Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

NHL

V. Espinal

Aanbevolen berichten

Ik heb een hekel aan de Rangers, omdat ik voor Celtic ben qua voetbal. Zo simpel is het :)

Verder mogen de Canadien en de Red Wings per direct failliet gaan. Ook geheel zonder goede reden, ik moet ze gewoon niet.

Devils en Isles: :thumb:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een hekel aan de Rangers, omdat ik voor Celtic ben qua voetbal. Zo simpel is het :)

Verder mogen de Canadien en de Red Wings per direct failliet gaan. Ook geheel zonder goede reden, ik moet ze gewoon niet.

Devils en Isles: :thumb:

De Red Wings? Joh, dat is zowat hét voorbeeld van hoe een franchise moet geleid worden? Ik zei het onlangs nog in een draft topic op het Nucks board: Neem gewoon als 1st rounder wie de Wings als 4rd rounder willen nemen, dat is meestal al meer dan goed genoeg

1 loss was trouwens al meer dan genoeg, zeer sterke prestatie in Washington vannacht, 4-2 winst. Who the fuck was Ovy nu weer :checkit:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de Red Wings kan je idd alleen maar respect hebben voor hoe die telkens weer een team opbouwen, de Devils zijn dan wel ook een echte pauperfranchise.

De Devils worden ook fantastisch geleid hoor (nu, tot ze begonnen idioot te doen met Kovalchuck). Die liggen gewoon in een gat van de States, en hebben de uitstraling van een zak borrelnootjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wtf.. nu ben ik ook geen fan van die teams, maar dat zijn 2 van de oudste (beide Original Six teams) en succesvolste teams in de NHL. Ook qua bekendheid, met hun typische logo's..

Nou en? Ik heb een teringhekel aan die kutfransen en in West zijn de Red Wings veruit mijn minst favoriete team. Juist door bijv. dat lelijke logo van ze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Penguins met een onwaarschijnlijke zege bij de Wankers, 4-3 na de SO.

Het stond 0-2 aan het begin van de 2e periode, maar in no time was het 3-2. Daarna een match penalty voor Jordan Staal en 5 minuten pp voor de Rangers, die vlak voor het einde van de periode de 3-3 opleverde. Kansenverhouding: 11-4 voor de Rangers...

OT was ook compleet voor de Rangers, maar in de SO werd er bij de 7e beurt dan eindelijk gescoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste NHL goal voor Hodgson

Schitterende prestatie in Phoenix. Wel een raar zicht om 3/4 van het stadion te zien rechtspringen als de uitploeg scoort ;e

Phoenix is de weg even kwijt, die stonden eergisteren met 3-0 bij de Sharks, maar verloren met 5-3 en vannacht dus 0-6 tegen Vancouver.

Staan ze nog te koop trouwens? Ik hoorde gisteren weer dat Quebec een poging gaat doen om weer een team te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je een prutser bent, moet je iets anders doen om de krant te halen :thumb:

One Pittsburgh Penguins fan has learned there really is no need to cry over spilled beer.

Mike Rupp, a forward for the Penguins, hit the rink's boards during warmups at a recent game, accidentally knocking over a fan's beer on the other side. But rather than ignoring the trouble he caused, the NHL player apologized to the fan with a puck and some cash.

"Mike felt terrible about it, so he asked the trainer to grab $10 out of Rupp’s wallet," Rupp’s agent Allan Walsh told the Toronto Sun.

"He then wrote an apology on a puck, signed it and taped the $10 bill around it. He went over to the glass, got the guy’s attention and tossed the puck over to him." The Toronto Sun reported that the fan smiled and gave Rupp a thumbs up after reading the puck's note.

Link naar opmerking
Deel via andere websites