Lazvic Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Met een bloedstollende machtsstrijd in het Midden-Oosten schetst ‘Tyrant’ op een indrukwekkende manier het verhaal van de hoofdpersoon Barry Al-Fayeed (Adam Rayner). Hij is de jongste zoon van een dictator uit het Midden-Oosten. Na twintig jaar verbannen te zijn geweest keert Barry samen met zijn vrouw Molly (Jennifer Finnigan) en hun twee kinderen terug naar zijn thuisland Abbudin voor de bruiloft van zijn neef. Hier krijgen zij te maken met een onrustige situatie waarin het volk in opstand komt tegen de heersende dictatuur. https://www.youtube.com/watch?v=WRjeM2dzWPQ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazvic Geplaatst 15 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 15 juli 2015 Met een bloedstollende machtsstrijd in het Midden-Oosten schetst ‘Tyrant’ op een indrukwekkende manier het verhaal van de hoofdpersoon Barry Al-Fayeed (Adam Rayner). Hij is de jongste zoon van een dictator uit het Midden-Oosten. Na twintig jaar verbannen te zijn geweest keert Barry samen met zijn vrouw Molly (Jennifer Finnigan) en hun twee kinderen terug naar zijn thuisland Abbudin voor de bruiloft van zijn neef. Hier krijgen zij te maken met een onrustige situatie waarin het volk in opstand komt tegen de heersende dictatuur. https://www.youtube.com/watch?v=WRjeM2dzWPQ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Best interessante serie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazvic Geplaatst 15 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 15 juli 2015 Best interessante serie Heb je al wat aflevering gezien ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Heb je al wat aflevering gezien ? Ja ben ergens in het begin van seizoen 2. Ik denk de eerste drie gezien van dat seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazvic Geplaatst 15 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 15 juli 2015 Ja ben ergens in het begin van seizoen 2. Ik denk de eerste drie gezien van dat seizoen Ik heb alles van seizoen 1 en seizoen tot nu toe gezien. Het zeker een interessante serie alleen heeft het naar mijn soms een te lange opbouw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Misschien wel, maar dat geeft ook iets meer diepgang imo. Al was het einde van seizoen en het gevolg daarvan in seizoen twee best wel voorspelbaar... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 De serie wordt met de aflevering beter... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten