Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

~ Izsco Kits ~

Izsco

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Allereerst nog een groot compliment voor alle shirts tot nu toe, zijn echt heerlijke bij!

Ik nader met mijn PSV novelle/game 2012/2013 en aangezien PSV dan 100 jaar bestaat wil ik voor in mijn novelle graag nieuwe shirts en een aangepast logo. Zou je deze voor mij kunnen maken?

Club: PSV

Merk: Nike

Sponsor: Philips

Thuis: Gewoon het traditionele rood wit maar wel iets anders/extra waardoor het speciaal wordt.

Uit: Zoiets als ze nu hebben alleen ook iets aanpassen

Third: Leef je uit :), wel graag een speciaal shirt ter ere van het 100-jarig bestaan.

Logo: Normale logo, alleen met iets van het 100-jarig bestaan er in (iets met 1913-2013 ofzo).

Graag het nieuwe logo ook in de shirts verwerken.

Alvast heel hartelijk bedankt, en je krijgt natuurlijk een eervolle vermelding in mijn novelle :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allereerst nog een groot compliment voor alle shirts tot nu toe, zijn echt heerlijke bij!

Ik nader met mijn PSV novelle/game 2012/2013 en aangezien PSV dan 100 jaar bestaat wil ik voor in mijn novelle graag nieuwe shirts en een aangepast logo. Zou je deze voor mij kunnen maken?

Club: PSV

Merk: Nike

Sponsor: Philips

Thuis: Gewoon het traditionele rood wit maar wel iets anders/extra waardoor het speciaal wordt.

Uit: Zoiets als ze nu hebben alleen ook iets aanpassen

Third: Leef je uit :), wel graag een speciaal shirt ter ere van het 100-jarig bestaan.

Logo: Normale logo, alleen met iets van het 100-jarig bestaan er in (iets met 1913-2013 ofzo).

Graag het nieuwe logo ook in de shirts verwerken.

Alvast heel hartelijk bedankt, en je krijgt natuurlijk een eervolle vermelding in mijn novelle :)

Logo1copycopy-7.pngThuiscopy-315.pngUitcopy-196.pngThirdcopy-159.png2s8h478.jpg

29xu6gk.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites