een logo kunnen maken met de naam: F.C. Ypenburg als het niet kan of als je geen zin hebt dan hoeft het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 14 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 14 juli 2011 Heb je nog meer wensen? Vorm? Kleuren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dylanbaas Geplaatst 14 juli 2011 Share Geplaatst 14 juli 2011 Heb je nog meer wensen? Vorm? Kleuren? owja:wall:, de kleuren zou ik graag wit en zwart of rood en zwart willen hebben je mag zelf kiezen welke het mooist staat en de vorm enz. mag je zelf verzinnen;) thx dat je de logo wilt maken:thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 15 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 15 juli 2011 Als beide ploegen het volkomen zat zijn dat het bestuursmatig minder wordt en dat er geen supporters meer mogen komen bij de wedstrijden besluiten beide teams zich in te schrijven in Spanje en opnieuw te beginnen... Het Ajax logo is niet zelfbedacht, maar was al gemaakt op internet, deze heb ik aangepast. Het Feyenoord logo heb ik aangepast naar het origineel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jezzedw Geplaatst 15 juli 2011 Share Geplaatst 15 juli 2011 Haha leuk bedacht Rune:) Ziet er goed uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 15 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 15 juli 2011 Haha leuk bedacht Rune:) Ziet er goed uit! Het ie bedacht door geroniimo. Dus de credits gaan ook naar hem. Izsco, zou jij misschien een logo kunnen maken met de naam: F.C. Ypenburg als het niet kan of als je geen zin hebt dan hoeft het niet. Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dylanbaas Geplaatst 15 juli 2011 Share Geplaatst 15 juli 2011 Het ie bedacht door geroniimo. Dus de credits gaan ook naar hem. Heb geduld als je een request plaatst. THX mooie logo_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 15 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 15 juli 2011 Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 15 juli 2011 Share Geplaatst 15 juli 2011 Lekkere kits again! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 15 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 15 juli 2011 Ik stop met het maken van kits. Zo dat is eruit. Waarom zul je je afvragen. Ik stop ermee omdat het voor mij niet te doen is om mezelf nog te verbeteren. Maak ik gewoon kits, zonder iets aan een template toe te voegen, dan zit ik volgens mensen onder mijn niveau. Het niveau dat ik zelf aardig heb opgeschroeft. En nu, nu is het mooi geweest. Na 126 pagina's met kits heb ik er genoeg van. Voor alle mensen die een request gedaan hebben, bedankt! Het ga jullie goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 juli 2011 Share Geplaatst 15 juli 2011 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, wat moet ik nu :( Maar wel een hele diepe buiging voor je werk, je hebt zowel in FM08, FM10 en FM11 mijn games veel langer speelbaar gehouden. Schitterende kits maak je, en heb je vanaf moment 1 gemaakt. Jezelf altijd verbeterd, en zonder dat iemand het je gevraagd heeft, 126 pagina's lang mensen voorzien van nieuwe kits. Dat verdiend niet anders dan diep respect. Hoop dat er iemand je gat gaat opvullen, want zonder jou kits zullen mijn games niet meer hetzelfde zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten