Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

~ Izsco Kits ~

Izsco

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik bekijk zoveel mogelijk shirtjes en dan gebruik ik de mooiste of ik gebruik ze per seizoen als je begrijpt wat ik bedoel ,dus ik hoop dat je ook nog een setje shirtjes zou willen maken ,ik stel het zeer op prijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou je voor mij shirtjes kunne maken voor mijn nieuwe club Ros United FC. Ik heb deze club zelf gemaakt en ben nu op zoek naar shirtjes hiervoor

Stijl:Jouw stijl

Merk:Nike

Sponsor:Geen

Clublogo:http://forum.manutd.nl/showthread.ph...92#post1234692 Bericht #96

Thuis:Maagedelijk Wit (zie real madrid)met doorzichtig het clublogo als je dat voor elkaar krijgt

Uit: Zwart shirt met in het midden het clublogo in een witte balk of iets als je begrijpt wat ik bedoel en eromheen dollartekentjes in het wit , als dat mogelijk is

Derde: Mag je creativiteit op los laten

En creatief was ik ;)

6rq352.png5ahqvk.png2cynp8x.png

[spoiler=derde shirt groot]

2rrsz6x.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

waarschijnlijk heb je deze over het hoofd gezien omdat iemand anders voor mij al is geweest

Naam van de club: Feyenoord

Merk: nike

Clublogo:feyenoordlogo

Sponsor:PS3

Kleuren: Thuisshirt:Rood-Wit Uitshirt:Zwart 3de Shirt:Peche

Andere opmerkingen: Maak d`r wat moois van

alvast bedankt

kevin123:clap::p:thumb:(y):D:)

2z8ucrs.png2ns88hu.png1629vr4.png10f48it.png

Peche:

6689-peche.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan je voor mij shirtjes maken voor mijn zelf gemaakte club : Middels United FC ..

Naam: Middels United FC

Merk: Nike

Sponsor: Geen

Clublogo: http://forum.manutd.nl/showpost.php?p=1240217&postcount=112

Thuisshirt: Maagdelijk wit , zwarte kraag en zwarte randen aan eind van de mouwen en 2 strepen aan beide kanten van onder naar "oksel hoogte" :p Ojaa en dan ook nog clublogo , maakt niet echt uit waar die staat .. Kijk maar wat je makkelijk/mooi vind ;)

Uitshirt: Zoals het uitshirt van Palermo , maar in plaats van roze moet de kleur wit zijn:

http://www.voetbalshirts.com/shop/store/voetbalshirts_viewItem.asp?idProduct=899

Clublogo midden op het shirt en kan je misschien 2 van die torentjes in het wit op de mouwen krijgen , op iedere mouw 1..

Derde shirtje heb ik eigenlijk niet echt een idee voor .. Misschien dat jij iets leuks weet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dacht je ervan om ze samen te maken? Ik de logo's, jij de kits?

Ik vind het goed als jij de logo's alleen wilt doen, ik heb zelf namelijk niet zo veel tijd deze we(e)k(en), zal wel in het requests topic mijn kits aanvraag zetten:p Kun je de logo's btw in het Strijd der Provincien topic zetten?? Dank je;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:naughty:

nah jij bent nog steeds de beste:clap:

Dit was ook niet negatief of iets dergelijks bedoeld hoor. Het was meer zo dat mensen bij meerdere mensen een request aanvragen. Op zich niets mis mee, maar dan ben ik benieuwd als er een edit gedaan wordt, naar de reden...

Jouw kits zijn gewoon goed, dus misschien vind hij ze ook goed, misschien zegt hij wel, ik zie graag wat anders nog... Kan ook toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan je voor mij shirtjes maken voor mijn zelf gemaakte club : Middels United FC ..

Naam: Middels United FC

Merk: Nike

Sponsor: Geen

Clublogo: http://forum.manutd.nl/showpost.php?p=1240217&postcount=112

Thuisshirt: Maagdelijk wit , zwarte kraag en zwarte randen aan eind van de mouwen en 2 strepen aan beide kanten van onder naar "oksel hoogte" :p Ojaa en dan ook nog clublogo , maakt niet echt uit waar die staat .. Kijk maar wat je makkelijk/mooi vind ;)

Uitshirt: Zoals het uitshirt van Palermo , maar in plaats van roze moet de kleur wit zijn:

http://www.voetbalshirts.com/shop/store/voetbalshirts_viewItem.asp?idProduct=899

Clublogo midden op het shirt en kan je misschien 2 van die torentjes in het wit op de mouwen krijgen , op iedere mouw 1..

Derde shirtje heb ik eigenlijk niet echt een idee voor .. Misschien dat jij iets leuks weet?

Deze request komt morgen!

Kitback request :

Club : Germinal Beerschot

Naam : Brecht

Nummer : 7

Zelfde stijl als de jouwe :)

Alvast bedankt

2cmkyg5.png Avatar: 28s9c7k.png59y6bk.png Avatar: oiylgl.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit was ook niet negatief of iets dergelijks bedoeld hoor. Het was meer zo dat mensen bij meerdere mensen een request aanvragen. Op zich niets mis mee, maar dan ben ik benieuwd als er een edit gedaan wordt, naar de reden...

Jouw kits zijn gewoon goed, dus misschien vind hij ze ook goed, misschien zegt hij wel, ik zie graag wat anders nog... Kan ook toch?

Ja, maar ik bedoelde het als grapje;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb adanaspor kits nodig voor fm, want die van de computer zelf is echt super lelijk.

het zou te gek zijn als je me kan helpen.

Thuis shirt: adanaspor+forma.jpg

uit shirt: helemaal wit net als valencia shirt van het seizoen 2007-2008.

3de shirt: helemaal oranje net als valencia shirt van het seizoen 2007-2008.

merk: Adidas

sponsor: geen sponsor, net als vroegere barcelona shirtjes.

logo club: adanaspormi6.png

clubnummer: 1862

alvast bedankt,

met vriendelijke groeten,

ultrAslanli.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb adanaspor kits nodig voor fm, want die van de computer zelf is echt super lelijk.

het zou te gek zijn als je me kan helpen.

Thuis shirt:

uit shirt: helemaal wit net als valencia shirt van het seizoen 2007-2008.

3de shirt: helemaal oranje net als valencia shirt van het seizoen 2007-2008.

merk: Adidas

sponsor: geen sponsor, net als vroegere barcelona shirtjes.

logo club:

clubnummer: 1862

alvast bedankt,

met vriendelijke groeten,

ultrAslanli.

k2744.png28l5dl4.png2whl9wz.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites