Spring naar bijdragen
  • 0

DF11 Megapack met 4 updates, maar ik mis veel spelers?

Daz

Vraag

Mijn spelersbestand lijkt compleet.. Messi zie ik in een LA Galaxy shirt ipv PSG, Lamine Yamal heb ik.. maar ik dacht ik ga eens kijken bij Jong Oranje en ik mis o,a. Rensch, Hato, Brobbey, Manhoef.. eigenlijk allemaal zo lijkt het. Daarintegen heeft een Manssverk, Branco van den Boomen wel een Ajax shirt.

Nog meer mensen met dit probleem? Of een alternatief voor een up-to-date facepack?

Deze pack heb ik, incl 4 updates: df11faces.com/Megapack

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
16 uur geleden zei Daz:

Mijn spelersbestand lijkt compleet.. Messi zie ik in een LA Galaxy shirt ipv PSG, Lamine Yamal heb ik.. maar ik dacht ik ga eens kijken bij Jong Oranje en ik mis o,a. Rensch, Hato, Brobbey, Manhoef.. eigenlijk allemaal zo lijkt het. Daarintegen heeft een Manssverk, Branco van den Boomen wel een Ajax shirt.

Nog meer mensen met dit probleem? Of een alternatief voor een up-to-date facepack?

Deze pack heb ik, incl 4 updates: df11faces.com/Megapack

Hallo Daz, 

Kun je eens kijken hoeveel foto's jij in de map hebt staan? Dan zal ik vanavond eens kijken hoeveel ik er heb. Gebruik de df11faces ook namelijk.

Je hebt in fm denk ik wel het vinkje uitstaan bij use caching to decrease..... En de 2e reload skin... Vinkje aan? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
18 minuten geleden zei znight:

Hallo Daz, 

Kun je eens kijken hoeveel foto's jij in de map hebt staan? Dan zal ik vanavond eens kijken hoeveel ik er heb. Gebruik de df11faces ook namelijk.

Je hebt in fm denk ik wel het vinkje uitstaan bij use caching to decrease..... En de 2e reload skin... Vinkje aan? 

Thanks voor je reactie. Ik zal vanavond eens kijken hoeveel ik er heb. Heb cache geleegd en reload skin gedaan. En bijvoorbeeld een Messi ging van PSG shirt naar Inter Miami dus het leek te werken maar dus niet volledig. Ik laat het vanavond weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
4 uur geleden zei znight:

Hallo Daz, 

210.734 gamefaces zou ik moeten hebben.

Edit:

Bij het Nederlands Elftal bijvoorbeeld heeft iedereen op van Dijk en Berghuis na géén gameface:

image.png.e254ceff02fa7e04fc01f14609eb34d5.png

image.png.337d3ade7f04f84f1a81d8cc562d037f.png

bewerkt door Daz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
53 minuten geleden zei Daz:

210.734 gamefaces zou ik moeten hebben.

Edit:

Bij het Nederlands Elftal bijvoorbeeld heeft iedereen op van Dijk en Berghuis na géén gameface:

image.png.e254ceff02fa7e04fc01f14609eb34d5.png

image.png.337d3ade7f04f84f1a81d8cc562d037f.png

Ik heb hetzelfde aantal foto's dus daar zit het hem niet in. Zag wel dat als je Blind bijv. zoekt via Girona, dan team en dan op Blind klikt, je zijn foto wel ziet.

Heb verder even op internet rondgekeken, omdat je bijv. ook het Duitse nationale team niet hebt standaard. NL foto's en Franse foto's zitten er niet in. Zo heb je in Brazilië en China etc. ook nog van dit soort dingen.

Voor de foto's en het Duitse team, moet je naar je steam map waar het spel geinstalleerd is. (Zoiets Windows: \Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Football Manager 2024\data\database\db\2400\lnc\all)

In deze map verwijder je fake.lnc.

Dan werkt het. Denk wel alleen bij nieuwe games.

Als je verder even zoekt op internet, vindt je ook voor bovenstaande welke bestanden je nog meer kunt verwijderen.

Let wel op! Elke keer als er een nieuwe update komt, moet je in die map (nu 2400 maar dat wordt dan bijv. 2410) ook weer de bestanden verwijderen.

bewerkt door znight
Link naar opmerking
Deel via andere websites