Big Mike Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 The Fresh Prince of Bel-Air is een televisiekomedie die in de Verenigde Staten tussen 1990 en 1996 op NBC te zien was. In de serie speelde Will Smith zijn eerste grote rol. In de rap aan het begin van iedere aflevering vertelt Will Smith hoe hij bij zijn oom en tante is komen te wonen: hij groeide op in Philadelphia, en nadat hij in een gevecht was beland, stuurde zijn moeder hem naar haar zusters familie, de familie Banks, in Bel-Air, een welgestelde buurt in Los Angeles. Hier brengt hij een verandering teweeg in het leven van zijn rijke, pretentieuze familieleden. Iedereen kent het wel, maar ik heb eigenlijk altijd losse afleveringen gezien tot ik besloot het te downloaden. Nu ben ik sowieso een groot van comedy's uit de jaren 90 en al helemaal van negers comedy's dus dan kan het niet snel misgaan. Maar ik blijf wel eerlijk, en moet ook gewoon eerlijk zeggen dat zelf 20 jaar later ondertussen The Fresh Prince nog steeds vers aanvoelt. Het heeft gewoon goede humor, goede samenwerking tussen de personage's (vooral de mannelijke personage's zijn heel sterk) maar ook in heel veel afleveringen een onderliggende boodschap die zelfs nu nog veel mensen wat zou kunnen leren. Ik raad iedere serievolger met wat vrije tijd aan om het eens te proberen, mocht je hem niet helemaal gezien hebben zoals ik, en zelfs dan is het best nogmaals het kijken waard want het is voor het laatst uitgezonden door CC in de begin jaren, 4/5 jaar terug alweer. Het is zeker het kijken waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 2 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 2 januari 2012 The Fresh Prince of Bel-Air is een televisiekomedie die in de Verenigde Staten tussen 1990 en 1996 op NBC te zien was. In de serie speelde Will Smith zijn eerste grote rol. In de rap aan het begin van iedere aflevering vertelt Will Smith hoe hij bij zijn oom en tante is komen te wonen: hij groeide op in Philadelphia, en nadat hij in een gevecht was beland, stuurde zijn moeder hem naar haar zusters familie, de familie Banks, in Bel-Air, een welgestelde buurt in Los Angeles. Hier brengt hij een verandering teweeg in het leven van zijn rijke, pretentieuze familieleden. Iedereen kent het wel, maar ik heb eigenlijk altijd losse afleveringen gezien tot ik besloot het te downloaden. Nu ben ik sowieso een groot van comedy's uit de jaren 90 en al helemaal van negers comedy's dus dan kan het niet snel misgaan. Maar ik blijf wel eerlijk, en moet ook gewoon eerlijk zeggen dat zelf 20 jaar later ondertussen The Fresh Prince nog steeds vers aanvoelt. Het heeft gewoon goede humor, goede samenwerking tussen de personage's (vooral de mannelijke personage's zijn heel sterk) maar ook in heel veel afleveringen een onderliggende boodschap die zelfs nu nog veel mensen wat zou kunnen leren. Ik raad iedere serievolger met wat vrije tijd aan om het eens te proberen, mocht je hem niet helemaal gezien hebben zoals ik, en zelfs dan is het best nogmaals het kijken waard want het is voor het laatst uitgezonden door CC in de begin jaren, 4/5 jaar terug alweer. Het is zeker het kijken waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 Het wordt momenteel ook uitgezonden, op SBS 6 volgens mij. Kan er altijd wel om lachen ja :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 2 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 2 januari 2012 Ik las het op Wikipedia ja, maar ik kijk zelf nooit TV en er is voor de mensen die normaal Engels kunnen een hele mooie versie bij de piratenbaai beschikbaar. :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 Keek dit vroeger altijd op Veronica. Bazen serie toch wel hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nepchinees Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 De vrouw die de tante van Will speelt schijnt een f*cking erge hekel te hebben aan Will in het echt:P Wel een bazenserie trouwens, vooral Carlton is een held:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 De vrouw die de tante van Will speelt schijnt een f*cking erge hekel te hebben aan Will in het echt:P De eerste inderdaad. Maar die is dan ook uit de show gekickt. Dus een grote kans dat dat oud zeer is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 2 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 2 januari 2012 Worden ook een aantal grapjes over gemaakt in de serie zelf door Jazz o.a. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 The Carlton dance :banana: Heerlijke serie :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 11 juli 2013 Inmiddels samen met Brenda aan het kijken. Heerlijk hoor, het is niet heel hoogstaand, Will Smith kan niet bijster goed acteren (eigenlijk de hele cast niet) maar die nostalgie. En natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 11 juli 2013 Share Geplaatst 11 juli 2013 Inmiddels samen met Brenda aan het kijken. Heerlijk hoor, het is niet heel hoogstaand, Will Smith kan niet bijster goed acteren (eigenlijk de hele cast niet) maar die nostalgie. En natuurlijk. Over het algemeen of in Fresh Prince? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 12 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 12 juli 2013 Fresh Prince, vooral in het begin. Niet hek ook voor iemand die geen acteur is maar rapper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten