Geplaatst 26 juni 200817 jr. Screentje Marrero? :) http://forum.manutd.nl/showpost.php?p=903931&postcount=3051
Geplaatst 26 juni 200817 jr. @ Rtoo .. Wel "opvallend" is dat ze weer nadat je 2-0 voorstond .. 2-2 werd .. ;) Wel lekkere overwinning
Geplaatst 27 juni 200817 jr. Zooo ik speelde net een heerlijk eerste half uur. Stond 4-0 voor tegen Atletico Madrid(uiteindelijk 5-1 gewonnen) maar zou ik deze wedstrijd kunnen uploaden oid ? Echt supermooi was het gewoon :cab:
Geplaatst 27 juni 200817 jr. Zooo ik speelde net een heerlijk eerste half uur. Stond 4-0 voor tegen Atletico Madrid(uiteindelijk 5-1 gewonnen) maar zou ik deze wedstrijd kunnen uploaden oid ? Echt supermooi was het gewoon :cab: Screenshot maken plakken in paint opslaan uploaden (tinypic; imageshack)
Geplaatst 27 juni 200817 jr. Ik wil geen screenshot, ik wil de wedsrijd uploaden zodat iemand anders hem kan zien.
Geplaatst 28 juni 200817 jr. Ik wil geen screenshot, ik wil de wedsrijd uploaden zodat iemand anders hem kan zien. Dan ga je naar de wedstrijd staat als het goed is linksonderin opslaan sla je hem op upload je die wedstrijd via rapidshare o.i.d. hij staat dan bij: mijn documenten/sports interactive/fm 2008/matches:thumb:
Geplaatst 28 juni 200817 jr. Kippevel gewoon als zoiets gebeurd;) Zeker tegen rivaal:D Jaa, rekende er niet meer op. Was wel dik terecht. Ook United(nummer 20:cab:) is geen partij.:mrgy:
Geplaatst 28 juni 200817 jr. Man Utd zakt in elke game van mij af :( Komt dat omdat ze zoveel schulden hebben ofzo?
Geplaatst 28 juni 200817 jr. Man Utd zakt in elke game van mij af :( Komt dat omdat ze zoveel schulden hebben ofzo? Bij mij komt het wel door de schulden. Ze kopen ook zelden een speler. Na 15 jaar hebben ze nog steeds een schuld van 990 miljoen.. En de clubwaarde is slechts 150 miljoen. Ze gaan kansloos degraderen en ik denk niet dat ze snel terugkomen.
Geplaatst 28 juni 200817 jr. En in Engeland heb je niet zo heel veel stadionvoordeel meer dan. Als bv. Ajax in NL degradeerd of gewoon afzakt tot middenmoot komen ze meestal wel terug omdat ze veel meer geld verdienen dankzij hun stadion.