Sanders Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 Haha ja, dat kan ik me voorstellen :mrgy: Heb je alleen in het begin even links vooraan gezien, maar toen ging je je chickie opzoeken. Heb je nog wel een aantal keer geappt, maar doordat de app er bij mij uit lag zag ik jou app ergens rond 3 uur ofzo pas ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 Hahah.. Ja, die was ik op een gegeven moment even kwijt.. Uiteindelijk toch weer gevonden. Ben nog een aantal keer linksvoor geweest om bekenden te zoeken. Zonder succes. Ik ga ook nooit meer op andere schoenen dan mn maxies naar een feest. Mn hele rug zat op een gegeven moment vast. Heb er nu nog steeds last van. Vorig jaar was gewoon mega vet met alle mensen die er waren, toen stond ook echt de hele groep bij elkaar en was het 1 grote bonk gezelligheid. Dat heb ik dit jaar echt gemist. Gelukkig dacht iedereen er zo over die met ons mee reed. En zijn we rond 6 uur (oude tijd) naar huis gegaan. Vond t wel mooi geweest, was ook broodnuchter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 Das wel zeer netjes Jeff, Jeff en nuchter op feesten, het kan bijna niet :D Nja bij Crypsis hebben we voortdurend eigenlijk beetje rechts gestaan tussen de eerste 2 pilaren, daar waren echt alle bekenden te vinden die jij ook kent. Daar was echt alleen maar gezelligheid :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 Toch heb ik t voor mekaar gekregen. Flink wezen pilsen... Die meid van de bar zei op een gegeven moment : Bier?! Alweer voor jou? Drink je alleen of met iemand samen? (Haalde telkens 2 biertjes namelijk). Toen kreeg ik een watertje drbij van dr, onder het motto : Je moet ook even water drinken. Toen kwam ik met mn opmerking : In bier zit ook water... Toen had ik t helemaal voor elkaar. Hoefde toen maar telkens 1 biertje te betalen van de 2 die ik telkens haalde. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 Hahahaha held, nja bier reken ik idd tot nuchter op feesten ^^ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 Haha.. Ach ik heb me weten te vermaken. Volgende feestje is een klein feestje in Breda (Met slaap/afterplek op nog geen 5 minuten lopen). En daarna Penoze. Dan slaap ik bij Sjuul samen met mn meissie :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 Hmm, ik wil echt te graag naar Qore, maar heb gvd geen geld, heb aan alle mogelijk winacties meegedaan, allemaal zonder succes, dus weet jij nog iemand die een ticket gewonnen heeft, let me know :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 Zou zo 1,2,3 echt even niets weten :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 Ok, jammer ;( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 Beste indoorfeest voor mij, tot 20 voor 7 oude tijd... Heb een half uur bij de EHBO gezeten, omdat ik een fucking bloedneus had :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 Baal er wel van dat de meeting niet gelukt is. Seker en ik zijn nog op zoek gegaan naar Sander, maar konden hem niet vinden helaas. Hoezo had je een bloedneus dan Seker? Ik heb trouwens wel een top feest gehad, voor mij de beste tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 Meetings op feestjes zijn ook helemaal niet aan mij besteed.. Ik vergeet het toch altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 Geen idee, snuif niet, en heb ook niet zo heel veel gedronken. Ineens stroomde het eruit, werd duizelig en flipte m vet erg. Daardoor ook 20 minuten gemist van Titan en was daarna niet zo beweeglijk meer helaas. Kwam toen Sander nog wel tegen in de Zatox zaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 Wel leuke line up heeft Hard Bass. Part I: Blue Zany Code Black Wasted Penguinz Noisecontrollers live Part II: Yellow Frontliner Tatanka Bass Modulators Headhunterz live Part III: Red Brennan Heart Zatox Psyko Punkz Gunz for Hire live Part IV: Green Crypsis Thera Digital Punk B-Freqz live Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 Eens.. Ik ben aanwezig :). Al hadden Gunz for Hire wel thuis mogen blijven en daarvoor Chain Reaction in de plaats gemogen. Team Green is smullen geblazen :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 1 november 2012 Share Geplaatst 1 november 2012 Grote kans dat ik er ook ben, en dan alleen al omdat een vriend van mij dan jarig is. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 1 november 2012 Share Geplaatst 1 november 2012 Team Red is poep :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colin. Geplaatst 6 november 2012 Share Geplaatst 6 november 2012 Vrijdag naar try before you die :D Laatste feestje was inshock dus heb er weer zin in ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 6 november 2012 Share Geplaatst 6 november 2012 (bewerkt) Als ik de line up van HardBass voor een 5e keer zie valt ie me steeds meer tegen eigenlijk. Vanaf Red zou het hard moeten gaan... Maar vrees dat het weer hetzelfde tracklistje zal worden als altijd.. Team Green is wel kneiters hard, 5 donders harde sounds bij elkaar, dat kan niet anders dan mis gaan! Ga zeker proberen vrij te regelen, als men broertje enzo iig gaan. Maar aangezien week voor carnaval is, en collega ook heen wil zat het ff afwachten zijn. Iig is men vriendin er niet blij mee, maar ach:p Oja, deze wou ik ook nog ff delen. 'Tekstyle' zeg maar jumpstyle, maar dit klinkt best goed eigenlijk. [YOUTUBE]jY_x6DtxHMA[/YOUTUBE] 6 november 2012 bewerkt door Petert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 6 november 2012 Share Geplaatst 6 november 2012 Vind m ook best wel cool eigenlijk haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 8 november 2012 Share Geplaatst 8 november 2012 (bewerkt) Ja toch, gewoon een vrolijk nummertje±D Alleen stampen is wel vrij lastig hierop, dan merk je toch wel dat je ´moet´ springen-jumpen-tekken. Vrij gevraagd voor HardBaas! Sowieso dat ik heen ga, moet gewoon. http://partyflock.nl/party/231805:DJ_Thera_invites.html Dit gaat btw volgende feestje worden, kleintje maar wel met Thera en Freq. Tijdje terug ook daar geweest, geniaal gewoon. En Thera is altijd nice:D 8 november 2012 bewerkt door Petert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 8 november 2012 Share Geplaatst 8 november 2012 Fuuuuuuuuuuck das nog aardig dicht in de buurt, wel aardige kuttijd dat het eindigt zeg, nondeju :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 8 november 2012 Share Geplaatst 8 november 2012 Loudness kaartje overigens binnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 9 november 2012 Share Geplaatst 9 november 2012 (bewerkt) Fuuuuuuuuuuck das nog aardig dicht in de buurt, wel aardige kuttijd dat het eindigt zeg, nondeju :-D In de buurt? Meen je! Beter kom je ook gewoon, afterparty regel ik wel jonge, ga met collega mee die woont daar vlakbij. 'Slaap' daar ook, iig vorige keer ging ik om 2 uur smiddags naar huis zonder nog maar 1 oog dicht gedaan te hebben. http://partyflock.nl/party/223245:Anxiety.html Daar ga ik waarschijnljk zaterdag heen, als ik geld heb. In dezelfde tent daaro 9 november 2012 bewerkt door Petert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 9 november 2012 Share Geplaatst 9 november 2012 (bewerkt) Ok Peter, ik ga, app me maar, is het makkelijkst :D Ja man, Helden is niet heel ver van Nijmegen, moet lukken en het is 29 december. Ok zet ik even als optie op mn PF :) Blijf dan overigens wel nuchter, want 2 dagen later is de Freaqshow waar ik me naar de tyfus ga helpen :P 9 november 2012 bewerkt door Sanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten