Satyr Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 Ben erg benieuwd welk team die jongen uiteindelijk draft, denk dat hij qua spel het beste in de Eastern Conference zal passen. Denk je dat hij een 1st rounder gaat worden? Lijkt me wel zo'n typische Red Wings 4th rounder die een sterspeler wordt ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 26 juni 2015 Share Geplaatst 26 juni 2015 Mooiste dag van het jaar voor een Oiler fan is weer gekomen, al wordt dit hopelijk de laatste keer in de komende twintig jaar dat we de eerste keuze in de draft hebben. Gerucht gaat dat de Bruins Dougie Hamilton willen traden, zou de perfecte toevoeging aan de Oilers defense zijn. Edit: terwijl ik dit schrijf lees ik dat hij naar de Flames gaat, dat team wordt echt goed volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 juni 2015 Share Geplaatst 27 juni 2015 Grappig, de 2e ronde is nu bezig op NHL.com en ze zijn verbaasd dat Sprong er nog niet uit is. Benieuwd waar hij heen gaat. Ik hoop de Pens... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 juni 2015 Share Geplaatst 27 juni 2015 Paniek bij New Jersey, hun pick is net voor hun neus weggekaapt (Aho, Fin) en ze hebben een trade met Ottawa gedaan (pick 42 en 109 voor pick 36) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 juni 2015 Share Geplaatst 27 juni 2015 Grappig, de 2e ronde is nu bezig op NHL.com en ze zijn verbaasd dat Sprong er nog niet uit is. Benieuwd waar hij heen gaat. Ik hoop de Pens... Hah! :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 28 juni 2015 Share Geplaatst 28 juni 2015 Mooie plek voor hem om terecht te komen, kan over een jaar of twee een sensatie worden als winger van Crosby. Oilers hebben naast McDavid weten te traden voor Cam Talbot en Griffin Reinhart. Wederom een back-up van een goed team die volgend jaar onze goalie moet worden, al acht ik Talbot op basis van zijn statistieken in ieder geval een stap hoger dan Fasth en Scrivens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Grote trade tussen de Pens en de Leafs, ik weet nog niet of ik er heel blij mee ben... 'The Pittsburgh Penguins acquired forward Phil Kessel from the Toronto Maple Leafs on Wednesday in a trade involving six players and draft picks, the teams announced. Kessel along with forward Tyler Biggs, defenseman Tim Erixon and a 2016 second-round draft pick, went to Pittsburgh for defenseman Scott Harrington, forwards Kasperi Kapanen and Nick Spaling and first and third round picks in 2016. Toronto will also retain $1.25 million per year of Kessel's salary.' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 (bewerkt) Wat moeten de Pens met Kessel? Ik weet dat het vorig seizoen daar voorin niet draaide, maar dat komt toch meer doordat Malkin lang out was. Aan de andere zijde: zieke voorhoede krijg je nu wel :D neem aan dat Kessel 1st line gaat spelen en Malkin 2e? 1 juli 2015 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Wat moeten de Pens met Kessel? Ik weet dat het vorig seizoen daar voorin niet draaide, maar dat komt toch meer doordat Malkin lang out was. Aan de andere zijde: zieke voorhoede krijg je nu wel :D neem aan dat Kessel 1st line gaat spelen en Malkin 2e? Malkin speelt sowieso 2e lijn, als C. De eerste twee lijnen zullen ongeveer zo zijn, uiteraard afhankelijk van blessures. Kunitz - Crosby - Hornqvist Perron (?) - Malkin - Kessel Da's niet slecht... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Dat is wel ziek idd. Ben trouwens benieuwd waar Seguin naar toe gaat. Wat een speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Dat is wel ziek idd. Ben trouwens benieuwd waar Seguin naar toe gaat. Wat een speler. Moet hij dan weg bij Dallas? Hij doet het daar toch wel aardig, ondanks zijn mentaliteit. edit: Hij heeft nog een mooi contract daar hoor: http://www.spotrac.com/nhl/dallas-stars/tyler-seguin/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Volgens mij niet, maar hij is wel te goed voor Dallas denk ik. Ik sluit niet uit dat hij volgend seizoen topscoorder word, geval Giroux. Die stond ook ergens bovenaan [YOUTUBE]KbN3iNajc-s[/YOUTUBE] :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Malkin speelt sowieso 2e lijn, als C. De eerste twee lijnen zullen ongeveer zo zijn, uiteraard afhankelijk van blessures. Kunitz - Crosby - Hornqvist Perron (?) - Malkin - Kessel Da's niet slecht... Nee, alleen jammer dat je geen geld meer hebt voor een 3rd en 4th line ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Nee, alleen jammer dat je geen geld meer hebt voor een 3rd en 4th line ;c Hoho, we hebben Beau Bennett en Brandon Sutter nog... en verder inderdaad niks nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 september 2015 Share Geplaatst 9 september 2015 Even snel uit de losse pols een fantasy draft meegepakt. Ik sta stijf onderaan qua verwachtingen (+/-, penalty minuten, sog), maar da's gebaseerd op de 2016 verwachtingen. Kortom, dat kan alle kanten op. Round: 1 (1) Trump's favorite team - Alex Ovechkin RW (2) NY Mother puckers - John Tavares C (3) Buffalo Bills - Sidney Crosby C (4) Team mcintyre - Jamie Benn LW (5) Team Kloc - Tyler Seguin C (6) Team clary - Steven Stamkos C ** (7) Fluisterwoud Penguins - Evgeni Malkin C (8) Team Guadagno - Vladimir Tarasenko RW (9) Maine Moose - Carey Price G (10) Team craig - Claude Giroux C Round: 2 (11) Team craig - Phil Kessel RW (12) Maine Moose - Rick Nash LW (13) Team Guadagno - Patrick Kane RW ** (14) Fluisterwoud Penguins - Connor McDavid C (15) Team clary - Ryan Johansen C (16) Team Kloc - Corey Perry RW (17) Team mcintyre - Erik Karlsson D (18) Buffalo Bills - Tyler Johnson C (19) NY Mother puckers - Ryan Getzlaf C (20) Trump's favorite team - Joe Pavelski C Round: 3 (21) Trump's favorite team - Braden Holtby G (22) NY Mother puckers - Jakub Voracek RW (23) Buffalo Bills - Pekka Rinne G (24) Team mcintyre - Henrik Lundqvist G (25) Team Kloc - Henrik Zetterberg C (26) Team clary - Anze Kopitar C ** (27) Fluisterwoud Penguins - P.K. Subban D (28) Team Guadagno - Sergei Bobrovsky G (29) Maine Moose - Logan Couture C (30) Team craig - Jonathan Toews C ** (34) Fluisterwoud Penguins - Jaroslav Halak G ** (47) Fluisterwoud Penguins - Henrik Sedin C ** (54) Fluisterwoud Penguins - Gabriel Landeskog LW ** (67) Fluisterwoud Penguins - Frederik Andersen G ** (74) Fluisterwoud Penguins - Aaron Ekblad D ** (87) Fluisterwoud Penguins - Cam Fowler D ** (94) Fluisterwoud Penguins - Thomas Vanek LW ** (107) Fluisterwoud Penguins - Olli Maatta D ** (114) Fluisterwoud Penguins - David Perron LW ** (127) Fluisterwoud Penguins - Matt Niskanen D ** (134) Fluisterwoud Penguins - Valtteri Filppula C (utility player, wat het ook mag zijn) ** (147) Fluisterwoud Penguins - Michael Frolik RW ** (154) Fluisterwoud Penguins - Jeff Skinner LW ** (167) Fluisterwoud Penguins - Jonathan Drouin LW ** (174) Fluisterwoud Penguins - Daniel Sprong RW (jajajaja, ik weet het) ** (187) Fluisterwoud Penguins - Jaromir Jagr RW ** (194) Fluisterwoud Penguins - Hampus Lindholm D ** (207) Fluisterwoud Penguins - Teuvo Teravainen LW ** (214) Fluisterwoud Penguins - Jakob Silfverberg RW Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 september 2015 Share Geplaatst 22 september 2015 Preseason games zijn begonnen. McDavid twee assists tegen de Flames, kleine koning is dat. Ik kan niet wachten tot het echt begint. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 1 oktober 2015 Share Geplaatst 1 oktober 2015 [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; heb jij al een fantasy league of zoek je er nog eentje? Omdat we in mijn league nog 1 deelnemer nodig hebben.. Of iemand anders die nog zou willen meedoen is ook goed.. ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 oktober 2015 Share Geplaatst 1 oktober 2015 Ik wil wel mee doen ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 oktober 2015 Share Geplaatst 3 oktober 2015 Daniël Sprong heeft de laatste schifting overleefd! Hij zit bij de selectie van 23 man en zal deze week zijn debuut in de NHL gaan maken. Benieuwd of hij definitief mag blijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 4 oktober 2015 Share Geplaatst 4 oktober 2015 Zal wel na 8/10 wedstrijden worden teruggestuurd naar de juniors, teveel wingers voor hem waardoor hij beperkt minuten zal maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 Zal wel na 8/10 wedstrijden worden teruggestuurd naar de juniors, teveel wingers voor hem waardoor hij beperkt minuten zal maken. Ja, da's zeker een reële optie. Maar stiekem hoop ik dat hij het seizoen mag blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 Als je die top 6 van de Pens ziet.. Crosby, Malkin, Kunitz, Kessel, Hornqvist, Perron.. daar gaat Sprong niet tussen komen, en om hem dan op de 3rd of 4th line te zetten, kun je hem beter terug naar de juniors sturen. Dus ik gok dat het ook een max 8 game tryout wordt voordat z'n contract inkickt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 oktober 2015 Share Geplaatst 6 oktober 2015 http://www.sportamerika.nl/raffi-torres-41-wedstrijden-geschorst Wat een sukkel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 oktober 2015 Share Geplaatst 6 oktober 2015 41 games :| Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 9 oktober 2015 Share Geplaatst 9 oktober 2015 Vannacht onze eerste game in OT gewonnen die 3 on 3 is echt complete waanzin, alleen maar breakaways :r [video=youtube;3MQV-BeMvac] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten