Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

De boeren van Zulte Waregem

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 51
  • Weergaven 191
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Re: De boeren van Zulte Waregem

Voorstelling Zulte Waregem

inkomendetransferswp1.jpg

uitgaandetranfersvl7.jpg

gelleendkk8.jpg

uitgelleendesn0.jpg

Tactiek

tactcc1.jpg

Vriendschappelijke wedstrijden

vriendschappelijkeob8.jpg

Geplaatst

Ziet er goed uit mag ik een screentje van M Ingrao

Geplaatst
  • Auteur

Roger over zijn nieuwe ploeg.

Er zijn vijf inkomende tranfers gerealiseerd. Ben je trevreden?

Natuurlijk ben ik tevreden. Ik heb de spelers zelf gescout en hen benaderd. Ingrao was transfervrij en iemand die ik zal

gebruiken op de hele linkse kant aftelopen. Hij is jong, Belgisch en heeft een zeer goede voorzet in huis. En met een kopbal

sterke spits als Roussel is dat ideaal.

Coe en Vanderhaeghen zijn jongeren voor de toekomst. Maar die nu al kunnen rekenen op af en toe een kans in het eerste elftal.

Davis is een jonge centrale verdediger die de ouderen in het team met name Leleu moet vervangen in de loop van het seizoen maar vooral naar volgend seizoen toe. En dan de laatste transfer is Jochen Janssens die moet Mathys vervangen die is vertrokken is naar Anderlecht.

Mathys die is vertrokken naar de hoofdstad nochtans een belangrijke speler.

Ja het is natuurlijk spijtig. Mathys is monument geworden aan de gaverbeek sedert zijn winninggoal in de finale van de beker.

Maar het was een moeie kans voor Tim en we konden er een mooie prijs voor krijgen. Hij is jong en wil vooruit dan mag je zo een speler niet tegen houden.

De oefenmatchen waar niet altijd even goed.

Daarvoor zijn het ook oefenmatchen maar je hebt gelijk tegen tegenstanders waarvan je verwacht dat we toch een goed resultaat moesten neerzetten was het zwak. Maar ik veranderde in de match natuurlijk veel van posities en spelers. Ik wilde beste spelbezetting zoeken maar die vond ik nog niet helemaal. Dury speelde met één spits ik zou opteer toch voor twee spitsen maar net zoals Dury met de opkomende vleugels.

Dan nog een vraagje word er gestunt in Europa.

Dat betwijfel ik. Voor mij is de uefa een leerschool want opboksen tegen clubs met een heel hoger budget is moeilijk maar toch wil ik niet afgaan als een gieter. Maar in de uefa is het leren belangrijk en niet het resultaat.

Geplaatst
  • Auteur

screentje:

ingraoaq0.jpg

Stats zijn van midden het seizoen en is toch wel verruit mijn beste speler in de selectie.

Geplaatst

Ploegvoorstelling is degelijk maar let op je spelling !!

Probeer ook wat afbeeldingen in je tekst te plaatsten, dat leest wat leuker vind ik persoonlijk !!

KUTGW

Geplaatst
  • Auteur

Essvee in de finale van de supercup tegen Anderlecht.

brussels_anderlecht2.jpg

Onze eerste belangrijke wedstrijd van het nieuwe seizoen komt eraan. Mijn debuut bij Zulte Waregem voor een match met een inzet. Maar ik denk niet dat we er klaar voor zijn want ik heb nog mijn ideale elf niet gevonden. Ik hoop op geen afstraffing want Anderlecht heeft zich goed versterkt in de de nummer één om zichzelf om te volgen als landskampioen.

supercupakin2qu6.jpg

Een goede wedstrijd maar Anderlecht heeft verdiend gewonnen. We konden af en toe eens dreigen maar doelpunten maken dat lukte niet. Anderlecht kon daartegen rekenen op een schitterende Akin. Hij maakte 2 prachtige doelpunten en besliste wedstrijd. Over de spelers was ik niet echt tevreden want de wil om te spelen was er niet. De nieuwe spelers lieten wel een goede indruk achter. Het wordt wachten om te eerste speeldag om te zien hoever we staan.

180px-Serhat_akin.jpg

Geplaatst

Netjes, jammer van anderlecht :(

Geplaatst

Zulte Waregem, originele clubkeus. Leuke tactiek heb je ook bedacht, screentje Sergeant en Janssens svp.

Geplaatst

Mooi, dit ziet er goed uit en de moeite om volgen !

Geplaatst

Eindelijk eens een West-Vlaamse ploeg.

Geplaatst
  • Auteur

Essevee op bezoek in het Lisp

Foto%20036.jpg

De eerste competitiewedstrijd staat voor de deur. Ik hoop op een overwinning want ons direct vertrouwen zou geven.

Omdat volgens mij het probleem scoren was in Anderlecht blijf ik kiezen voor twee spitsen. Namelijk Roussel en Datti. Zij moeten zorgen voor de doelpunten. Op links begin ik met meert omdat hij volgens mij het meest ervaring heeft en wat de eerste wedstrijd van pas zou kunnen komen. De twee centrale verdedigers worden Dindeleux en Davis. We hopen op de drie punten maar met een gelijkspel zou ik ook al blij zijn.

tactiekzb1.jpg

Het is gelukt de drie punten zijn van ons dankzij een wereldmatch van roussel die gemakkelijk het doelpunt vond. Ook Janssen speelde een prachtige wedstrijd om het middenveld. Hij ruimde alles op en dat ondanks zijn leeftijd. De oudste veldspeler in eerste klasse.

lierseroussels2um5.jpg

lierse2.jpg

lierse4.jpg

Geplaatst

Het zou wel leuk zijn als je ook bij de screens zet wie wie is, ik ken de spelers van Zulte-Waregem namelijk niet... ;)

Ziet er verder goed uit! :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Europees debuut van Zulte Waregem

regenb2.jpg

Voor onze eerste Europese wedstrijd ontvangen we thuis de Hongaarse ploeg Sopron. Op zicht een haalbare tegenstander die er voor kan zorgen dat we een ronde verder geraken en een mooie ploeg kunnen loten. Het zijn dezelfde elf die zullen starten als degene die de overwinning behaalden op het lisp.

tactiekez2.jpg

Een match om vlug te vergeten. De hele wedstrijd trok op niets en de kansen die we kregen konden we niet afwerken. Nu moet we alles op alles zetten voor terugwedstrijd. Er uitgaan tegen zo een klein ploeg zo jammer zijn en misschien ook wel een kleine schande.

euroipeexc5.jpg

Geplaatst

Leuke clubkeuze en goed gepresenteerd! Succes met de novelle :)

Geplaatst

Inderdaad zwak resultaat tegen een zwakke tegenstander !!

Succes in de terugwedstrijd

Geplaatst
  • Auteur

Essevee ontvangt in het eigen regenboogstadion de Buffalos

gent_logo_8942.gif

Onze eerste thuiswedstrijd van het nieuwe seizoen word direct al een kleine topper want we ontvangen de oost vlaamse buren van Gent. Na on deblacle in de uefa cup hoop ik op een overwinning. Onze vele ex aa Gent spelers zullen zich wel willen tonen die hun ex ploeg. Eén ex speler namelijk datti zal er niet bijzijn want hij is gekwetst en wordt vervangen door Vigil.

tactieksz5.jpg

Het is ons gelukt we hebben de match gewonnen. Een zeer goede match waarin alles lukte. De spitsen vonden gemakkelijk de weg naar de netten. Hopelijk kunnen we op hetzelfde elan verder gaan. Cedric was de man van de match was betrokken bij elk doelpunt en pikte zelf eentje mee zodat hij na twee matchen al aan 3 doelpunten zit.

aagent31si7.jpg

Geplaatst

Goede overwinning :P

Geplaatst
  • Auteur

De West Vlaamse derby.

160.jpg

De belangrijkste wedstrijd van het seizoen staat op het programma namelijk de match tegen rivaal en naamgenoot essevee. Het is de match waar de supporters naar toeleven en een nederlaag is dan ook iets dat niet mag gebeuren. Het zijn dezelfde elf die zullen starten zoals tegen Gent. Datti is nog altijd gekwetst dus rekenen we opnieuw op Roussel en Vigil.

tactiekyu8.jpg

Het is gelukt de derby werd gewonnen. Een verdiende overwinning waarop niets was aan te merken. We kunnen met een goed gemoed toeleven naar de Europese terugwedstrijd in Hongarije.

roeselareel6.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Essevee op bezoek in Hongarije

100px-FC-Sopron.png

De terugwedstrijd staat op het programma en er moet gewonnen worden willen we nog een ronde verder gaan zodat we misschien een mooie ploeg kunnen loten. Tegen deze ploeg zou het moeten lukken maar dan moet er beter gespeeld worden dan in de thuiswedstrijd. Als we kunnen spelen zoals in de competitie mag dat geen probleem zijn.

Het zijn opnieuw dezelfde elf spelers die het mogen proberen.

tactibb9.jpg

Ongeloofelijk maar het is gelukt. Het was geen prachtige partij maar er werd verdiend gewonnen en zo kunnen we uitkijken naar een grote ploeg.

soprontw9.jpg

Geplaatst

Knap resultaat !!

Nu idd hopen op een mooie ploeg !!

Geplaatst
  • Auteur

De hel van staaien verhuist naar de gaverbeek.

stvvkit.gif

We ontvangen sint truiden. Na de laatste wedstrijden heb ik er een goede moed in. Ik heb het gevoel dat we vertrokken zijn voor een mooi weg in de competitie. Mijn doelstelling blijft dan ook de middenmoot en stunten via de beker. Het team blijft hetzelfde er worden geen vervangingen door gevoerd.

tactiestvvhs3.jpg

Ongeloofelijk wat een saaie partij waar was het voetbal van de eerste speeldagen. Het enige positieve punt was dat we 3 punten thuis hielden maar verdiend kan het niet genoemd worden. Als we zo verder gaan zou er wel eens een moeilijke periode aankomen. Na de kwalificatie dacht ik dat de spelers vertrouwen hadden maar niets was minder waar.

stvvyw2.jpg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.