Root Geplaatst 11 december 2014 Share Geplaatst 11 december 2014 Heb deze week de eerste drie seizoenen weer teruggekeken, realiseer me nu pas hoe goed seizoen 2 en 3 waren, 1 toch wel matigjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 11 december 2014 Auteur Share Geplaatst 11 december 2014 2.. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 11 december 2014 Share Geplaatst 11 december 2014 2.. :cab: Mijn mening, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 11 december 2014 Auteur Share Geplaatst 11 december 2014 En ik geef mijn mening, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 december 2014 Share Geplaatst 11 december 2014 Hoe kan je 1 matig vinden? Heb je ATLA wel goed gekeken btw? [MENTION=27637]Flight[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 12 december 2014 Share Geplaatst 12 december 2014 Hoe kan je 1 matig vinden? Heb je ATLA wel goed gekeken btw? [MENTION=27637]Flight[/MENTION]; Ik heb TLA al bekeken ja, vond seizoen 1 minder dan 2 en 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 12 december 2014 Share Geplaatst 12 december 2014 Kuvira, wat een mongool is dat :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 12 december 2014 Auteur Share Geplaatst 12 december 2014 Kuvira. :<:<:< Brute actie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 13 december 2014 Share Geplaatst 13 december 2014 [spoiler=Huge spoiler voor finale]Net in een preview gezien dat niemand dood is :< Alleen Bataar Jr is een beetje injured. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Vrijdag alweer finale, wat is het toch snel gegaan zeg. Nooit gedacht dat de een nieuwe avatar in een hele nieuwe serie nog zo interessant kon zijn. Een nadeel van het hele gebeuren is gewoon dat ze er voor hebben gekozen om de boeken heel erg te verdelen. Dat heeft ook te maken met het feit dat ze niet wisten dat ze er vier gingen maken, maar alsnog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 16 december 2014 Auteur Share Geplaatst 16 december 2014 Finale van Korra? Geen nieuwe seizoen dus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 16 december 2014 Share Geplaatst 16 december 2014 Finale van Korra? Geen nieuwe seizoen dus? Dit is al 4 man, meer komen er niet :( Ik verwacht over een aantal jaar nog een film, een nieuwe serie zou mij verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 16 december 2014 Auteur Share Geplaatst 16 december 2014 Pff, gaar ja. Kuvira is tof, maar geen eindvillain en heb echt geen gevoel dat er nu een zieke opbouw geweest is naar een all-out battle zoals Aang tegen vuurheer Ozai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 17 december 2014 Share Geplaatst 17 december 2014 Ik hoop echt dat er nog een derde serie komt, met een doorlopend verhaal zoals TLA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 18 december 2014 Share Geplaatst 18 december 2014 Vandaag de platinum game gekocht, niet verkeerd maar wel een beetje eentonig qua storyline. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 (bewerkt) [spoiler=finale]Korrasami, dat verneukte het einde wel heel hard. Vond die Tenzin & Korra conversatie w een mooie afsluiter. Mako natuurlijk een brute held en die nieuwe spirit portal toont toch weer de krachten van Korra. "You think your power is limited, I say it's unlimited" 19 december 2014 bewerkt door Root Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 +1 voor Korrasami. Niet als het einde van ATLA want dan staat heel VS op z'n kop, maar goed genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 +1 voor Korrasami. Niet als het einde van ATLA want dan staat heel VS op z'n kop, maar goed genoeg. Weet niet eens of het Korrasami is, ze hielden gewoon elkaars handen vast. Dat doen beste vriendinnen toch vaker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 Weet niet eens of het Korrasami is, ze hielden gewoon elkaars handen vast. Dat doen beste vriendinnen toch vaker? He gefeliciteerd je bent de eerste in dit topic! Wat jij wilt. Kijk die scene nog eens terug, het is een classic. Tenzin die door haar weg wordt geroepen voor een fake emergency, dan de lieve woordjes en sorry zeggen om vervolgend samen weg te gaan. Om over dat laatste shot nog maar te zwijgen. Net als dingen als: Veschillende huidskleuren, achtergronden en vrouwen met macht is dit weer iets waar de makers zich goed over uitspreken. Voor een 'kinder'serie is dit uniek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 He gefeliciteerd je bent de eerste in dit topic! Wat jij wilt. Kijk die scene nog eens terug, het is een classic. Tenzin die door haar weg wordt geroepen voor een fake emergency, dan de lieve woordjes en sorry zeggen om vervolgend samen weg te gaan. Om over dat laatste shot nog maar te zwijgen. Net als dingen als: Veschillende huidskleuren, achtergronden en vrouwen met macht is dit weer iets waar de makers zich goed over uitspreken. Voor een 'kinder'serie is dit uniek. Vind het dan nog helemaal niet passen, Makorra zou veel beter zijn geweest. Vind dat Mako ook een beetje wordt weggewerkt uit het verhaal. Op die laatste aflevering na amper wat scenes met hem waar hij iets 'nuttigs' te doen heeft. Vond die shot van hem toen hij die spiritvines beschoot wel erg lijken op Zuko vs Ozai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 Vind het dan nog helemaal niet passen, Makorra zou veel beter zijn geweest. Vind dat Mako ook een beetje wordt weggewerkt uit het verhaal. Op die laatste aflevering na amper wat scenes met hem waar hij iets 'nuttigs' te doen heeft. Vond die shot van hem toen hij die spiritvines beschoot wel erg lijken op Zuko vs Ozai. Hij zorgt er alleen maar voor dat dat hele ding niet verder kan met risico voor eigen leven :cab: Maar ik snap je wel, hij was minder belangrijk, vooral dit seizoen ging meer over Korra. Snap niet waarom je Makorra beter vindt. Maarja ik voel me net een soap fan, ik vind het wel goed zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 Hij zorgt er alleen maar voor dat dat hele ding niet verder kan met risico voor eigen leven :cab: Maar ik snap je wel, hij was minder belangrijk, vooral dit seizoen ging meer over Korra. Snap niet waarom je Makorra beter vindt. Maarja ik voel me net een soap fan, ik vind het wel goed zo. Ik heb er ook geen problemen mee hoor maar de fandom op andere fora's waren nogal enthiousiast over Korrasami en ik wat minder maar goed, vond Tenzin en Korra wel een goede afsluiter, als dat gesprek nou iets langen zou doorgaan. Wat vond je van de finale zelf? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 Ik heb er ook geen problemen mee hoor maar de fandom op andere fora's waren nogal enthiousiast over Korrasami en ik wat minder maar goed, vond Tenzin en Korra wel een goede afsluiter, als dat gesprek nou iets langen zou doorgaan. Wat vond je van de finale zelf? Vond het wel leuk. Hiroshi ook wel een mooi plot. Ook goed dat Korra haar niet doodde. Ik vond het gewoon wel een mooie afsluiter. Hopelijk komen er ook Korra comics. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 Vond het wel leuk. Hiroshi ook wel een mooi plot. Ook goed dat Korra haar niet doodde. Ik vond het gewoon wel een mooie afsluiter. Hopelijk komen er ook Korra comics. Klopt, vond die Wu wel tof hoor. Hoop echt dat Bryke over een paar jaar weer een nieuwe avatar series maakt, mag met Korra maar ook een nieuwe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 Klopt, vond die Wu wel tof hoor. Hoop echt dat Bryke over een paar jaar weer een nieuwe avatar series maakt, mag met Korra maar ook een nieuwe. Het probleem is dat dit miljoenen kost om te maken en Nick poep is. Als ze alle rechten zouden willen verkopen kan het doorgaan, maar ik zie Nick er geen geld meer insteken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten