Koltho83 Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Goeiemiddag, Ik kreeg net een vooruitblik van mijn jeugdintake ( die je in november krijgt ) . En moest wel even een vloek onderdrukken, ik heb een exceptioneel goeie jeugdscouting netwerk , Een uitzonderlijke jeugdopleiding , mijn hoofd jeugdopleiding scoort op de benodigde kwaliteiten 19 of hoger. Maar wat denk je , Allemaal waardeloze talenten zoals het nu lijkt hoogste cijfer een 3. Mijn vraag is dus hoe kan dit? De hoofd jeugdopleiding komt uit nederland , ik speel trouwens met Norwich en eindig de laatste jaren rond de 9e plaats in de premiere league. zijn favoriete tactiek is niet de tactiek die ik speel , maar dan nog verwachte ik eigenlijk wel dat er wat betere spelers naar voren zouden komen. Ik weet niet goed waar ik nog meer op moet letten , misschien iemand tips ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart 1 uur geleden zei Koltho83: Goeiemiddag, Ik kreeg net een vooruitblik van mijn jeugdintake ( die je in november krijgt ) . En moest wel even een vloek onderdrukken, ik heb een exceptioneel goeie jeugdscouting netwerk , Een uitzonderlijke jeugdopleiding , mijn hoofd jeugdopleiding scoort op de benodigde kwaliteiten 19 of hoger. Maar wat denk je , Allemaal waardeloze talenten zoals het nu lijkt hoogste cijfer een 3. Mijn vraag is dus hoe kan dit? De hoofd jeugdopleiding komt uit nederland , ik speel trouwens met Norwich en eindig de laatste jaren rond de 9e plaats in de premiere league. zijn favoriete tactiek is niet de tactiek die ik speel , maar dan nog verwachte ik eigenlijk wel dat er wat betere spelers naar voren zouden komen. Ik weet niet goed waar ik nog meer op moet letten , misschien iemand tips ? niet te veel waarde aan hechten, je voorbereiding focust zich meer op de aantallen dan op de daadwerkelijke kwaliteiten van de spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koltho83 Geplaatst 16 maart Auteur Share Geplaatst 16 maart 19 uur geleden zei Oerlie: niet te veel waarde aan hechten, je voorbereiding focust zich meer op de aantallen dan op de daadwerkelijke kwaliteiten van de spelers. Oke dank je wel ik zag net een nieuw filmpje van Zealand voorbij komen die ook al aan gaf dat er op andere dingen gelet moet worden. Bedankt voor reactie, ik wacht de intake af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten