Vlonkie Geplaatst 20 maart 2021 Share Geplaatst 20 maart 2021 Aangezien hier nog geen topic voor was, begin ik er maar een. Ik heb direct een vraag. Hoe pas ik de camerapositie tijdens het racen aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 20 maart 2021 Share Geplaatst 20 maart 2021 47 minuten geleden zei Vlonkie: Aangezien hier nog geen topic voor was, begin ik er maar een. Ik heb direct een vraag. Hoe pas ik de camerapositie tijdens het racen aan? http://d2ro3qwxdn69cl.cloudfront.net/manuals/need-for-speed-hot-pursuit-manuals_PC_en_US.pdf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 21 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 21 maart 2021 Dank hiervoor. Echter blijf ik het racen vrij moeilijk vinden doordat de camera zeg maar mee beweegt met de auto. Kan ik dit nog aanpassen of moet ik hier juist aan 'wennen'? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 21 maart 2021 Share Geplaatst 21 maart 2021 Dat zal wennen worden vrees ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 december 2022 Share Geplaatst 1 december 2022 Iemand die de nieuwste aan het spelen is? Need for Speed Unbound? Ben wel benieuwd hoe die is eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten