BarçaBoy Geplaatst 27 december 2011 Share Geplaatst 27 december 2011 Catalogue blijft echt heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kayvdl Geplaatst 27 december 2011 Share Geplaatst 27 december 2011 Clean with Style. - Rune Manuel ''Izsco'' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bas_J Geplaatst 28 december 2011 Share Geplaatst 28 december 2011 Helemaal top man!, bedankt :D!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stijn. Geplaatst 28 december 2011 Share Geplaatst 28 december 2011 Heel erg bedankt Izsco. Fijn dat je dit wou doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Knaffie Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 Club: RB Leipzig Merk: Macron Sponsor: RedBull Mobile Thuis: Wit met rode accenten Uit: Fel geel zoals het Barcelona Uitshirt Third: Rood met witte accenten. Zou je het logo er in willen verwerken ? Alvast Bedankt voor de moeite Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 30 december 2011 Auteur Share Geplaatst 30 december 2011 Club: RB Leipzig Merk: Macron Sponsor: RedBull Mobile Thuis: Wit met rode accenten Uit: Fel geel zoals het Barcelona Uitshirt Third: Rood met witte accenten. Zou je het logo er in willen verwerken ? Alvast Bedankt voor de moeite Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Knaffie Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 1 Woord : WAUW _O_:clap: dank je wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jaccopsv Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 Allereerst nog een groot compliment voor alle shirts tot nu toe, zijn echt heerlijke bij! Ik nader met mijn PSV novelle/game 2012/2013 en aangezien PSV dan 100 jaar bestaat wil ik voor in mijn novelle graag nieuwe shirts en een aangepast logo. Zou je deze voor mij kunnen maken? Club: PSV Merk: Nike Sponsor: Philips Thuis: Gewoon het traditionele rood wit maar wel iets anders/extra waardoor het speciaal wordt. Uit: Zoiets als ze nu hebben alleen ook iets aanpassen Third: Leef je uit :), wel graag een speciaal shirt ter ere van het 100-jarig bestaan. Logo: Normale logo, alleen met iets van het 100-jarig bestaan er in (iets met 1913-2013 ofzo). Graag het nieuwe logo ook in de shirts verwerken. Alvast heel hartelijk bedankt, en je krijgt natuurlijk een eervolle vermelding in mijn novelle :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BarçaBoy Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 Red Bull Leipzig is echt weer geweldig!! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Knaffie Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 Izsco zou je me misschien kunnen helpen met een config heb namelijk maar 2 shirts standaard in FM. Ik weet ook niet hoe je zo'n config moet maken en wat je er in moet zetten. alvast dank je wel voor de moeite Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jazou Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 Team: sc Heerenveen Sponsor: Jako Sponsor: Unive thuisshirt van heerenveen traditioneel alleen ipv rode Pompeblêden wil ik ze graag groen hebben. bij voorbaat dank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 31 december 2011 Auteur Share Geplaatst 31 december 2011 Allereerst nog een groot compliment voor alle shirts tot nu toe, zijn echt heerlijke bij! Ik nader met mijn PSV novelle/game 2012/2013 en aangezien PSV dan 100 jaar bestaat wil ik voor in mijn novelle graag nieuwe shirts en een aangepast logo. Zou je deze voor mij kunnen maken? Club: PSV Merk: Nike Sponsor: Philips Thuis: Gewoon het traditionele rood wit maar wel iets anders/extra waardoor het speciaal wordt. Uit: Zoiets als ze nu hebben alleen ook iets aanpassen Third: Leef je uit :), wel graag een speciaal shirt ter ere van het 100-jarig bestaan. Logo: Normale logo, alleen met iets van het 100-jarig bestaan er in (iets met 1913-2013 ofzo). Graag het nieuwe logo ook in de shirts verwerken. Alvast heel hartelijk bedankt, en je krijgt natuurlijk een eervolle vermelding in mijn novelle :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BarçaBoy Geplaatst 31 december 2011 Share Geplaatst 31 december 2011 Geweldige kits! Hoop dat de echte kits voor het jubileumjaar van mijn favoriete club ook zo goed zullen zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 1 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 1 januari 2012 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jaccopsv Geplaatst 1 januari 2012 Share Geplaatst 1 januari 2012 Echt schitterend, bedankt man. Ga ze zeker gebruiken bij mn novelle en in mn game, nogmaals bedankt _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoKo Geplaatst 1 januari 2012 Share Geplaatst 1 januari 2012 Jezus wat een kits. Prachtig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
OlinhoO Geplaatst 1 januari 2012 Share Geplaatst 1 januari 2012 Club: Bologna Merk: keuze Sponsor: keuze Thuis: Rood-Blauw Uit: Wit third: keuze Extra: CL-Badge op mouw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basiztaz Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 Club: Nederland Merk: Nike Sponsor: - Thuis: Oranje met zwarte accenten Uit: Groen met witte accenten Derde: Eigen creatie Extra: Ster boven het logo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 3 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 3 januari 2012 Club: Bologna Merk: keuze Sponsor: keuze Thuis: Rood-Blauw Uit: Wit third: keuze Extra: CL-Badge op mouw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BarçaBoy Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 Thuis en uit zijn erg mooi. Derde vind ik niet zo'n mooie accentkleur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 3 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 3 januari 2012 Club: Nederland Merk: Nike Sponsor: - Thuis: Oranje met zwarte accenten Uit: Groen met witte accenten Derde: Eigen creatie Extra: Ster boven het logo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basiztaz Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 Vet, bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BarçaBoy Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 Heerlijk Izsco! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan. Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 Die eerste heb je gruwelijk uitgevoerd Rune! _O_ Vind het rood-wit-blauw wat minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jokerstars Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 die second(y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten