Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hardstyle & Hardcore

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,9k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dreamfields was lekker zeg, nondeju! Nog ff met Sander gestampt in de tent maar verder vooral op de main gestaan. Daar draaiden ze ook gewoon lekker, en konden we genieten van de zon. Was kneiters verbrand maar ach, super genoten. Ook heel ff met men vriendin bij de house gestaan maar toch maar weer snel terug naar de echte muziek. Alleen jammer dat we Earthquake 3 x hebben gehoord en Coone weer hitjesparade klaar had staan maar het ergste was Noisecontrollers, die hadden niks onder controle, er ging veeeeeeel mis en dan gaan ze nog dubstep draaien ook. Ach ja, toen maar ff naar de tent gegaan. Verder ook nog bij Crypsis en RR in de tent geweest met men broertje en dat ging hard jonge, niet normaal meer. Maar daarna toch maar naar de main. Wat heb ik daar genoten de laatste uurtjes zeg. Heeeerlijk. Bleek ook nog dat men vriendin (geen hardstyle liefhebber) nog naar de hardstyle is gekomen, en alleen Angerfist mee heeft gemaakt. Zo vond het zo fucking vet zei ze, geniaal. Nu nog ff Dominator en dan zit het er voorlopig op voor mij:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen Q-Baas dan?

En de echte muziek werd in de tent gedraaid hoor :P niet op de main, ja misschien bij Zany. Ben geen seconde op de main geweest, vond er zo bar weinig aan. En verder ben ik blij dat ik geen snoepgoed heb genomen, want er is me zat aangeboden voor gratis snoepjengs :mrgy: Mja op dat moment was het bij Crypsis vs RR en vond ik het nog te laat om wat te nemen.

Dominator gaat sowieso een weekend worden vol met misdragingen, op de pre, Domiantor zelf en de after :D In het grootste drugsdorp van Braband, het oh zo mooie Schijndel :P Jeff, jij kent Luuk wel ;)

bewerkt door Sanders
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahah! Gaat wat worden maat! Misschien dat ik er alsnog bij ben.. En dan ga ik ook eens kijken of ik er vanaf vrijdag bij kan zijn :).

- - - Updated - - -

Aftermovie WiSH Outdoor, The Magic Show Area.

00:40

6SBb8iCIvS0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sander jonge, echte muziek werd zelfs wel op de main gedraaid, en Zany draaide hetzelfde als op HardBass.. Wel leuk, maar niet voor de 2e keer, desondanks ging ik wel los. En ik heb pas genomen NA Crypsis en RR. Dat was wederom een perfecte timing, alles kwam lekker op toen het langzaam donkerder werd enzo, heerlijk. En toen Ran-D en Zatox kwamen zat ie vol.. Valk voor Angerfist bijgepakt en toen weer direct er vol op, en dat tot we thuis waren. Toen ging ie wat minder maar nog halve voor de after gedaan en dat was ook al genoeg. Heerlijk feestje weer, en nu op naar Dominator!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe nog mee in een aktie om 2 vrijkaarten te winnen... Vanavond hoor ik daar meer over. Indien ik win ben ik er bij. Zo niet, ja dan niet.

Mocht ik overigens winnen... Dan kom ik daar voor de hardcore en niet voor de hardstyle.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowieso naar Dominator voor de Hardcore, word waarschijnlijk constant op de main.. Heb niet echt zin in dat speedcore en dergelijk, misschien ff kijken bij de oldskool, maar dat zal maar heel even zijn. Gewoon fijn plekje uitzoeken en raggen maar:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou kom maar door, Dominator? Had vanaf het begin het gevoel dat het het laatste uurtje was zo hard ging het.. Pas rond een uur of 4 kreeg ik in de gaten dat als ik zo door zou raggen dat ik het niet eens vol zou houden tot 8 uur. Dus ietsjes rustiger gedaan en paar pauzes genomen. Ff naar de hardstyle gegaan voor wat rust, beetje eten, redbulletje etc. Toen ik over het dode punt heen was ging het wel weer, maar had donders last van men knie.. Dus ja, dan toch maar snoepen. En dat ging prima, maar net niet hard genoeg. Maar ik kon iig weer ff loos, daarna nog beetje pure m erbij en tot een half uur na de eindshow zat ik er nog heerlijk in. Toen maar terug in naar de bussen voor eventuele after, maar kameraad zag dat niet echt meer zitten dus ben ik er ook vanaf gebleven en kakte hard in. In de bus bleek iemand nog een overdosis te hebben genomen, maar hij had het op tijd door dus kon zich ff voorbereiden. Des al niet te min lag die gozer harder dan hard te gaan in de bus, ik heb me kapt gelachen.

Was dus leuk feestje, maar niet de topper van het jaar. Dat was wederom Dreamfields... Voor mij zit het er voorlopig even op jammer genoeg maar ooit keer ik terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites