Spring naar bijdragen
  • 0

Geïmporteerd trainingsschema verdwijnt na het opstarten van een nieuwe game

Houthakker

Vraag

Zoals de titel het al zegt; telkens na het opnieuw starten van een game is mijn eerder geïmporteerde trainingsschema verdwenen en niet meer standaard ingesteld. Ik kan de training wel eenvoudig opnieuw instellen, maar dit lijkt op een bug in FM.

Heeft iemand hier een oplossing?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
19 minuten geleden zei Houthakker:

Dat is volgens mij ook wat ik doe. Onder Training -> Schema's -> Aangepast schema staat niets zodra ik een bestaande game opnieuw start.

Sla ik deze in de game zelf op werkt het wel zolang ik speel. Maar bij het afsluiten van de game verdwijnt ook dit schema.

Het is inmiddels gelukt door de bestanden via Steam helemaal te verwijderen en deze even opnieuw te downloaden via FM scout.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
10 minuten geleden zei Houthakker:

Zoals de titel het al zegt; telkens na het opnieuw starten van een game is mijn eerder geïmporteerde trainingsschema verdwenen en niet meer standaard ingesteld. Ik kan de training wel eenvoudig opnieuw instellen, maar dit lijkt op een bug in FM.

Heeft iemand hier een oplossing?

Schema uit FM23 toevallig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
5 minuten geleden zei Rrrood:

Daarna moet je ze in FM24 saven

Dat is volgens mij ook wat ik doe. Onder Training -> Schema's -> Aangepast schema staat niets zodra ik een bestaande game opnieuw start.

Sla ik deze in de game zelf op werkt het wel zolang ik speel. Maar bij het afsluiten van de game verdwijnt ook dit schema.

Link naar opmerking
Deel via andere websites