Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Mr. Robot

Kyrill

Aanbevolen berichten

Hmm begonnen met dit te kijken, en vind het echt goed na twee afleveringen. Kan eigenlijk al niet wachten op de volgende aflevering. Het heeft wel een speciale soort vibe, iets heel erg realistisch maar volgens mij komt dit door de montage die levendiger is, en minder statisch, alsook de set-up die meer herkenbaarder. :) Binnen een maandje zal ik dit wel uitgekeken hebben (morgen tonen ze episode 7 op TV en ze tonen wekelijks één aflevering).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net seizoen 2 helemaal gekeken en ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet..

Ja ongeveer zelfde gevoel hier. Ik zou zeggen dat seizoen 2 zowat 25% briljant is en 75% schizofreen. Vond dat er soms echt schitterende scenes inzaten maar heel vaak ook WTF-dingen. En hoe langer het duurde hoe meer die laatste de bovenhand kregen. Heb het seizoen nu beëindigd en ik zit me serieus af te vragen welk soort vooruitgang er nou gekomen is.. Eigenlijk ben je nauwelijks iets wijzer geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om even in te haken: vooruitgang zie ik wel, maar heel traag. Heb net E10 afgerond (ik dacht dat er maar 10 waren, dus zat net heel erg te WTF'en: dit is die aflevering waarbij [tekst]de china's die diner beschieten waar Darlene en Cisco werden beschoten[/tekst]. Dus dat kun je je dan vast wel voorstellen :D). Maar je krijgt steeds iets meer insight in die schizofrenie, waarbij het lijkt alsof Elliott nu langzaam de overhand of ergens controle krijgt - maar controle is een illusie, dus dat kan veel kanten op. En je krijgt heel af en toe iets meer te weten over hoe het gestart is, de relatie tussen Elliott en zijn ouders enzo.

Ik moet zeggen dat ik het ook nog niet helemaal weet en ben heel benieuwd naar de laatste twee eps, maar het was wel een enorme slow start. De eerste vier/vijf afleveringen konden me niet echt boeien, maar met wat ik nu weet valt het wel steeds beter op zijn plek. Dus kom maar op met die laatste twee.

bewerkt door vinnypassy
Link naar opmerking
Deel via andere websites