robdeschutter Geplaatst 3 september 2010 Share Geplaatst 3 september 2010 Stijl: Catalogue Club:[spoiler=logo] Sponsor: [spoiler=sponsor] Merk: jako thuis:hoodkleuren: rood en wit bijkleuren: groen en zwart uit:hoofdkleuren: rood en groen bijkleuren: zwart en wit 3de: kies maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Den Daviddd Geplaatst 4 september 2010 Share Geplaatst 4 september 2010 Request Club: Kfc Wintam Merk: Puma Stijl: SS'09 Sponsor: zie bijlage (nutella) Thuis: Groen met een witte mouw en zwarte accenten Uit: Wit met groene accenten en een groene mouw Derde: Zwart met witte accenten en witte mouw Logo: zie bijlage met grote W Alvast bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 5 september 2010 Auteur Share Geplaatst 5 september 2010 Kan je voor mij de Chelsea kits voor seizoen 10/11 maken? en ff in een PM sturen? Goud! Third kit gemaakt by Carbers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 5 september 2010 Auteur Share Geplaatst 5 september 2010 Goedenavond Manuel :) Ik ben weer wat seizoenen verder, dus heb wederom een verzoek. Club: Bayer 04 Leverkusen Stijl: Catalogue Merk: Nike Logo:[spoiler=logo] Graag met 1 ster boven het logo, ben namelijk 5x kampioen geworden. Sponsor: [spoiler=sponser] Thuis: Kleuren: Rood met Zwarte strepen Stijl: Gestreept zoals het nieuwe thuis shirt van PSV van dit seizoen (met die blokjes als banen laat maar zeggen). Uit: Is al perfect, zou alleen graag 1 ster boven het logo zien en de nieuwe sponser. [spoiler=Voorbeeld] Third: Kleuren: Laat ik helemaal aan jou over, een kunstenaar als jij kan er vast iets mooi's van maken. Misschien dat je het stadion van Leverkusen als watermerk kan gebruiken, ik ga namelijk in een nieuw stadion voetballen en dat lijkt me wel tof. Mocht het teveel moeite zijn, dan mag je helemaal zelf beslissen wat je er van maakt. Bedankt alvast! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijn_nec Geplaatst 5 september 2010 Share Geplaatst 5 september 2010 Club: SV Juliana '31 Stijl : Catalogue Merk: Nike Sponsor: geen Thuis tenue: Rood en geel verticaal gestreept Uit tenue: Wit met rood-gele accenten (verticale/horizontale baan ofzo?) 3e Tenue: Creatie;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 6 september 2010 Share Geplaatst 6 september 2010 [spoiler=Leverkusen kits] Schitterend zoals gewoonlijk, hartelijk dank! _O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miich Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Doe je nog kitbacks? Zo ja, zou jij deze voor mij willen maken? Kitback: Club: Ajax Stijl: Catalogue Naam: Eriksen Nummer: 10 Zou je de .psd file erbij kunnen geven? Alvast bedankt man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 12 september 2010 Auteur Share Geplaatst 12 september 2010 Club: Kfc Wintam Merk: Puma Stijl: SS'09 Sponsor: zie bijlage (nutella) Thuis: Groen met een witte mouw en zwarte accenten Uit: Wit met groene accenten en een groene mouw Derde: Zwart met witte accenten en witte mouw Logo: zie bijlage met grote W Alvast bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 12 september 2010 Share Geplaatst 12 september 2010 Ze zijn weer netjes? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 12 september 2010 Auteur Share Geplaatst 12 september 2010 Club: SV Juliana '31 Stijl : Catalogue Merk: Nike Sponsor: geen Thuis tenue: Rood en geel verticaal gestreept Uit tenue: Wit met rood-gele accenten (verticale/horizontale baan ofzo?) 3e Tenue: Creatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 12 september 2010 Auteur Share Geplaatst 12 september 2010 Doe je nog kitbacks? Zo ja, zou jij deze voor mij willen maken? Kitback: Club: Ajax Stijl: Catalogue Naam: Eriksen Nummer: 10 Zou je de .psd file erbij kunnen geven? Alvast bedankt man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 13 september 2010 Share Geplaatst 13 september 2010 Iszco :thumb: Ik ben weer wat seizoenen verder, dus heb wederom een verzoek. Club: Bayer 04 Leverkusen Stijl: Catalogue Merk: Nike Logo: Graag met 1 ster boven het logo, ben namelijk 5x kampioen geworden. [spoiler=logo] Sponsor: [spoiler=sponser] Zou je voor mij een nieuw uitshirt kunnen maken met deze sponser? Maak er maar wat leuks van, misschien een zacht roze kleur erin verwerken met wit? Alvast bedankt _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miich Geplaatst 14 september 2010 Share Geplaatst 14 september 2010 Dankje Izsco! :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 14 september 2010 Share Geplaatst 14 september 2010 Ziet er goed uit:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrisbor Geplaatst 14 september 2010 Share Geplaatst 14 september 2010 Prachtige shirts! Goed werk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 14 september 2010 Auteur Share Geplaatst 14 september 2010 Iszco :thumb: Ik ben weer wat seizoenen verder, dus heb wederom een verzoek. Club: Bayer 04 Leverkusen Stijl: Catalogue Merk: Nike Logo: Graag met 1 ster boven het logo, ben namelijk 5x kampioen geworden. [spoiler=logo] Sponsor: [spoiler=sponser] Zou je voor mij een nieuw uitshirt kunnen maken met deze sponser? Maak er maar wat leuks van, misschien een zacht roze kleur erin verwerken met wit? Alvast bedankt _O_ Voor Chrisbor uit door Chrisbor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrisbor Geplaatst 14 september 2010 Share Geplaatst 14 september 2010 uit door Chrisbor Geweldig!! echt bedankt ziet er goed uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 14 september 2010 Share Geplaatst 14 september 2010 Wajoow, schitterend weer hoor! Al jaren lang maak je schitterende kits! Echt diepe buiging voor jou werk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 15 september 2010 Share Geplaatst 15 september 2010 Mooie kits weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Club: Borussia Dortmund Stijl: Catalogue Merk: Puma Sponsor: [spoiler=Sponsor] Thuis: Geel-Zwart. Uit: Zwart met gele strepen. Third: Liefst als het AS Roma thuisshirt. Alvast bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 20 september 2010 Auteur Share Geplaatst 20 september 2010 Club: Borussia Dortmund Stijl: Catalogue Merk: Puma Sponsor: [spoiler=Sponsor] Thuis: Geel-Zwart. Uit: Zwart met gele strepen. Third: Liefst als het AS Roma thuisshirt. Alvast bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 20 september 2010 Share Geplaatst 20 september 2010 Pfff lekker hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 20 september 2010 Share Geplaatst 20 september 2010 Holy shit _O_ Weer heerlijke kits zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst 20 september 2010 Share Geplaatst 20 september 2010 Wat een geweldige shirts_O_. Is het misschien mogelijk het thuisshirt zonder dat schaduwvormpje te doen? Als het niet te veel moeite is. Alvast bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 22 september 2010 Share Geplaatst 22 september 2010 Je kon er natuurlijk op wachten, ik ben wederom weer een aantal seizoenen verder. Tijd voor nieuwe shirtjes dacht ik zo. ;) Club: Bayer 04 Leverkusen Stijl: Catalogue Merk: Nike Logo:[spoiler=logo] Graag met 3 sterren boven het logo, ben namelijk 10x kampioen geworden. Sponsor: [spoiler=sponser] Thuis: Kleuren: Rood met Zwarte strepen Stijl: [spoiler=Stijl] Uit: Zou je het 3e shirt van Lyon van het nieuwe seizoen kunnen namaken? Kleurencombinatie mag je zelf weten, een artiest moet je zoveel mogelijk zijn eigen dingen laten doen naar mijn mening ;). Ik heb het over dit shirt. [spoiler=3e shirt Lyon] Third: Wil ik graag het huidige uitshirt voor gebruiken, alleen dan met 2 extra sterren en de nieuwe sponser. [spoiler=third] Bedankt alvast! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten