Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

NHL

V. Espinal

Aanbevolen berichten

Net even de de openingsfase van Pittsburgh at New York zitten kijken. En wat heb ik dan het vechten gemist op de OS. Crosby had al na zo'n vier minuten spelen een 5 minutes major straf te verwerken, werd trouwens wel flink aangepakt. Rangers dat thuis op voorsprong kwam, maar al vrij snel de gelijkmaker moest incasseren door een 5-3 pp in het voordeel van Pittsburgh. Zal mij niet verbazen als dit een wedstrijd gaat worden met veel doelpunten, maar ik ga nu pitten. Zie het morgen wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus eigenlijk het playoff systeem dat al een aantal jaren gehanteerd wordt? In dat geval heeft Anaheim nog genoeg kansen inderdaad, met die aankoop van jullie hebben ze natuurlijk ook nog eens een prima versterking. En dan niet te vergeten dat ze ook de ervaring van Niedemayer in het team hebben en Selanne en Getzlaf.

Ja klopt, verwacht de Ducks uiteindelijk wel in de playoffs te zien, bij voorkeur ten koste van de Lames :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar gaat gelukkig verandering in komen, hebben de GM's gisteren beslist.

Dit wordt de regel:

"A lateral, back pressure or blindside hit to an opponent where the head is targeted and or the principal point of contact is not permitted. A violation of the above will result in a minor or major penalty and shall be reviewed for possible supplemental discipline."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongen uit me klas speelt bij Tilburg Trappers U16 of zo en heeft Chris Verwijst toernooi, speelde laatst Internationaal tegen Zwitserland (0-5) en Slovenie (0-8 ) verloren. Deze week moet hij nog meer wedstrijden als het goed is

Uitnodigingen worden verzonden naar verschillende U16 teams.

Het 2010 toernooi zal wederom bestaan uit 8 teams die om de Chris Verwijst Cup gaan strijden.

Deelnemende teams :

Oostenrijk, Belgie, Engeland, Nederland, Slovenie, Belmont Hill School, Tilburg Trappers en een team uit de regio Moskou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites