Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

NHL

V. Espinal

Aanbevolen berichten

Hmm nu alweer iig drie keer op rij verloren en in de laatste twee wedstrijden niet meer gescoord, wordt weer eens tijd dat we weer eens wat punten in Rexall Place laten en binnenkort is een keer ergens Shawn Horcoff dumpen.

Edit: En Ladislav Smid heeft de Mexicaanse griep, nog juist een van de weinige verdedigers die zo nu en dan wel zijn werl goed deed :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie ook al verschil in speelstijlen. Veel teams spelen dump 'n chase, zoals de Capitals gisteren. Puck vanuit de neutral zone naar voren rossen en er achteraan gaan. Ziet er wat dom uit, maar leuk is het wel. Ik zag eergisteren een team als Minnesota passend de aanval zoeken tegen Chicago, terwijl juist die meer aan dump 'n chase hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Phoenix ellende gaat ook maar weer door:

On October 26, 2009, Jerry Moyes reached a deal to sell the Coyotes to the NHL for $140 million. The sale must be submitted to U.S. Bankruptcy Judge Redfield T. Baum in Phoenix for approval. [35] “It remains the NHL’s intention upon taking control of the club, to stabilize the club’s operations and, as quickly as possible, to resell the club to a new owner who is committed to operating the club in the Glendale/Phoenix market,†said Bill Daly.[36]

Een andere eventuele koper wil ze naar Hamilton (Can) verhuizen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoppa 5-2 winst op Ottawa _O_ Beresterke wedstrijd, uitgelopen tot 5-0 alleen jammer dat ze het toen een beetje lieten lopen en nog 2 tegengoals binnenkregen.

Stamkos is echt een fucking held, weer 2 goals gescoord waarvan je de 2de in alle highlight filmpjes van de week zult zien, heerlijke goal. Ik plaats er morgen wel een filmpje van :)

edit:

4k9T8G9pOCI&feature=player_embedded

*PING* 8)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanochtend integraal Ottawa - Lightning gezien, was een leuke wedstrijd vanaf de 2e periode. De 2e goal was een prima staaltje doorzettingsvermogen van Downie, even later gevolgd door een lange knokpartij :)

De goal die Simonsav poste was inderdaad een knalharde PING, maar de 2e van Ottawa was ook mooi, die ging via de linkerpaal, de lat en de rechterpaal in de goal: http://www.nhl.tv/team/console.jsp?hlg=20092010,2,167&fr=false&navid=sb:highlights

Edit: Het was een Hockey Fights Cancer Night en er zat geen hond, amper 13.000 man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet je eens naar Phoenix kijken, daar zit met moeite 6.000 man.

Die zijn dan ook failliet.

Zijn kaartjes dan zo duur ofzo, ik zie bij het honkbal en in de NFL vele malen meer toeschouwers dan bij de NHL. Nou snap ik ook wel dat er een max zit aan een ijshockey arena, maar elk team kan toch wel 20K trekken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2/3 jaar terug zat er gemiddeld ook veel meer toeschouwers bij Tampa, maar vergeet niet dat we net 2 dramatische seizoenen achter de rug hebben + dat veel mensen hun geld op dit moment harder nodig hebben voor andere zaken dan voor een ijshockeyteam.

Als je team terug goed wordt komt het volk automatisch wel terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites