Satyr Geplaatst 14 januari 2011 Share Geplaatst 14 januari 2011 Ik heb een hekel aan de Rangers, omdat ik voor Celtic ben qua voetbal. Zo simpel is het :) Verder mogen de Canadien en de Red Wings per direct failliet gaan. Ook geheel zonder goede reden, ik moet ze gewoon niet. Devils en Isles: :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blue @ngel Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Ik heb een hekel aan de Rangers, omdat ik voor Celtic ben qua voetbal. Zo simpel is het :) Verder mogen de Canadien en de Red Wings per direct failliet gaan. Ook geheel zonder goede reden, ik moet ze gewoon niet. Devils en Isles: :thumb: De Red Wings? Joh, dat is zowat hét voorbeeld van hoe een franchise moet geleid worden? Ik zei het onlangs nog in een draft topic op het Nucks board: Neem gewoon als 1st rounder wie de Wings als 4rd rounder willen nemen, dat is meestal al meer dan goed genoeg 1 loss was trouwens al meer dan genoeg, zeer sterke prestatie in Washington vannacht, 4-2 winst. Who the fuck was Ovy nu weer :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Voor de Red Wings kan je idd alleen maar respect hebben voor hoe die telkens weer een team opbouwen, de Devils zijn dan wel ook een echte pauperfranchise. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 16 januari 2011 Share Geplaatst 16 januari 2011 Verder mogen de Canadien en de Red Wings per direct failliet gaan. Wtf.. nu ben ik ook geen fan van die teams, maar dat zijn 2 van de oudste (beide Original Six teams) en succesvolste teams in de NHL. Ook qua bekendheid, met hun typische logo's.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blue @ngel Geplaatst 16 januari 2011 Share Geplaatst 16 januari 2011 Voor de Red Wings kan je idd alleen maar respect hebben voor hoe die telkens weer een team opbouwen, de Devils zijn dan wel ook een echte pauperfranchise. De Devils worden ook fantastisch geleid hoor (nu, tot ze begonnen idioot te doen met Kovalchuck). Die liggen gewoon in een gat van de States, en hebben de uitstraling van een zak borrelnootjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 januari 2011 Share Geplaatst 17 januari 2011 Wtf.. nu ben ik ook geen fan van die teams, maar dat zijn 2 van de oudste (beide Original Six teams) en succesvolste teams in de NHL. Ook qua bekendheid, met hun typische logo's.. Nou en? Ik heb een teringhekel aan die kutfransen en in West zijn de Red Wings veruit mijn minst favoriete team. Juist door bijv. dat lelijke logo van ze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 17 januari 2011 Share Geplaatst 17 januari 2011 :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 18 januari 2011 Share Geplaatst 18 januari 2011 [YOUTUBE]6cS-fWE9Wp4[/YOUTUBE] :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 februari 2011 Share Geplaatst 1 februari 2011 http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=551180 Simon? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 1 februari 2011 Share Geplaatst 1 februari 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blue @ngel Geplaatst 1 februari 2011 Share Geplaatst 1 februari 2011 Nucks recall Cody Hodgson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 1 februari 2011 Share Geplaatst 1 februari 2011 En na een paar hits breekt zn rug weer (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blue @ngel Geplaatst 2 februari 2011 Share Geplaatst 2 februari 2011 Goed debuut van Hodgson. Tanev zag er ook weer fantastisch uit zeg, wat een steal van Gillis was dat 4-1 win @ Dallas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 februari 2011 Share Geplaatst 2 februari 2011 Penguins met een onwaarschijnlijke zege bij de Wankers, 4-3 na de SO. Het stond 0-2 aan het begin van de 2e periode, maar in no time was het 3-2. Daarna een match penalty voor Jordan Staal en 5 minuten pp voor de Rangers, die vlak voor het einde van de periode de 3-3 opleverde. Kansenverhouding: 11-4 voor de Rangers... OT was ook compleet voor de Rangers, maar in de SO werd er bij de 7e beurt dan eindelijk gescoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 3 februari 2011 Share Geplaatst 3 februari 2011 Die keeper van de Penguins _O_ nette linker :D [YOUTUBE]yorslHoS0aw[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 3 februari 2011 Share Geplaatst 3 februari 2011 Hehe ja ook gezien, die keeper van de Islanders daagt geloof ik Johnson uit en dan meteen zo neergaan...:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 februari 2011 Share Geplaatst 3 februari 2011 Hehe ja ook gezien, die keeper van de Islanders daagt geloof ik Johnson uit en dan meteen zo neergaan...:mrgy: Ik zat live te kijken, was wel humor ja. Kijk DiPietro ook lachen, vlak voor de klap :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blue @ngel Geplaatst 3 februari 2011 Share Geplaatst 3 februari 2011 Eerste NHL goal voor Hodgson Schitterende prestatie in Phoenix. Wel een raar zicht om 3/4 van het stadion te zien rechtspringen als de uitploeg scoort ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 februari 2011 Share Geplaatst 3 februari 2011 Eerste NHL goal voor Hodgson Schitterende prestatie in Phoenix. Wel een raar zicht om 3/4 van het stadion te zien rechtspringen als de uitploeg scoort ;e Phoenix is de weg even kwijt, die stonden eergisteren met 3-0 bij de Sharks, maar verloren met 5-3 en vannacht dus 0-6 tegen Vancouver. Staan ze nog te koop trouwens? Ik hoorde gisteren weer dat Quebec een poging gaat doen om weer een team te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fan sinds CM2 Geplaatst 6 februari 2011 Share Geplaatst 6 februari 2011 Forsberg met een nieuwe comeback!:) Hopelijk is het dé manier om de Avalanches nog de play-offs in te krijgen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 [YOUTUBE]xW9Sp-WndwA&feature=player_embedded[/YOUTUBE] Hell yes _O_ Cooke is 1 van de grootste ******** uit de league, werd tijd dat ie eens vol KO geslaan werd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 Ouwe meuk :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blue @ngel Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 Beauchemin naar de Ducks voor Lupul, Gardiner en conditional 4th Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 Als je een prutser bent, moet je iets anders doen om de krant te halen :thumb: One Pittsburgh Penguins fan has learned there really is no need to cry over spilled beer. Mike Rupp, a forward for the Penguins, hit the rink's boards during warmups at a recent game, accidentally knocking over a fan's beer on the other side. But rather than ignoring the trouble he caused, the NHL player apologized to the fan with a puck and some cash. "Mike felt terrible about it, so he asked the trainer to grab $10 out of Rupp’s wallet," Rupp’s agent Allan Walsh told the Toronto Sun. "He then wrote an apology on a puck, signed it and taped the $10 bill around it. He went over to the glass, got the guy’s attention and tossed the puck over to him." The Toronto Sun reported that the fan smiled and gave Rupp a thumbs up after reading the puck's note. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 10 februari 2011 Share Geplaatst 10 februari 2011 http://watch.tsn.ca/nhl/clip415565#clip415565 Montreal@Boston van gisteravond :mrgy: fucking hell Daarom houden we dus van hockey _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten