Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

LosMerengues

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 263
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vrijdag alweer finale, wat is het toch snel gegaan zeg. Nooit gedacht dat de een nieuwe avatar in een hele nieuwe serie nog zo interessant kon zijn. Een nadeel van het hele gebeuren is gewoon dat ze er voor hebben gekozen om de boeken heel erg te verdelen. Dat heeft ook te maken met het feit dat ze niet wisten dat ze er vier gingen maken, maar alsnog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=finale]Korrasami, dat verneukte het einde wel heel hard. Vond die Tenzin & Korra conversatie w een mooie afsluiter. Mako natuurlijk een brute held en die nieuwe spirit portal toont toch weer de krachten van Korra.

"You think your power is limited, I say it's unlimited"

bewerkt door Root
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet eens of het Korrasami is, ze hielden gewoon elkaars handen vast. Dat doen beste vriendinnen toch vaker?

He gefeliciteerd je bent de eerste in dit topic! Wat jij wilt. Kijk die scene nog eens terug, het is een classic. Tenzin die door haar weg wordt geroepen voor een fake emergency, dan de lieve woordjes en sorry zeggen om vervolgend samen weg te gaan. Om over dat laatste shot nog maar te zwijgen.

Net als dingen als: Veschillende huidskleuren, achtergronden en vrouwen met macht is dit weer iets waar de makers zich goed over uitspreken. Voor een 'kinder'serie is dit uniek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He gefeliciteerd je bent de eerste in dit topic! Wat jij wilt. Kijk die scene nog eens terug, het is een classic. Tenzin die door haar weg wordt geroepen voor een fake emergency, dan de lieve woordjes en sorry zeggen om vervolgend samen weg te gaan. Om over dat laatste shot nog maar te zwijgen.

Net als dingen als: Veschillende huidskleuren, achtergronden en vrouwen met macht is dit weer iets waar de makers zich goed over uitspreken. Voor een 'kinder'serie is dit uniek.

Vind het dan nog helemaal niet passen, Makorra zou veel beter zijn geweest. Vind dat Mako ook een beetje wordt weggewerkt uit het verhaal. Op die laatste aflevering na amper wat scenes met hem waar hij iets 'nuttigs' te doen heeft. Vond die shot van hem toen hij die spiritvines beschoot wel erg lijken op Zuko vs Ozai.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het dan nog helemaal niet passen, Makorra zou veel beter zijn geweest. Vind dat Mako ook een beetje wordt weggewerkt uit het verhaal. Op die laatste aflevering na amper wat scenes met hem waar hij iets 'nuttigs' te doen heeft. Vond die shot van hem toen hij die spiritvines beschoot wel erg lijken op Zuko vs Ozai.

Hij zorgt er alleen maar voor dat dat hele ding niet verder kan met risico voor eigen leven :cab: Maar ik snap je wel, hij was minder belangrijk, vooral dit seizoen ging meer over Korra. Snap niet waarom je Makorra beter vindt. Maarja ik voel me net een soap fan, ik vind het wel goed zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij zorgt er alleen maar voor dat dat hele ding niet verder kan met risico voor eigen leven :cab: Maar ik snap je wel, hij was minder belangrijk, vooral dit seizoen ging meer over Korra. Snap niet waarom je Makorra beter vindt. Maarja ik voel me net een soap fan, ik vind het wel goed zo.

Ik heb er ook geen problemen mee hoor maar de fandom op andere fora's waren nogal enthiousiast over Korrasami en ik wat minder maar goed, vond Tenzin en Korra wel een goede afsluiter, als dat gesprek nou iets langen zou doorgaan.

Wat vond je van de finale zelf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er ook geen problemen mee hoor maar de fandom op andere fora's waren nogal enthiousiast over Korrasami en ik wat minder maar goed, vond Tenzin en Korra wel een goede afsluiter, als dat gesprek nou iets langen zou doorgaan.

Wat vond je van de finale zelf?

Vond het wel leuk. Hiroshi ook wel een mooi plot. Ook goed dat Korra haar niet doodde. Ik vond het gewoon wel een mooie afsluiter. Hopelijk komen er ook Korra comics.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond het wel leuk. Hiroshi ook wel een mooi plot. Ook goed dat Korra haar niet doodde. Ik vond het gewoon wel een mooie afsluiter. Hopelijk komen er ook Korra comics.

Klopt, vond die Wu wel tof hoor. Hoop echt dat Bryke over een paar jaar weer een nieuwe avatar series maakt, mag met Korra maar ook een nieuwe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, vond die Wu wel tof hoor. Hoop echt dat Bryke over een paar jaar weer een nieuwe avatar series maakt, mag met Korra maar ook een nieuwe.

Het probleem is dat dit miljoenen kost om te maken en Nick poep is. Als ze alle rechten zouden willen verkopen kan het doorgaan, maar ik zie Nick er geen geld meer insteken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites