Satyr Geplaatst 14 juni 2014 Share Geplaatst 14 juni 2014 Was uiteindelijk wel closer dan ik had verwacht met al die overtime wedstrijden, maar uiteindelijk toch wel weer de terechte winnaar. Nu op naar die 'bold moves' die MacTavish bij zijn aanstelling heeft beloofd, ben er wel klaar mee dat de Draft nu al acht jaar het hoogtepunt van ons jaar is. En, wie worden er dan genoemd? Echt grote namen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 14 juni 2014 Share Geplaatst 14 juni 2014 Terecht voor de Kings, Rangers wel pech dat ze 2x in overtime de winning goal op de paal zag stranden.. nadat ze al telkens een voorsprong weggaven.. ze hadden 3-2 kunnen voorstaan ipv 1-4 te verliezen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 14 juni 2014 Share Geplaatst 14 juni 2014 En, wie worden er dan genoemd? Echt grote namen? Echte grote namen komen nu sowieso nog niet door de resultaten van de laatste jaren en dat Edmonton buiten het hockey om niet de meest attractieve stad is om te wonen. Het wordt weer hopen dat de goede teams cap-problemen krijgen als ze hun team bij elkaar willen houden, heeft de Oilers dit jaar een geweldige speler in David Perron opgeleverd. Johnny Boychuk van de Bruins staat wat dat betreft heel hoog op mijn verlanglijstje en zou het niet verkeerd vinden als er een poging wordt gewaagd voor Mike Richards bij de Kings. Zou de perfecte aanvulling zijn ten opzichte van Ryan Nugent Hopkins als de twee belangrijkste centers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 juni 2014 Share Geplaatst 14 juni 2014 Echte grote namen komen nu sowieso nog niet door de resultaten van de laatste jaren en dat Edmonton buiten het hockey om niet de meest attractieve stad is om te wonen. Het wordt weer hopen dat de goede teams cap-problemen krijgen als ze hun team bij elkaar willen houden, heeft de Oilers dit jaar een geweldige speler in David Perron opgeleverd. Johnny Boychuk van de Bruins staat wat dat betreft heel hoog op mijn verlanglijstje en zou het niet verkeerd vinden als er een poging wordt gewaagd voor Mike Richards bij de Kings. Zou de perfecte aanvulling zijn ten opzichte van Ryan Nugent Hopkins als de twee belangrijkste centers. Ok, inderdaad niet echt de toppers. Benieuwd of ze volgend seizoen langer dan 10 wedstrijden meedoen om de play-offs ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 14 juni 2014 Share Geplaatst 14 juni 2014 Echte toppers qua de offense ook niet echt nodig, het is nu vooral van belang dat er een 2C komt met een goede two-way game en wat meer gevaar vanuit de derde lijn. Dat brak de Oilers nogal op vorig jaar, omdat de goals eigenlijk alleen maar van Hall, Eberle en Perron kwamen. Voor de verdediging zou een echte topper wel wenselijk zijn, maar een speler als Weber of Subban is gewoon niet te krijgen zonder nieuwe problemen te krijgen. Zou het logisch vinden als ze voor de komende twee jaar Markov van de Canadiens een enorm contract geven, hoeven Nurse, Marincin en Klefbom niet direct voor de leeuwen te worden gegooid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 juni 2014 Share Geplaatst 28 juni 2014 [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; waarom #1 rank Bennett niet ipv die Duitser?!? De Pens kozen Flyersfan Kapanen, zoon van, ziet er op papier goed uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 28 juni 2014 Share Geplaatst 28 juni 2014 Volgens mij was in de meeste rankings Ekblad #1, maar de Panthers deden ons niet het plezier om hun pick te ruilen met de Canucks. Ik vind het verschrikkelijk om Bennett nu samen met Monahan in Calgary te zien, maar ik denk dat hij in de NHL uiteindelijk als winger gaat spelen als een mindere versie van Taylor Hall. Ben ook allesbehalve overtuigd van Draisatl, qua grootte is hij de ideale aanvulling op Ryan Nugent-Hopkins maar op wat ik van hem heb gezien komt hij echt lomp over in zijn spel. Het is de hoop dat dit nog verholpen kan worden, zou goed zijn om hem sowieso volgend jaar nog in de juniors te laten spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 juni 2014 Share Geplaatst 28 juni 2014 Op nhl.com was Bennett de #1, het is natuurlijk ook wat subjectief. We gaan het zien, ik ga wel weer uit van een top-5 pick voor de Oilers in 2015. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 juni 2014 Share Geplaatst 28 juni 2014 James Neal naar Nashville, zonde, was wel een favoriet van me. Pat Hornqvist en Nick Spaling komen naar Pittsburgh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 28 juni 2014 Share Geplaatst 28 juni 2014 Op nhl.com was Bennett de #1, het is natuurlijk ook wat subjectief. We gaan het zien, ik ga wel weer uit van een top-5 pick voor de Oilers in 2015. Nummers een en twee van onderen zullen volgend jaar de Flames en de Sabres worden, die allebei een geweldige center zullen gaan krijgen in Jack Eichel en Connor MacDavid. Oilers zouden wel een progressie moeten maken nu dat we het hele seizoen twee competente goalies hebben en MacTavish zal ook nog wel wat gaan doen qua free agents. Playoffs zal hoogstwaarschijnlijk nog een stap te ver zijn, maar denk dat we in 2015 voor ons doen vrij hoog relatief laat zullen draften. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 1 juli 2014 Share Geplaatst 1 juli 2014 De Western Conference is vandaag opnieuw verder versterkt, Jason Spezza is door de Senators naar de Stars getrade. Hopelijk is er vanavond nog meer vuurwerk, denk dat ik de Free Agent Frenzy show van TSN wel ga volgen vanavond naast het WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 juli 2014 Share Geplaatst 11 juli 2014 Sudden-death overtime will be seven minutes during the regular season, preceded by a "dry scrape" of the entire ice surface. Teams will change ends at the start of overtime and play 4-on-4 at full strength until the first whistle after three minutes of play, at which time teams will play 3-on-3 for the duration of the extra session. If the game is still tied after overtime, a winner will be determined by a three-player shootout. Hmm, ik ben wel fan van shoot-outs, maar die zullen dus niet vaak meer komen gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 In de eerste drie wedstrijden van het seizoen al 18 goals tegen gehad, Connor McDavid here we come :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 In de eerste drie wedstrijden van het seizoen al 18 goals tegen gehad, Connor McDavid here we come :cab: 23 uit 4 toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 23 uit 4 toch? Oh ja, ik was die wedstrijd tegen de Canucks vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 Het is ergens best knap om met zoveel 1st-2nd-3rd picks zo kut te zijn. En na 4 duels al zeker weten dat je na de 5e nog altijd laatste staat. Nou ja, ooit zal het toch wel eens meezitten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 oktober 2014 Share Geplaatst 17 oktober 2014 Godver, de Pens zijn echt meesters in het weggeven van de punten. Ik heb geen feiten, maar voor mijn gevoel krijgen we echt de meeste goals tegen in de slotminuten. Vannacht weer, 0-2 voor, 1-2 met 2:57 te gaan en dan op 3 seconden voor het einde de 3-2 o0m de oren krijgen. Weliswaar PPG, maar dan nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 22 november 2014 Share Geplaatst 22 november 2014 Het is ergens best knap om met zoveel 1st-2nd-3rd picks zo kut te zijn. En na 4 duels al zeker weten dat je na de 5e nog altijd laatste staat. Nou ja, ooit zal het toch wel eens meezitten? Duurde bij de Penguins ook lang voordat het eindelijk ging lopen en die hadden de mazzel om twee generational talents te draften in Malkin en Crosby. Probleem is alleen dat de Oilers maar een fatsoenlijke speler hebben gedraft na de eerste ronde in Marincin, rest is drama. Maar McEichel, here we come ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 (bewerkt) LA tegen St Louis is tot nu toe echt een heerlijke game! Edit: was net ook vet grappig toen Brodeur de puck kwijt was, zat ergens in zijn equipment. :D En die 6-4 van LA ook he, wat een bounce zat er aan die puck man :cab: 19 december 2014 bewerkt door r4vje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 21 december 2014 Share Geplaatst 21 december 2014 Wat miste die Tarasenko gisteren weer een grote kans op een doelpunt zeg :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Oilers toch knap één puntje, na een 5-3 voorsprong :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 28 december 2014 Share Geplaatst 28 december 2014 Weer paar mooie wedstrijden geweest vannacht hoor :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 december 2014 Share Geplaatst 28 december 2014 Weer paar mooie wedstrijden geweest vannacht hoor :D Blij dat ik de Pens niet heb gekeken, bahbah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 28 december 2014 Share Geplaatst 28 december 2014 Blij dat ik de Pens niet heb gekeken, bahbah. Ach, als Crosby in de tweede periode die puck gewoon binnen schiet krijg je een compleet andere wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 2 januari 2015 Share Geplaatst 2 januari 2015 Rebuild 2.0 is begonnen met de trade van David Perron naar de Penguins voor hun 1st rounder van dit jaar, die zal God ook op zijn blote knietjes danken dat hij van deze ellende verlost is. Denk dat de Oilers een goede poging wagen dit seizoen om als een van de slechtste teams ooit te gaan worden bestempeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten