Big Mike Geplaatst 17 mei 2011 Share Geplaatst 17 mei 2011 _O_ Heerlijk weer, was aan het wachten erop! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 17 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 17 mei 2011 Heey Izsco, Fantastische Kits voor al die clubs! Ik heb een redelijk grote aanvraag maar het hoeft niet ineens allemaal af. Club: FC Den Bosch Style: Catalogue Merk: Adidas Classic Sponsor: naar eigen keuze Thuis tenue: Den Bosch blauw met als uitlijning wit. Uit tenue: Oranje met als uitlijning wit. Extra: graag geen polo soort kraag dan de tweede request. Het nieuw PSV Uitshirt Link En dan mijn derde request: Club: Salisbury City Style: Catalogue Merk: Umbro Sponsor: Salisbury City Council Thuis tenue: Wit met als uitlijning Zwart. Uit tenue: Oranje met als uitlijning wit. Alvast bedankt, en zoals eerder al gezegd het heeft geen haast! EDIT: Ik zou ook HEEl graag willen dat je een nieuw logo zou kunnen maken voor Salisbury City, Hen bijnaam is The Whites. dus ik zou graag iets met wit en een vaogel willen. verder laat ik alles aan jou over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jezzedw Geplaatst 17 mei 2011 Share Geplaatst 17 mei 2011 Prachtig izsco! Geen woorden voor.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 17 mei 2011 Share Geplaatst 17 mei 2011 _O__O__O__O__O__O__O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 Alle drie van Valencia zijn _O_ De logo bij de tweede shirt van Twente lijkt een beetje op die van Duitsland :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fc bergkampie Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 Heel mooie shirtjes weer Izsco! Die uit van Salisbury City vindt ik echt nice! Je hebt de sponsor bij het thuisshirt iets te hoog zitten of niet? (A) Die van Den Bosch zijn ook zeker mooi en die van psv mooi nagemaakt :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 Wow Izsco. bedankt man, ziet er allemaal erg netjes uit. Je bent een held! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 18 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 18 mei 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jezzedw Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 Heerlijk werk weer Rune! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arnout` Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 Club: Chongqing Lifan Style: ss Merk: Adidas Sponsor: Fly Emirates Thuis tenue: Oranje & zwart Uit tenue: Bordeau & Donkerblauw B.v.d:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 18 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 18 mei 2011 Club: Chongqing Lifan Style: ss Merk: Adidas Sponsor: Fly Emirates Thuis tenue: Oranje & zwart Uit tenue: Bordeau & Donkerblauw B.v.d:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matuzalém Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 Stuk voor stuk heldige kits met name die oude Adidas kits om te smullen! Club: Go Ahead Eagles Logo: Het oude logo Style: SS Merk: Oude Adidas Logo Sponsor: Wartsila Thuis tenue: Traditioneel. Uit tenue: .... 3e Tenue: .... Extra: 2 sterren boven het logo en Goude eredivisie logo op de mouwen Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 Ga je me nou echt vertellen dat je al 30x kampioen bent geworden :( Welk jaar zit je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matuzalém Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 Oeps kopieer foutje..:oops: Zit in 2029. en heb maar recht op 2 sterren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paul Boskamp Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 Ik heb eens een verzoekje: Club: Engelse nationale team Style: SS Merk: Adidas Sponsor: vrij Ga je gang maar ik heb echt geen voorkeur. Ik wil gewoon graag 3 mooie kits voor in mijn game. Alvast bedankt man!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 Oeps kopieer foutje..:oops: Zit in 2029. en heb maar recht op 2 sterren Heeft Go Ahead in een duister verleden al titels gepakt, of stamt de game niet van FM2011? In ieder geval, netjes dat je volgens wikipedia al minimaal 16x kampioen bent geworden in 19 jaar tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Golden Boy Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 Heeft Go Ahead in een duister verleden al titels gepakt, of stamt de game niet van FM2011? In ieder geval, netjes dat je volgens wikipedia al minimaal 16x kampioen bent geworden in 19 jaar tijd. 4x zelfs Nederlands landskampioenschap: 1917, 1922, 1930, 1933 http://nl.wikipedia.org/wiki/Go_Ahead_Eagles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matuzalém Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 Heeft Go Ahead in een duister verleden al titels gepakt, of stamt de game niet van FM2011? In ieder geval, netjes dat je volgens wikipedia al minimaal 16x kampioen bent geworden in 19 jaar tijd. 16x ja http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=36178 4x zelfs Nederlands landskampioenschap: 1917, 1922, 1930, 1933 http://nl.wikipedia.org/wiki/Go_Ahead_Eagles Klopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
robvandam420 Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Ik heb een request. Club: AZ Alkmaar Style: SS Merk: Macron Sponsor: AFAS Software Thuis tenue: Nieuwe tenue 2011/2012 Uit tenue: Nieuwe tenue 2011/2012 Voorbeeld: http://www.voetbalshirts.com/blog/az-uitshirt-2011/2012 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Enschede1965 Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Style: SS10 Team: R.K.S.V. Vogido Merk: Hummel Sponsor: Klinker Makelaars 2 kits, 1 roze, en 1 knalgeel! Geen figuurtjes ofzo er in, gewoon strak! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dzsudzsak. Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Club: Sporting Gijón Style: SS Merk: Adidas Sponsor: Fly Emirates, behalve op het thuistenue, daar géén sponsor. Thuis tenue: Rood/Wit Uit tenue: Zwart/rood 3e Tenue: Doe je ding ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SanderNEC Geplaatst 20 mei 2011 Share Geplaatst 20 mei 2011 Wat is dat voor Twente logo hierboven? Is dat gewoon een fantasy? Btw, maak je ook logo's? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peerke Geplaatst 20 mei 2011 Share Geplaatst 20 mei 2011 Wat is dat voor Twente logo hierboven? Is dat gewoon een fantasy? Btw, maak je ook logo's? Izsco maakt ook logo's. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SanderNEC Geplaatst 20 mei 2011 Share Geplaatst 20 mei 2011 Ja ik ben nogal ontwikkeld met Quick 1888 dus een nieuw logo mag wel eens:) Naam club: Quick 1888 Clubkleuren: Rood en zwart Details: Probeer er een gebouw uit Nijmegen in te verwerken ;) Alvast bedankt ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 20 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 20 mei 2011 Stuk voor stuk heldige kits met name die oude Adidas kits om te smullen! Club: Go Ahead Eagles Logo: Het oude logo Style: SS Merk: Oude Adidas Logo Sponsor: Wartsila Thuis tenue: Traditioneel. Uit tenue: .... 3e Tenue: .... Extra: 2 sterren boven het logo en Goude eredivisie logo op de mouwen Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten