Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

A.G.O.V.V

agovv.gif

Jij ook AGOVV,, JA! ik ook!

Ik ga van deze novelle geen heel verhaal maken, maar alleen resultaten laten zien, met een samenvatting bij elke wedstrijd om het zo overzichtelijk mogelijk te maken.

Ik zou eerst even de selectie laten zien:

KEEPERS

Raymond van der Gouw

DM

player122x170.php?id_image=188

Oordeel:De nummer 1 keeper met een bak ervaring. Helaas is deze oude sluitpost al 42 jaar en beginnen zijn laatste dagen aan te breken, aan mij de taak om een goede jeugdspeler op te leiden of een waardige vervanger aan te trekken voor deze oude rot in het keepersvak

Daan Huiskamp

DM

player122x170.php?id_image=172

Oordeel:Jonge keeper (19 jaar) en erg talentvol, al moet er nog behoorlijk veel aan worden gedaan om dit talent eerste keeper van AGOVV te laten worden

VERDEDIGERS

Peter de Waal

LM/VC

player122x170.php?id_image=168

Oordeel:Ook een ongelooflijk groot talent, maar nog niet rijp voor het eerste elftal. Heeft meer dan genoeg snelheid voor laatste man, maar komt verdedigend toch nog net iets te kort hopen dat we daar verandering in kunnen aanbrengen.

Timothy Cathalina

VR

player122x170.php?id_image=161

Oordeel:Aardige rechtsback pas 19 jaar oud, maar hij moet nog wel veel groeien om een basisplek te kunnen bemachtigen.

Sergio Hellings

VRC/VM/MRC

s_9595_2005_1.jpg

Oordeel: Super talentvolle multi inzetbare speler. Ik ben heel blij met deze 21 jarige allrounder!

Ahmet Kilic

VR AMRL

player122x170.php?id_image=174

Oordeel: Jonge speler die genoeg kwaliteiten bezit om een vaste waarde te worden in mijn team, al ben ik nog een beetje aan het rouleren met de centrale verdedigers, maar ook inzetbaar aanvallend op het middenveld

Levi Risamasu

VL, VVRC, MRC, AMRC

player122x170.php?id_image=182

Oordeel: Opnieuw een multi inzetbaar talent, die er nog wel gaat komen!

Jaap Davids

VC

player122x170.php?id_image=167

Oordeel: Gehuurd van Vitesse omdat de jeugd van AGOVV en Vitesse afgelopen seizoen is samen gegaan. Op dit moment zie ik in hem een gewenste basisspeler, maar hij moet het nog allemaal gaan bewijzen

Dennis van der Ree

V/VVR

player122x170.php?id_image=157

Oordeel: Een van de weinige ervaren verdedigers die de selectie van AGOVV rijk is. Is daarom ook mijn vaste rechtsback, en is daar heel moeilijk weg te spelen

MIDDENVELDERS:

Jan Michels ©

VM

player122x170.php?id_image=181

Oordeel: Jannetje Michels moet de drager worden van dit relatief jonge elftal. Deze speler komt dit seizoen over van Sparta en brengt daarmee een bak aan ervaring mee en is daarom de onbetwiste aanvoerder.Het enigste nadeel aan deze super VM is zijn salaris!

Dick Kooijman

VM

player122x170.php?id_image=177

Oordeel: Aardige verdedigende middenvelder, maar kan natuurlijk bij lange na niet tippen aan het niveau van Jan Michels!

Dries Mertens

MRC

player122x170.php?id_image=180

Oordeel:Jonge getalenteerde speler, maar past niet goed in mijn systeem. Is natuurlijk wel handig voor de breedte van de selectie!

Santinho Lopes Monteiro

AMRC

player122x170.php?id_image=178

Oordeel: Mijn beoogde spelmaker, mag aanvallend centraal op het middenveld gaan opereren, hij gaat hopelijk voor heel wat assists en doelpunten zorgen.

Ben Collet

AMRC

player122x170.php?id_image=163

Oordeel: Jong en getalenteerd maar nog niet goed genoeg voor een basisplaats aankomend seizoen

Yannick Salem

AMRC, AC

player122x170.php?id_image=183

Oordeel: Nog zo’n getalenteerde voetballer, het houd maar niet op. Nog niet goed voor de basis, maar hij gaat zeker zijn minuten maken.

Jurick Juliana

AMLC

player122x170.php?id_image=173

Oordeel: Aardige voetballer, maar ik ben nog niet van zijn kwaliteiten overtuigd, krijgt op dit moment nog het voordeel van de twijfel maar ik ben al op zoek naar een vervanger.

AANVALLERS

Sherjill MacDonald

S

player122x170.php?id_image=179

Oordeel: Deze jonge spits heeft al veel clubs versleten, maar is daardoor al rijk aan ervaring. Is de nummer 1 spits in mijn selectie al moet hij zo af en toe natuurlijk ook genoegen nemen met een wissel als hij niet presteert

Ruud ter Heide

S

player122x170.php?id_image=187

Oordeel: Een spits die kan koppen, afronden en snelheid heeft dat wil toch elke manager. Vandaar dat ik ook heel blij ben met deze 23-jarige killer.

Ik ben opzich heel blij met deze selectie, maar er gaan nog wel aankopen volgen voor deze posities wil ik een aantal spelers aanschaffen:

-AML

-S

en misschien nog een paar talenten. Ik ben van plan om weinig spelers te verkopen, tenzij ik in de problemen kom met mijn loonbudget.

Volgende keer:

- Transfers ja of nee

- Oefenwedstrijden

- Tacktiek

Vragen,opmerkingen of reacties laat maar horen!

Geplaatst
  • Auteur

A.G.O.V.V

agovv.gif

Jij ook AGOVV,, JA! ik ook!

Ik ga van deze novelle geen heel verhaal maken, maar alleen resultaten laten zien, met een samenvatting bij elke wedstrijd om het zo overzichtelijk mogelijk te maken.

Ik zou eerst even de selectie laten zien:

KEEPERS

Raymond van der Gouw

DM

player122x170.php?id_image=188

Oordeel:De nummer 1 keeper met een bak ervaring. Helaas is deze oude sluitpost al 42 jaar en beginnen zijn laatste dagen aan te breken, aan mij de taak om een goede jeugdspeler op te leiden of een waardige vervanger aan te trekken voor deze oude rot in het keepersvak

Daan Huiskamp

DM

player122x170.php?id_image=172

Oordeel:Jonge keeper (19 jaar) en erg talentvol, al moet er nog behoorlijk veel aan worden gedaan om dit talent eerste keeper van AGOVV te laten worden

VERDEDIGERS

Peter de Waal

LM/VC

player122x170.php?id_image=168

Oordeel:Ook een ongelooflijk groot talent, maar nog niet rijp voor het eerste elftal. Heeft meer dan genoeg snelheid voor laatste man, maar komt verdedigend toch nog net iets te kort hopen dat we daar verandering in kunnen aanbrengen.

Timothy Cathalina

VR

player122x170.php?id_image=161

Oordeel:Aardige rechtsback pas 19 jaar oud, maar hij moet nog wel veel groeien om een basisplek te kunnen bemachtigen.

Sergio Hellings

VRC/VM/MRC

s_9595_2005_1.jpg

Oordeel: Super talentvolle multi inzetbare speler. Ik ben heel blij met deze 21 jarige allrounder!

Ahmet Kilic

VR AMRL

player122x170.php?id_image=174

Oordeel: Jonge speler die genoeg kwaliteiten bezit om een vaste waarde te worden in mijn team, al ben ik nog een beetje aan het rouleren met de centrale verdedigers, maar ook inzetbaar aanvallend op het middenveld

Levi Risamasu

VL, VVRC, MRC, AMRC

player122x170.php?id_image=182

Oordeel: Opnieuw een multi inzetbaar talent, die er nog wel gaat komen!

Jaap Davids

VC

player122x170.php?id_image=167

Oordeel: Gehuurd van Vitesse omdat de jeugd van AGOVV en Vitesse afgelopen seizoen is samen gegaan. Op dit moment zie ik in hem een gewenste basisspeler, maar hij moet het nog allemaal gaan bewijzen

Dennis van der Ree

V/VVR

player122x170.php?id_image=157

Oordeel: Een van de weinige ervaren verdedigers die de selectie van AGOVV rijk is. Is daarom ook mijn vaste rechtsback, en is daar heel moeilijk weg te spelen

MIDDENVELDERS:

Jan Michels ©

VM

player122x170.php?id_image=181

Oordeel: Jannetje Michels moet de drager worden van dit relatief jonge elftal. Deze speler komt dit seizoen over van Sparta en brengt daarmee een bak aan ervaring mee en is daarom de onbetwiste aanvoerder.Het enigste nadeel aan deze super VM is zijn salaris!

Dick Kooijman

VM

player122x170.php?id_image=177

Oordeel: Aardige verdedigende middenvelder, maar kan natuurlijk bij lange na niet tippen aan het niveau van Jan Michels!

Dries Mertens

MRC

player122x170.php?id_image=180

Oordeel:Jonge getalenteerde speler, maar past niet goed in mijn systeem. Is natuurlijk wel handig voor de breedte van de selectie!

Santinho Lopes Monteiro

AMRC

player122x170.php?id_image=178

Oordeel: Mijn beoogde spelmaker, mag aanvallend centraal op het middenveld gaan opereren, hij gaat hopelijk voor heel wat assists en doelpunten zorgen.

Ben Collet

AMRC

player122x170.php?id_image=163

Oordeel: Jong en getalenteerd maar nog niet goed genoeg voor een basisplaats aankomend seizoen

Yannick Salem

AMRC, AC

player122x170.php?id_image=183

Oordeel: Nog zo’n getalenteerde voetballer, het houd maar niet op. Nog niet goed voor de basis, maar hij gaat zeker zijn minuten maken.

Jurick Juliana

AMLC

player122x170.php?id_image=173

Oordeel: Aardige voetballer, maar ik ben nog niet van zijn kwaliteiten overtuigd, krijgt op dit moment nog het voordeel van de twijfel maar ik ben al op zoek naar een vervanger.

AANVALLERS

Sherjill MacDonald

S

player122x170.php?id_image=179

Oordeel: Deze jonge spits heeft al veel clubs versleten, maar is daardoor al rijk aan ervaring. Is de nummer 1 spits in mijn selectie al moet hij zo af en toe natuurlijk ook genoegen nemen met een wissel als hij niet presteert

Ruud ter Heide

S

player122x170.php?id_image=187

Oordeel: Een spits die kan koppen, afronden en snelheid heeft dat wil toch elke manager. Vandaar dat ik ook heel blij ben met deze 23-jarige killer.

Ik ben opzich heel blij met deze selectie, maar er gaan nog wel aankopen volgen voor deze posities wil ik een aantal spelers aanschaffen:

-AML

-S

en misschien nog een paar talenten. Ik ben van plan om weinig spelers te verkopen, tenzij ik in de problemen kom met mijn loonbudget.

Volgende keer:

- Transfers ja of nee

- Oefenwedstrijden

- Tacktiek

Vragen,opmerkingen of reacties laat maar horen!

Geplaatst

Re: AGOVV

Ziet er leuk uit. Leuke club ook, ben er zelf ook mee bezig geweest. Salem deed het bij mij heel goed en Jaap Davids werd gewild door Bolton. Ik zou toch wel een nieuwe keeper zoeken. Die Daan Huiskamp valt volgens mij niet echt mee qua talent. Maar succes!

Geplaatst

Salem is idd een goede speler! Ik had hem bij AGOVV en in dezelfde game kocht ik hem naar SC Heerenveen waar hij ook veel scoorde. Hou hem dus maar in de gaten ;)

Verder een mooi begin van je Novelle, succes!

Geplaatst
  • Auteur

A.G.O.V.V.

agovv.gif

AANKOPEN

Silvino Soares

AMR

Vorige club: FC Zwolle

Vergoeding: €12.000

Oordeel: Nadat ik een paar oefenpotjes had gezien kwam ik tot de conclusie dat Ben Collet toch te kort kwam. Ik heb daarom besloten om deze 27-jarige AMR aan te trekken. Hij heeft een aardige snelheid, techniek en voorzet. Dit word mijn AMR.

Jergihinio Sahadewsing

MRLC

1961933928_1999998950_Sahadewsing_100.jpg

Vorige club: Ajax, maar contract werd niet verlengd dus transfervrij

Vergoeding: -

Oordeel: Ik had hem toch ietsjes beter verwacht, maar hij is nog jong en denk dat hij er nog wel gaat komen

Jeffrey

VC

Vorige club: Real Madrid

Vergoeding: €30.000

Oordeel: Met deze speler ben ik echt super blij, pas 20 jaar maar nu al zo goed. Gaat er echt nog wel komen, maar is in eerste instantie voor de breedte gehaald

Guiilermo Zschusschen

S

Zschusschen,%20Guillermo.jpg

Vorige club: TOP Oss

Vergoeding €275.000

Oordeel: Nog een super aankoop. Een heel groot talent en misschien al wel rijp voor een basisplaats in mijn team.

GELEENDE SPELERS

Anders Due

AML, VL

spl1_205.jpg

Club: Vitesse

Oordeel: gehaald als dé linksbuiten. Ik was niet tevreden over Juliana, daarom deze super speler gehaald. Ik had niet verwacht dat hij wilde komen maar hij kwam toch en daar ben ik hem heel erg dankbaar voor!

Ard van Peppen

VL

c6094_1144357876.jpg

Club: de Graafschap

Oordeel 20 jaar, en gehaald voor de breedte, omdat ik verder geen linksback had.

VERKOCHTE SPELERS

Mirano Carrilho

V/VVL

player122x170.php?id_image=160

Naar: Kalamaria

Bedrag:€20.000

Oordeel: Geen basisplaats en al redelijk oud. Toch verdiende deze speler veel wat mij deed besluiten hem te verkopen

OPSTELLING

agovvopstellingul8.jpg

OEFENWEDSTRIJDEN

AGOVV 1 – 1 Club Brugge

1-0 Ruud ter Heide ‘37

1-1 Sven Vermant ‘63

MOTM: Raymond van der Gouw

Basis opstelling AGOVV: v.d Gouw; v.d Ree, Risamasu, Hellings, Davids; Collet, Juliana, Michels, Monteiro; Mac Donald, Ter Heide

Wissels AGOVV: Salem -> Collet; Sahadewsing -> Juliana

Heide_186876h.jpg

Ruud ter Heide baalt omdat zijn doelpunt niet genoed was voor de zege vandaag

AGOVV 6 - 0 Levski Sofia

1-0 Mac Donald ‘10

2-0 Mac Donald ‘15

3-0 Due ‘35

4-0 Salem ‘60

5-0 Kilic (str) ‘62

6-0 Mac Donald’90

MOTM: Sherjill Mac Donald

Basisopstelling AGOVV: v.d Gouw; v.d Ree, Risamasu, Hellings, Davids; Collet, Due, Michels, Monteiro; Mac Donald, Ter Heide

Wissels AGOVV: Salem -> Collet; Kooijman -> Michels (+); Kilic -> Hellings; Cathalina -> v.d Ree; Jeffrey -> Davids

4135.jpg

Mac Donald vandaag goed voor maarliefst 3 treffers

AGOVV 1 - 1 Maccabi Tel Aviv

1-0 Okorowanta ‘20

1-1 Mac Donald ‘40

Mac Donald (+) ‘60

MOTM: Jan Michels

Basisopstelling AGOVV: v.d Gouw; v.d Ree, Risamasu, Hellings, Davids; Collet, Due, Michels, Monteiro; Mac Donald, Ter Heide

Wissels AGOVV: Salem -> Mac Donald; de Waal -> Davids; Jeffrey -> Hellings

AGOVV 1 - 1 Lens

1-0 Zschusschen ‘44

Soares mist penaltye ‘82

1-1 Feindouno ‘83

MOTM: Levi Risamasu

Basisopstelling AGOVV: v.d Gouw; v.d Ree, Risamasu, Hellings, Davids; Soares, Due, Michels, Monteiro; Mac Donald, Zschusschen

Wissels AGOVV: Salem -> Mac Donald; Jeffrey -> Davids; de Waal -> Hellings

Volgende keer:

-seizoen start

Geplaatst

Echt een leuke novelle met een leuke club! ook mooi hoe je je opstelling zo laat zien aan de hand van spelersfoto's! succes verder!

Geplaatst

Echt leuk gedaan!! Mijn Complimenten :) Succes verderrr

Geplaatst

Geweldig weer gegeven plus dat die overwinning tegen Levski gewoon heel lekker is. _O_

Geplaatst
  • Auteur

A.G.O.V.V

agovv.gif

KNVB BEKER

De Treffers 0 - 5 AGOVV

0-1 ter Heide ‘39

0-2 ter Heide ‘50

0-3 Zschusschen ‘57

0-4 Due ‘61

0-5 Soares ‘70

MOTM: Anders Due

Wissels AGOVV: Jeffrey -> Davids; Zschusschen -> Mac Donald

agovvxw4.jpg

ter Heide neemt felicitaties ontvangst na de vroege goal na rust (0-2)

In de rust de spelers maar even goed op de flikker gegeven. Dat resulteerde in vier treffers na rust. Due speelde een geweldige pot, ik ben nu al heel blij dat ik hem heb kunnen huren.

JUPILER LEAGUE

AGOVV 2 - 1 Helmond Sport

1-0 Mac Donald ‘38

2-0 Zschusschen ‘50

Chider ‘54

2-1 Calabro ‘81

Wissels AGOVV: Sahadewsing -> Soares; Zschusschen -> ter Heide

agovv2hs5.jpg

AGOVV spelers blij na eerste competitie winst

We domineerden de hele eerste helft, wat ook restulteerde in een verdiende 1-0 voorsprong. Toch was die voorsprong wel krap, en gaven we een paar kansen weg. Gelukkig scoorde invaller Guiilermo Zschusschen de bevrijdende 2-0 waardoor we losser konden gaan voetballen. Na de rode kaart van Chider kwam Helmond Sport helemaal niet meer aan voetballen toe. Het doelpunt van Calabro kwam uit een counter, maar het was al te laat voor Helmond.

Eindhoven 1 -2 AGOVV

Hellings ‘29

0-1 Mac Donald ‘41

1-1 Aelbrecht ‘45

1-2 Mac Donald ‘52

Wissels AGOVV: Zschusschen -> ter Heide

Oei,, wat een domme overtreding van Sergio Hellings in de 20 minuut, wat resulteerde in een rode kaart. Hij haalde een doorgebroken speler naar de grond en kreeg dus terecht de rode kaart. Gelukkig beschikken wij over veerkracht, en zorgde Mac Donald nog in de eerste helft voor de verdiende voorsprong. Helaas werd het snel 1-1. De tweede helft waren we tot mijn eigen verbazing ook weer heer in meester in Eindhoven, wat resulteerde in de 1-2 van opnieuw Mac Donald.

AGOVV 3 - 0 RBC

1-0 Monteiro (str) ‘5

2-0 ter Heide ‘23

3-0 Zschusschen ‘56

Wissels AGOVV: Zschusschen -> Mac Donald; Salem -> Monteiro (+)

Een goede wedstrijd van ons tegen de degradant uit de eredivisie. Met kort en snel combinatie voetbal speelden we de hele verdediging van RBC plat. We kregen in de vijfde minuut al een terechte penalty omdat Ruud ter Heide werd neer gelegd in het strafschopgebied. Verder zorgde ter Heide en invaller Zschusschen voor de 3-0 winst.

VVV 2 -[ b]1 AGOVV

1-0 Platvoet ‘18

1-1 Zschusschen ‘71

2-1 Platvoet ‘83

MOTM: Anders Due

Basisopstelling AGOVV: v.d Gouw; v.d Ree, Risamasu, Hellings, Davids; Collet, Due, Michels, Monteiro; Mac Donald, ter Heide

Wissels AGOVV: Huiskamp -> v.d Gouw (+); Zschusschen -> ter Heide;

Een matige wedstrijd van beide kanten. Een gelijk spel zou verdiend geweest zijn, maar VVV ging er met de drie punten van door. Zschusschen is wel erg sterk bezig de laatste tijd en ik zit er aan te twijfelen om hem een basisplek te geven. We zijn ook Raymond van der Gouw 3 weken kwijt.

[ b]AGOVV 3 – 1 Volendam

1-0 Zschusschen ‘37

2-0 Zschusschen ‘45

2-1 Tuyp ‘77

3-1 Michels ‘90+3

Basisopstelling AGOVV: Huiskamp; v.d Ree, Risamasu, Hellings, Davids; Collet, Due, Michels, Monteiro; Mac Donald, Zschusschen

Wissels AGOVV: Jeffey -> Davids; Sahadewsing -> Monteiro

hele goede wedstrijd van ons, die we verdiend wonnen. Zschusschen betaalt ook gelijk zijn vertrouwen uit.

Geplaatst

goede prestaties!! alleen die vet gedrukte agovv dingen doen het niet hoor

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.