Houthakker Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Zoals de titel het al zegt; telkens na het opnieuw starten van een game is mijn eerder geïmporteerde trainingsschema verdwenen en niet meer standaard ingesteld. Ik kan de training wel eenvoudig opnieuw instellen, maar dit lijkt op een bug in FM. Heeft iemand hier een oplossing? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Rrrood Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari 10 minuten geleden zei Houthakker: Zoals de titel het al zegt; telkens na het opnieuw starten van een game is mijn eerder geïmporteerde trainingsschema verdwenen en niet meer standaard ingesteld. Ik kan de training wel eenvoudig opnieuw instellen, maar dit lijkt op een bug in FM. Heeft iemand hier een oplossing? Schema uit FM23 toevallig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Houthakker Geplaatst 10 februari Auteur Share Geplaatst 10 februari 2 minuten geleden zei Rrrood: Schema uit FM23 toevallig? Nee, de Mike's Best Training Schedule v1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Rrrood Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari (bewerkt) 3 minuten geleden zei Houthakker: Nee, de Mike's Best Training Schedule v1 Heb je ze opgeslagen/gesaved in fm24? 10 februari bewerkt door Rrrood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Houthakker Geplaatst 10 februari Auteur Share Geplaatst 10 februari 2 uur geleden zei Rrrood: Heb je ze opgeslagen/gesaved in fm24? Ik heb ze gedownload vanaf de Steam Community. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Rrrood Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari 7 minuten geleden zei Houthakker: Ik heb ze gedownload vanaf de Steam Community. Daarna moet je ze in FM24 saven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Houthakker Geplaatst 10 februari Auteur Share Geplaatst 10 februari 5 minuten geleden zei Rrrood: Daarna moet je ze in FM24 saven Dat is volgens mij ook wat ik doe. Onder Training -> Schema's -> Aangepast schema staat niets zodra ik een bestaande game opnieuw start. Sla ik deze in de game zelf op werkt het wel zolang ik speel. Maar bij het afsluiten van de game verdwijnt ook dit schema. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Houthakker Geplaatst 10 februari Auteur Share Geplaatst 10 februari 19 minuten geleden zei Houthakker: Dat is volgens mij ook wat ik doe. Onder Training -> Schema's -> Aangepast schema staat niets zodra ik een bestaande game opnieuw start. Sla ik deze in de game zelf op werkt het wel zolang ik speel. Maar bij het afsluiten van de game verdwijnt ook dit schema. Het is inmiddels gelukt door de bestanden via Steam helemaal te verwijderen en deze even opnieuw te downloaden via FM scout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vraag
Houthakker
Zoals de titel het al zegt; telkens na het opnieuw starten van een game is mijn eerder geïmporteerde trainingsschema verdwenen en niet meer standaard ingesteld. Ik kan de training wel eenvoudig opnieuw instellen, maar dit lijkt op een bug in FM.
Heeft iemand hier een oplossing?
Link naar opmerking
Deel via andere websites
7 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten