Janttje Geplaatst 31 oktober 2008 Share Geplaatst 31 oktober 2008 Ik kijk via digitale televisie. maar je kan ook op http://www.nhl.com kijken. Daar staan ook altijd video's. (korte samenvattingen van de wedstrijden.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SHEVA#76 Geplaatst 31 oktober 2008 Share Geplaatst 31 oktober 2008 Oke ! Wie wint Stanley Cup denk je ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 31 oktober 2008 Share Geplaatst 31 oktober 2008 Moeilijk. Western Conference zijn de Red wings (regerend kampioen) zeer sterk. Verder heb je daar San Jose, Anaheim en Dallas als gevaarlijke outsiders. Eastern hoop ik natuurlijk op de Rangers. Maar hier is veel meer concurrentie. Met de Penguins, Sabres, Senators, Devils, Canadiens en de Capitals. Ik ga dan toch voor San Jose - Capitals. En Capitals als de winnaar dankzij die Ovechkin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SHEVA#76 Geplaatst 31 oktober 2008 Share Geplaatst 31 oktober 2008 Ovechkin is echt held inderdaad ! Maar ik denk Anaheim moet het doen gewoon ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 31 oktober 2008 Share Geplaatst 31 oktober 2008 Die waren in 2007 de winnaar. En volgens mij loopt er nog veel rond van dat team of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SHEVA#76 Geplaatst 31 oktober 2008 Share Geplaatst 31 oktober 2008 Ja daarom ! Vorig seizoen had Dallas gewoon geluk tegen Anaheim. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 31 oktober 2008 Share Geplaatst 31 oktober 2008 Ik kijk via digitale televisie. maar je kan ook op http://www.nhl.com kijken. Daar staan ook altijd video's. (korte samenvattingen van de wedstrijden.) Via welke zender kijk je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 31 oktober 2008 Share Geplaatst 31 oktober 2008 NASN. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 31 oktober 2008 Share Geplaatst 31 oktober 2008 Daar kijk het dus ook, ik kan het wel pas sinds woensdag volgen. Een favoriet heb ik nog niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 31 oktober 2008 Share Geplaatst 31 oktober 2008 Ik ben fan van teams uit NY. Met uitzondering van de Jets, Mets, Islanders, Knicks en Devils. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antharas Geplaatst 31 oktober 2008 Share Geplaatst 31 oktober 2008 Ik denk dat de Pinguins of de Ducks kampioen worden dit seizoen. Al zijn de Rangers übersterk bezig zeg :o Daar kijk het dus ook, ik kan het wel pas sinds woensdag volgen. Een favoriet heb ik nog niet Gewoon de Kings kiezen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SHEVA#76 Geplaatst 31 oktober 2008 Share Geplaatst 31 oktober 2008 Nee !! :) Anaheim of Capitals Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antharas Geplaatst 2 november 2008 Share Geplaatst 2 november 2008 Pff, 3-6-1, het gaat weer als vanouds ;e en Kiprusoff 34 saves, allemachtig... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 2 november 2008 Share Geplaatst 2 november 2008 34 saves is niet abnormaal hoor. Sterkste team op dit moment lijkt me San Jose trouwens. Verder ook Detroit en Montreal. Rangers spelen iets boven hun waarde op dit moment, die zakken nog wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DeJong1987 Geplaatst 22 mei 2009 Share Geplaatst 22 mei 2009 Eastern Conference Final: Pittsburgh Penguins - Carolina Hurricanes 2-0 | De Pens wonnen gisteren de 2e game in eigen huis met 7-4 van de Canes. De grote man aan de kant van Pittsburgh was Evgeni Malkin met 3 goals en 1 assist. Scoreverloop: |P1| - S. Crosby 1-0, PIT (01: 51) - C. Larose 1-1, CAR (03:07) - E. Malkin 2-1, PIT (08:15) - J. Jokinen 2-2, CAR (08:40) - D. Seidenberg 2-3, CAR (12:10) |P2| - M. Talbot 3-3, PIT (03:11) - C. Kunitz 4-3, PIT (19: 52) |P3| - P. Eaves 4-4, CAR (02:35) - E. Malkin 5-4, PIT (08: 50) - E. Malkin 6-4, PIT (12:25) - T. Kennedy 7-4, PIT (EN, 18:11) |E| PIT 7 - CAR 4 | Zaterdag om 01:30 CET staat game 3 op het programma in de thuishaven van de Canes. Western Conference Final: Detroit Red Wings - Chicago Blackhaws: 2-0 | Detroit heeft de eerste 2 wedstrijden in het eigen stadion gewonnen. De eerste van de twee werd door een goede 3e periode (3 goals) gewonnen met 5-2. De tweede game werd beslist door een overtime goal van Mikael Samuelsson (3-2). Morgenvroeg (02:00 CET) is game nummer 3 in Chicago. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Holabra Geplaatst 22 mei 2009 Share Geplaatst 22 mei 2009 Ik volg de NHL niet superveel, maar voor zover ik het doe denk ik dat het goed is dat zowel de Pens als de Red Wings op een comfortabele voorsprong staan. Je moet er toch niet aan denken dat Carolina en Chicago de finale gaan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DeJong1987 Geplaatst 22 mei 2009 Share Geplaatst 22 mei 2009 Ik hoop zelf ook op Red Wings vs Pens in de finale. Dan kan Pittsburgh revanche nemen op vorig jaar toen ze de Stanley Cup-finale verloren tegen Detroit :( Hurricanes hebben wel Bruins (nummer 1 in regular season van beide conferences) uitgeschakeld en de Blackhawks spelen heel het seizoen al degelijk. Zijn beiden wel leuke ploegjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 mei 2009 Share Geplaatst 22 mei 2009 De 6-4 van de Pinguins, wat een fantastische goal was dat! Onwaarschijnlijk knap gedaan _O_ http://www.nhl.tv/team/console.jsp?hlg=20082009,3,312&fr=false Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 23 mei 2009 Share Geplaatst 23 mei 2009 Ik volg de NHL niet superveel, maar voor zover ik het doe denk ik dat het goed is dat zowel de Pens als de Red Wings op een comfortabele voorsprong staan. Je moet er toch niet aan denken dat Carolina en Chicago de finale gaan spelen. Waarom Chicago niet? Das een heel mooi team, veel jong talent en spelen altijd aanvallend. Vannacht game 3 gewonnen in overtime :thumb: Carolina ben ik ook geen fan van. Doe mij maar Pens-Hawks in de finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Holabra Geplaatst 23 mei 2009 Share Geplaatst 23 mei 2009 Heb niet zo veel met Chicago eigenlijk. Ik had San Jose en Boston graag verder zien komen. Ook Vancouver en Washington zijn leuke teams vind ik. Is allemaal puur op gevoel en op wedstrijden die ik gevolgd/gezien heb hoor. Echt kennis van het gebeuren heb ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 23 mei 2009 Share Geplaatst 23 mei 2009 Washington kan ik inkomen. Maar Vancouver is echt zo'n saai verdedigend team, snap niet wat je daarin ziet. Dan zou je toch meer van Chicago moeten genieten :p Maargoed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DeJong1987 Geplaatst 24 mei 2009 Share Geplaatst 24 mei 2009 Eastern Conference Final: Pittsburgh Penguins - Carolina Hurricanes 3-0 Game 3: Ook buitenshuis winnen de Penguins overtuigend, ditmaal met 6-2. Het lijkt erop dat niemand de grote mannen van de Pens af kan stoppen. Malkin scoorde dit keer twee maal en was betrokken bij een derde. Crosby scoorde en gaf één assist. Scoreverloop: |P1| - M. Cullen 1-0, CAR (04:06) - E. Malkin 1-1, PIT (PPG, 06: 50) - S. Crosby 1-2, PIT (19:17) - E. Malkin 1-3, PIT (19:48 ) |P2| NO SCORE |P3| - S. Samsonov 2-3, CAR (01: 58 ) - R. Fedotenko 2-4, PIT (11:29) - C. Adams 2-5, PIT (EN, 18:12) - B. Guerin 2-6 (PPG, 18: 52) Game 4 wordt dinsdagavond gespeeld in het RBC Center van Carolina Hurricanes. Als de Penguins winnen staan ze voor het tweede achtereenvolgende jaar in de finale om de Stanley Cup. Western Conference Final: Detroit Red Wings - Chicago Blackhawks 3-1 Game 3: Chicago begon sterk aan de wedstrijd door een 2-0 voorsprong te nemen in de eerste periode en kort in de tweede periode 3-0 te maken. In een tijdbestek van 6 minuten was de spanning weer helemaal terug na 3 goals van Detroit. Patrick Sharp bracht dankzij een overtime goal de spanning weer helemaal terug in de strijd om een finaleplaats. Scoreverloop: |P1| - P. Sharp 1-0, CHI (PPG, 08:45) - A. Ladd 2-0, CHI (09: 50) |P2| - S. Pahlsson 3-0, CHI (00:45) - N. Lidstrom 3-1, DET (PPG, 14:38 ) - D. Cleary 3-2, DET (17:10) - J. Ericsson 3-3, DET (19:01) |P3| NO SCORE |1ST OT| - P. Sharp 4-3, CHI (01: 52) Game 4: Een dikke overwinning voor Detroit in de thuishaven van Chicago zorgt ervoor dat ze met 1 been in de finale staan. Ze wonnen met maar liefst 6-1. Hossa (2G), Filppula(1G, 2A) en Zetterberg (2G) namen de Wings bij de hand. Scoreverloop: |P1| - M. Hossa 0-1, DET (SHG, 08:41) - J. Franzen 0-2, DET (19:39) |P2| - V. Filppula 0-3, DET (PPG, 01:13) - J. Toews 1-3, CHI (PPG, 03: 53) - M. Hossa 1-4, DET (04:05) - H. Zetterberg 1-5, DET (PPG, 07:42) |P3| - H. Zetterberg 1-6, DET (PPG, 12:47) Game 5 wordt komende woensdag in Detroit gespeeld. Bij winst staat Detroit in de finale van de Stanley Cup. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Holabra Geplaatst 25 mei 2009 Share Geplaatst 25 mei 2009 Washington kan ik inkomen. Maar Vancouver is echt zo'n saai verdedigend team, snap niet wat je daarin ziet. Dan zou je toch meer van Chicago moeten genieten :p Maargoed. Ik weet niet of je gister gekeken hebt, maar het was meer schoppen, slaan en high sticking dan ijshockey wat ze lieten zien. Als je revenge wil nemen op een eerder gedane actie in een eerdere wedstrijd, doe het dan goed en laat je spel er niet door verzwakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DeJong1987 Geplaatst 27 mei 2009 Share Geplaatst 27 mei 2009 Eastern Conference Final: Pittsburg Penguins - Carolina Hurricanes: 4-0 Game 4: Eric Staal scoorde na 96 secondes al de 1-0 voor Carolina en gaf de supporters goede moed dat dit keer wel gewonnen zou worden. Ook de statistieken spraken daarbij in het voordeel. In de playoffs wonnen ze iedere wedstrijd waarin Staal scoorde. Die hoop werd als snel te niet gedaan door 2 goals van de Pens. Die daarna in de 2e en 3e periode uitliepen naar de eindstand van 1-4. Scoreverloop: |P1| - E. Staal 1-0, CAR (01:36), R. Fedotentko 1-1, PIT (08:21), M. Talbot 1-2, PIT (18:31) |P2| - B. Guerin 1-3, PIT (12:10) |P3| - C. Adams 1-4, PIT(EN, 18: 50) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 27 mei 2009 Share Geplaatst 27 mei 2009 Pens waren veels te goed voor Carolina. Enkel game 1 was spannend, de rest werd gedomineerd door de heren Crosby en Malkin :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten